Forum

Selectie & geruchte...

Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19  

Pagina 156 / 157

Maurice I
(@maurice-indemans)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
03/05/2019 7:53 pm  

Dat wilde ik ook al zeggen, Paul

ReageerCitaat
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
04/05/2019 1:45 pm  

volgens VI moet je deze spelers in de gaten houden en zullen ze toe zijn aan een stap hoger.

https://www.vi.nl/pro/deze-keuken-kampioen-divisie-spelers-zijn-klaar-voor-de-eredivisie#_=_

Zit er iets tussen wat foor Fortuna interessant kan zijn?

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
04/05/2019 4:23 pm  
Geplaatst door: Remco Hannen

volgens VI moet je deze spelers in de gaten houden en zullen ze toe zijn aan een stap hoger.

https://www.vi.nl/pro/deze-keuken-kampioen-divisie-spelers-zijn-klaar-voor-de-eredivisie#_=_

Zit er iets tussen wat foor Fortuna interessant kan zijn?

Dogan, Hansson en van den Boomen lijken me wel intressante spelers.

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 5 maanden geleden
04/05/2019 5:58 pm  

Als Fortuna al interesse zou hebben in  KKD spelers zou ik Ars ( ex De Graafschap) afsturen op enkele Graafschapspelers met dimensie.Goaltjesdief en sluipschutter Dogan  vind ik wel interessant zeker ook als backup. Van den Boomen  kan er ook mee door. Als ik het goed begrepen heb was de eerste opdracht aan Ars dit seizoen om het spelersmateriaal in Nederland in kaart te brengen. 

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
04/05/2019 10:58 pm  
Geplaatst door: Leo Van Gansewinkel

Als Fortuna al interesse zou hebben in  KKD spelers zou ik Ars ( ex De Graafschap) afsturen op enkele Graafschapspelers met dimensie.Goaltjesdief en sluipschutter Dogan  vind ik wel interessant zeker ook als backup. Van den Boomen  kan er ook mee door. Als ik het goed begrepen heb was de eerste opdracht aan Ars dit seizoen om het spelersmateriaal in Nederland in kaart te brengen. 

El Jebli van de Graafschap zou ik ook een leuke versterking vinden. Als De Graafschap degradeert is ie waarschijnlijk goedkoop op te halen.

This post was modified 5 maanden geleden by Gohf046

ReageerCitaat
Dennis the Menace
(@dennisthemenace)
Panos Vouis
05/05/2019 3:34 pm  

na de promotie vorige week is Norwich nu ook kampioen geworden in de championship.

Helaas geen speelminuten voor Cantwell.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
05/05/2019 4:59 pm  
Geplaatst door: Dennis the Menace

na de promotie vorige week is Norwich nu ook kampioen geworden in de championship.

Helaas geen speelminuten voor Cantwell.

Cantwell is transfervrij na dit seizoen. En wat ook belangrijk is, hij is al een paar maanden 100 procent fit, terwijl hij door sommige als blessure gevoelig werd omschreven. Verder denk ik dat we weinig kans maken om hem te halen aangezien hij transfervrij is. Ik zou het toejuichen als hij zou komen.  

ReageerCitaat
Niels Hendriks
(@niels-hendriks)
Panos Vouis
05/05/2019 7:23 pm  

Fijn spelertje die Cantwell... Maar het is de vraag of hij zich staande houdt in de Eredivisie. Zie Semedo .. 

ReageerCitaat
Nuujsjtadt
(@nuujsjtadt)
Panos Vouis
05/05/2019 9:29 pm  
Geplaatst door: Niels Hendriks

Fijn spelertje die Cantwell... Maar het is de vraag of hij zich staande houdt in de Eredivisie. Zie Semedo .. 

Toch een ander type speler dan Semedo! Veel meer kijk op wat er om hem heen gebeurt.  Ik zie hem wel als een verrijking 😉 

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
06/05/2019 6:00 am  

De keren dat hij speelde als wissel/basisspeler(ivm blessures en schorsungen) speelde hij grotendeels aan de zijkant.

Vond hem bij ons toch zeer sterk centraal op ut middenveld.

Ik vraag me überhaupt af of we hengeltje uutgooien ongeacht wel/niet haalbaar.

Ik denk dat hij zeer welkom is in Sittard!

Heeft eenmaal geel/groeb bloed 😂😂

ReageerCitaat
Pagina 156 / 157

Bezig

Inloggen van Registreer aub