Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2021/2022

Pagina 1 / 220

Dennis the Menace
(@dennisthemenace)
Panos Vouis
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Topic starter  

Seizoen 2020/2021 is ten einde, met een mooie 11e plek.

We zullen om diverse redenen afscheid nemen van enkele spelers.

Dat betekent ook dat er nieuwe spelers bij moeten komen.

Hier gaan we de de uitgaande en inkomende transfers bespreken.

Wie zou Fortuna volgens de supporter moeten aantrekken. (Houd het enigszins realistisch)

Citeren
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean

El Khayati

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean

Caner Cavlan

BeantwoordenCiteren
Dennis the Menace
(@dennisthemenace)
Panos Vouis
Topic starter  

Velthuizen, George, Amiot, Essers, El Ablak, Donkor (verhuurd eindhoven) Aktas (dordrecht) Dianessy (mvv) zijn einde contract.

Moutousammy, vd Buijs, Emmanalouidis, Tirpan zijn einde huur.

Karjalainen, Vidigal, Sambou, Ugur en Musaba, Ioannidis keren terug van verhuur.

Tirpan en Emmanalouidis proberen te behouden.

Sambou en Ioannidis proberen te slijten.

Vidigal heeft goed seizoen in Portugal gedraaid bij Estoril. Verdient een kans, hopelijk een gelijke ontwikkeling als Semedo doorgemaakt. 
Karjalainen zou ik toch nog eens graag als spits in actie zien, ipv rechtsbuiten.

BeantwoordenCiteren
Boydk
(@boy-maria-de-kort)
Fuat Usta

dank voor het nieuwe topic. Ik had de oude inderdaad gesloten . Ik zal deze sticky maken.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool

Daryl van Mieghem (De graafschap, 31 jaar oud. 9 doelpunten 11 assist) is transfervrij.   Al is het maar als back-up.  

BeantwoordenCiteren
Dennis the Menace
(@dennisthemenace)
Panos Vouis
Topic starter  

Thomas Bruns (Vitesse) en Caner Clavan (Emmen) zijn transfervrij. Lijken me wel opties zouden Flemming en Cox vertrekken.

John Souttar (Hearts) blijft voor mij een idee voor de centrale verdediging. (Speler die ik met FIFA en FM altijd als eerste probeer te halen naar Fortuna). Speelde met Hearts afgelopen seizoen op 2e niveau in Schotland (overigens kampioen geworden en gepromoveerd). Heeft er wel lang uit gelegen met een vervelende blessure maar is inmiddels weer terug.

Bij degradatie Emmen eens kijken naar Peña.

Bij Volendam lopen ook aantal leuke spelers rond.

Benjami Bouchouari, van onze duitse vrienden. Afkomstig uit onze jeugd heeft ook een goede ontwikkeling doorgemaakt.

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean

Niet alleen Mous en Bertrams lopen uit hun contract, ook Thomas Lam, Marc-Olivier Doué, Jesper Drost, Mike van Duinen, Reza Ghoochannejhad en Virgil Misidjan vertrekken transfervrij, net als de aan De Graafschap verhuurde Clint Leemans. De huurlingen Benson Manuel (Royal Antwerp FC), Thomas Buitink (Vitesse) en Immanuel Pherai (Borussia Dortmund) keren ook niet terug.

Deze spelers moeten transfervrij vertrekken bij Zwolle.

BeantwoordenCiteren
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Panos Vouis

Geplaatst door: @zitterd79

Niet alleen Mous en Bertrams lopen uit hun contract, ook Thomas Lam, Marc-Olivier Doué, Jesper Drost, Mike van Duinen, Reza Ghoochannejhad en Virgil Misidjan vertrekken transfervrij, net als de aan De Graafschap verhuurde Clint Leemans. De huurlingen Benson Manuel (Royal Antwerp FC), Thomas Buitink (Vitesse) en Immanuel Pherai (Borussia Dortmund) keren ook niet terug.

Deze spelers moeten transfervrij vertrekken bij Zwolle.

Misidjan samen met Leemans de enige interessante van dit lijstje. Rest past niet bij de filosofie van Fortuna(niet door te verkopen meer en vaak al oude glorie). Misidjan gokt echter nadrukkelijk op buitenland, wil niet bijtekenen in Zwolle, en dan zal hij waarschijnlijk Fortuna ook te min vinden, voor Leemans hebben we al alternatieven in de selectie maar voor mij mag het.

Die Ijslandse spits van Excelsior lijkt me een typisch Fortuna spelertje(als back up voor een grotere naam), maar zal ook wel op de radar staan bij meerdere clubs. We hebben ook wat backs nodig, en Van Ewijk heeft nog steeds niet getekend in Heerenveen? Gewoon stout zijn en eens proberen. Verder keeper die volwaardig kan concurreren met Van Osch want de kleine man is blessuregevoelig en je moet een goede back up hebben: Gorter zal niet lukken denk ik, dus dan een Koopmans of zo.  

Maar het zullen ongetwijfeld namen worden waar we nu niet aan denken: Wie had vorig jaar rond deze tijd gedacht aan Seuntjens, Polter of Rienstra?

BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis

@dennisthemenace

Dennis als niet Eu speler moet je Pena een salaris betalen van circa € 450.000. Dat gaat Fortuna terecht niet doen. Los van het tekengeld dat z'n gast vraagt.

BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 220