Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2021/2022

Pagina 57 / 75

Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Vwb Schroyen.

Opmerking was gericht op de bank. Niet meer of minder.

Sontje Hanson? Als er mogelijkheden zijn, gelijk huren.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Deelgenomen: 2 jaar geleden

@paul-jans

Eens met je analyse over duel tegen OFI Kreta

Wat we wel van het hart moet is de beslotenheid die Fortuna uit richting communicatie met de supporters die al weer rond de drieduizend seizoenkaarten hebben aangeschaft. Geen supportersaanwezigheid bij oefenduels al is het maar met beperkte toelating gezien corona. Hoe moet dat dan straks richting competitie. Je kunt wel een bedrijf als Azerion binnenhalen die o.a. de betrokkenheid en uitbreiding van de supportersschare via diverse middelen in haar doelstelling heeft staan maar als je als club zelf niet een ook maar een kleine aanzet richting supporters laat zien - ondanks de corona- zou je zomaar kunnen denken dat er conflictueuze situaties kunnen gaan ontstaan tussen beiden over het te volgen beleid richting de hedendaagse en toekomstige supporters en andere zaken.

BeantwoordenCiteren
Hamming99
(@hamming)
Panos Vouis

Geplaatst door: @erwin-stachowiak

@marc-franssen ik denk dat we een stap vooruit willen maken en in mijn beleving maak je met Kramer geen stap vooruit maar eerder achteruit.....

Terug gegaan in spelersbudget dus we maken niet echt stappen vooruit.

Ik verwacht echt geen grote namen als de selectie zo blijft !!!

BeantwoordenCiteren
Hamming99
(@hamming)
Panos Vouis

Geplaatst door: @paul-jans

eerste helft paar leuke acties. tweede helft was dramatisch slecht van beide kanten. Maar het team dat er na 60 minuten stond zou ook onderkant eerste divisie zijn en misschien dat nog niet.

Hansson maakte de 1-0, de tegengoal kwam uit penalty die veroorzaakt was na dramatisch slechte pass/balverlies van Tekie.

opvallend was wel ferati die beviel me wel. Musaba vond ik ook niet verkeerd. In de tweede helft was Verlinden met afstand de beste van het veld.

Missen creativiteit op het middenveld en een bewegelijke spits.

Polter past niet echt bij Fortuna staat vaak op een eiland voorin.

Achterin lijkt me ook kwetsbaar zeker als je met geblesseerde zit of schorsingen!

BeantwoordenCiteren
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta

We missen niet alleen creativiteit op t middenveld, ik denk een speler als Rienstra is een must en voor ons mega belangrijk.

Achterin zal sowieso op de back posities wat bij moeten komen, je hebt nu Rota en Cox met iedere andere ga je meteen een behoorlijke stap terug.

Centraal achterin Angha en Janssen met iedere andere speler lever je ook meteen weer een stuk in, de jeugdspelers hebben het na behoren ingevuld maar zijn in mijn ogen nog niet klaar voor dit werk, Jong Fortuna hiervoor ideaal... Musaba vulde het ook niet verkeerd in maar dacht dat het een aanvaller is? Dus centraal achterin mag er nog wat bijkomen.

Voorin valt Semedo weg en daar mag dus ook wat nieuws voor in de plaats komen.

Dus eigenlijk in iedere linie!!!

De club maakt geweldige stappen, ik heb laatst de Podcast geluisterd met Ivo Pfennings aan het woord en dat geeft je als Fortuna Sittard supporter toch een goed gevoel.

Maar ik als supporter zit er niet op te wachten dat er een Fortuna ijsje op de markt gebracht wordt maar wil graag de versterkingen op t veld voorbij zien komen, we willen stappen maken zoals ook overal naar buiten gebracht wordt en qua spelers budget zouden we ongeveer gelijk blijven als afgelopen seizoen (iets terug daarin)!

Er zijn genoeg spelers van de hand gedaan, Karjalainen, Moutousammy, Amiot, Essers, v/d Buys, Tirpan, Georghe enz. dus ook wat extra ruimte lijkt mij (salaris kosten)

Ik loop niet warm van een Baghdadi (Franse 4e niveau gepeeld) of Ferati (geen verkeerde, maar een echte versterking?)

Qua communicatie is er niks, zelfs in de bekende geruchtengangen niet....

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool

BeantwoordenCiteren
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Fuat Usta
Deelgenomen: 2 jaar geleden

@fortuna54een engelse club die schrikt van een miljoenenvraagprijs voor 1 van de beste spelers van fortuna die talent heeft,jong is,en nog een meerjarig contract heeft..

Hahaa moet niet gekker worden

BeantwoordenCiteren
F91
 F91
(@f91)
Panos Vouis
Deelgenomen: 9 maanden geleden

@leo-van-gansewinkel

Ivo Pfennings heeft in de zitterd allein podcasr een hele tijd geleden al aangegeven wat de reden is dat de voorbereiding zonder publiek moet worden afgewerkt. In het stadion kunnen we niet spelen door aanleg nieuwe grasmat. En ons trainingscomplex voldoet niet aan de voorwaarden voor het afwerken van wedstrijden tijdens corona periode. Daarom spelen we uitwedstrijden. 

Dit bericht is gewijzigd 6 dagen geleden door F91

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Ruud Kool

maar ook uitwedstrijden kan je toch wel zo inrichten dat publiek mogelijk is?

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool

Emmanouilidis naar Denemarken(Vejle) voor €400.000 & 25% doorverkoop percentage.  

BeantwoordenCiteren
Pagina 57 / 75