Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2021/2022

Pagina 221 / 221

Paul Jans
(@paul-jans)
Ruud Kool
Deelgenomen: 3 jaar geleden

die heeft bij ADO vorig jaar niet kunnen overtuigen. Ma ja ....

BeantwoordenCiteren
Uzi
 Uzi
(@uzi)
Panos Vouis
Deelgenomen: 1 jaar geleden

@paul-jans

Nadat hij 1.5 jaar in Qatar had gespeeld dus zou nu wat fitter kunnen zijn. Lijkt me wel leuke gok, zeker als hij niks vraagt. 

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Ruud Kool

Dat niks vragen zal wel relatief zijn ten opzichte van Qatar. Anders had hij nog wel voor ado gespeeld. En fit? Hij heeft inmiddels ook 4 maanden niet gespeeld 

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Momentenvoetballer. We hebben energie nodig. Brengt niets een speler die zich in Qatar de zakken heeft gevuld en nu voor een habbekrats wil spelen.Maanden niet gespeeld. Marokkanen kunnen slecht tegen kritiek en die zijn daar zeer gevoelig opperde hij gisteren bij ESPN. Dit hebben we dus echt niet nodig in deze spannende fase bij Fortuna.

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Fuat Usta
Deelgenomen: 1 jaar geleden

El Kayati was een prachtige speler, maar niet een die wij in ons systeem kunnen gebruiken. Hij heeft wel specifieke kwaliteiten, maar ik zie hem niet over een heel veld druk zetten en zijn man afjagen. Daarnaast is fit worden 1, maar wedstrijdritme is een heel ander dingetje. Kijk vorig jaar naar onze toppers die terug kwamen uit Turkije. Rienstra en Seuntjes hebben toch ook een wedstrijdje of 10 nodig gehad om dat ritme te vinden

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Dorel Zegrean

In godsnaam geen paniekbeslissingen. El Kayati is zeker een uitstekende speler, mits in vorm en conditie.

Maar zoals ook in de Podcast werd gesteld, een vrije speler ontbreekt het aan ritme en wellicht conditie waardoor je een tijd verder bent alvorens deze inzetbaar is. 

Hand op de knip tot 1 januari en als team de koppen bij elkaar om een plan de campagne te ontwikkelen hoe we de komende maanden door komen. Dat was afgelopen jaar de kracht van Ultee en zijn mannen. Neuzen dezelfde richting uit en Seuntjens en Rienstra voorop laten lopen.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Ruud Kool

op zich is het natuurlijk niet verkeerd om nu een niet fitte speler aan te trekken die staat er dan tenminste in januari wel fit. als je weer wacht tot de transfer window in januari moet je A nog afwachten of je iemand vind en B moet die ook weer ingepast worden of heeft hij misschien ook geen wedstrijdritme omdat hij bij zijn club op de bank zat. Dus dan zit je zo in februari maart.

maar  El Kayati lijkt mij niet echt verstandig.

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Dorel Zegrean

@paul-jans

Zit wat in.

Maar dan geen Leroy George  😥  🤨 

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Pagina 221 / 221