Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2021/2022

Pagina 56 / 75

Paul Jans
(@paul-jans)
Ruud Kool
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Geplaatst door: @marc-franssen

Die kramer van Den Haag had ik ook wel zien overkomen naar Sittard 

hooguit als kroketten bakker maar verder nee dank je

BeantwoordenCiteren
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Panos Vouis
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Als er bij Fortuna niets te vertellen valt moeten we ons maar bezig houden met andere spelers en clubs. We moeten toch wat.

BeantwoordenCiteren
Erik Hillen
(@erik-hillen)
Panos Vouis

Hoor ik ergens de naam José Rodríguez gonzen??? 😯 

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Ruud Kool

alleen door jou nu denk ik

Joe Pesci liked
BeantwoordenCiteren
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Panos Vouis

is fortuna tegen kreta ergens te zien

BeantwoordenCiteren
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Panos Vouis

is 1-1- geworden. redelijk resultaat

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Ruud Kool

eerste helft paar leuke acties. tweede helft was dramatisch slecht van beide kanten. Maar het team dat er na 60 minuten stond zou ook onderkant eerste divisie zijn en misschien dat nog niet.

Hansson maakte de 1-0, de tegengoal kwam uit penalty die veroorzaakt was na dramatisch slechte pass/balverlies van Tekie.

opvallend was wel ferati die beviel me wel. Musaba vond ik ook niet verkeerd. In de tweede helft was Verlinden met afstand de beste van het veld.

Dit bericht is gewijzigd 7 dagen geleden 5 keer door Paul Jans

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean

Geplaatst door: @paul-jans

eerste helft paar leuke acties. tweede helft was dramatisch slecht van beide kanten. Maar het team dat er na 60 minuten stond zou ook onderkant eerste divisie zijn en misschien dat nog niet.

Hansson maakte de 1-0, de tegengoal kwam uit penalty die veroorzaakt was na dramatisch slechte pass/balverlies van Tekie.

opvallend was wel ferati die beviel me wel. Musaba vond ik ook niet verkeerd. In de tweede helft was Verlinden met afstand de beste van het veld.

Ik heb de wedstrijd ook gezien,en ik sluit me aan bij de analyse van Paul.Verlinden lijkt goed uit de zomerstop gekomen.Musaba speelde vandaag centraal in de verdediging en deed het naar behoren,als hij zo blijft spelen hoeft hij wat mij betreft niet meer verhuurd te worden.

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Fuat Usta
Deelgenomen: 1 jaar geleden

KRAMER??!!! Van ADO??!! ik zie sowieso geen spelers van Ado graag komen, van het huidige team, qua kwaliteit. Maar ik ben ook wel een beetje anti-ado na een paar seizoenen geleden, met Tommy de jankende hypocriet.

Schroyen deed het leuk bij MVV en je zag ook wel wat potentieel toen hij nog bij ons zat, maar vind ik een echte KKD speler, die een stapje hogerop kan, maar tekort komt in de eredivisie. Exceleert als hij het mannetje is, maar sneeuwt onder tegen echte tegenstand. Benieuwd wel hoe hij het hogerop gaat doen en mijn ongelijk kan bewijzen nu hij wat ouder is. En ik heb eigenlijk geen idee hoe hij nu als verdediger nog zijn mannetje zou staan. Ik zie hem toch als aanvaller.

Hansen kan echt een fantastische speler worden. Goeie ervaringen mee in FM, laatste contractjaar bij Ajax weggesnoept en jaar later 34m (ontsnappingsclausule -_-) naar ManU. Dat was geniaal voor mijn savegame xD Anyway, mocht hij die potentie aanstippen en dat via een huur, met mogelijk doorverkooppercentage, wat redelijk in opkomst is tegenwoordig, levert dat ons misschien in de toekomst ook nog wat op. Ik zie hem wel graag komen in ieder geval.

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Panos Vouis
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Die twee testspelers vielen me allebei niet tegen, Ferati interceptie waar doelpunt uit viel en in de tweede helft weer een grote kans. 

Doe Baghdadi deed ook een aantal aardige dingen, functionele techniek, maar komt tactisch tekort lijkt het. 

Wat ik me dan wel afvraag is of zo'n oefenwedstrijdje iets zegt; kunnen er niet omheen dat die Baghdadi op zijn 24ste nooit hoger dan 4de niveau in Frankrijk heeft gevoetbald, zal ook niet voor niets zijn. Dan heb ik meer vertrouwen in Ferati, maar dat is uiteindelijk ook 3de niveau Duitsland en op Transfermarkt staat al een jaar zonder club? 

Blijven gokjes, maar maakten vandaag geen verkeerde indruk en Sjors was van de week ook tevreden las ik, ben benieuwd!

BeantwoordenCiteren
Pagina 56 / 75