Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2021/2022

Pagina 75 / 220

Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @leo-van-gansewinkel

Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat zowel Celtik als ook Musaba ( prima duels gezien bij Dordrecht) gaandeweg het seizoen grote concurrenten gaan worden voor het huidige middenveld en meer. Leeftijd speelt geen rol. Wat goed is komt snel. Vorig seizoen maakte de 16 jarige Rav van de Berg zijn debuut gaandeweg het seizoen bij Pec Zwolle. De broer van Sep van den Berg die op 17-jarige zijn debuut maakte bij Pec Zwolle.

Helaas hebben wij geen goede ervaren in het opleiden van jonge spelers en dat ze een rol van betekenis kunnen zijn voor Fortuna.  Maar laten we ons op een positieve manier verassen.  

Ga ik in mee. Laten we ons maar eens of meerdere keren nu verrassen.

BeantwoordenCiteren
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Panos Vouis

@leo-van-gansewinkel. Als de technische staf een jonge speler haalt dan zijn de supporters,al aan het ergens anders te stallen. Begin eens eerst om ze zelf in te passen. Laat ze spelen en als het mogelijk is begin met het laatste kwartier of 20 min. dan kun je zelf zien hoever ze zijn.

Joe Pesci liked
BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta

Geplaatst door: @albert-eijkenboom

@leo-van-gansewinkel. Als de technische staf een jonge speler haalt dan zijn de supporters,al aan het ergens anders te stallen. Begin eens eerst om ze zelf in te passen. Laat ze spelen en als het mogelijk is begin met het laatste kwartier of 20 min. dan kun je zelf zien hoever ze zijn.

Niets mis met je stelling

In het verleden veel te weinig gebeurt.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Ik denk niet dat Ultee zeggenschap heeft als ze zo’n jonge speler halen met potentie.  Sowieso maakte Ultee afgelopen seizoen weinig gebruik van zijn wissel spelers. Zou hij het dit jaar dan wel doen, ook als de stand nadelig is? Het zal ons benieuwen  😀 

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Panos Vouis

@fortuna54  Je begint weer met en, en als,  daar kan mijn verstand niet bij omdat te begrijpen. En je moet goed lezen wat ik schrijf zet ze in als de mogelijk er is. 

BeantwoordenCiteren
Fortunees1990
(@remco-hannen)
Fuat Usta

Geplaatst door: @fortuna54

Ik denk dat Celtik Fortuna nu niet zoveel kost aangezien Sjoerd Ars het had over Turkse connecties (nieuwe Turkse aandeelhouders?) en dat Fortuna dat normaal gesproken financieel niet kan ophoesten,  dus daar zijn gunstige voorwaardes die het mogelijk maken dat zo’n speler komt. Als Fortuna echt een niet EU salaris betaald en de mogelijkheden voor Fortuna zijn nihil zou ik dat geen slimme zet vinden..

Kan natuurlijk ook deels zijn i.v.m. de eventuele aflossing voor Illicali. Illicali betaald de transfersom en hoopt hiermee met een toptransfer een deel van zijn reeds geïnvesteerde geld terug te verdienen.

Fortuna supporter sinds 1999

BeantwoordenCiteren
Jori Knops
(@jori-knops)
Panos Vouis

Geplaatst door: @leo-van-gansewinkel

Niets mis met je stelling

In het verleden veel te weinig gebeurt.

Of zag de staf het het niet zitten in die wat we afgelopen jaren hadden? Op de training zien ze natuurlijk ook al een hoop, of een speler mee kan met het niveau. Als die op de training al niet goed mee kan ga je hem natuurlijk niet inzetten tijdens een wedstrijd.

Overigens wel eens dat Ultee vrij conservatief wisselt. We hadden m.n. vorig seizoen een paar spelers die het niveau prima aankonden maar er nauwelijks inkwamen zolang hun concurrent niet geblesseerd raakte (Hansson, Rota en vd Buijs bijvoorbeeld). Hij zal er vast een goede reden voor hebben maar ik zou dat soort wissels graag zien richting het einde van een wedstrijd. Zo geef je je wissels ook een kans om te vechten voor een basisplaats en spaar je af en toe een basisspeler een beetje. 

BeantwoordenCiteren
Boydk
(@boy-maria-de-kort)
Fuat Usta

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool

BeantwoordenCiteren
Boydk