Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

6,200 Berichten
96 Gebruikers
2431 Likes
88.2 K Bekeken
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Een gast die op zijn 24ste nog steeds op het tweede niveau van België speelt... Dan zie ik liever eerst Tirpan, dan Pinto, dan Nieling en dan Janssen als reserve CV. 

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

Opstelling lijkt, op basis van training, 

v. Osch
Tirpan Guth Siovas Cox
      Erdogan Duarte
             Ferati
Noslin  Gladon  Seun

Cordoba oogde (van horen zeggen) heel gretig en kwalitatief sterk. Burak oogde nog allerminst fit. Dus denk dat Cordoba sowieso in kan vallen, Burak even afwachten... Als je uitspraken Ultee ziet, denk ik dat ze daar realistisch in staan. Liever weekje langer wachten dan te vroeg beginnen en er dan een maand uit liggen. 

BeantwoordenCiteren
Tom De Vries
(@tom-de-vries)
Eminent Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

@drik-heffels dat lijkt me wel een goeie opstelling alleen ben ik bang dat we toch weer 442 of 532 gaan spelen, sjors kennende

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Geplaatst door: @sf

Zag net een paar foto’s voorbijkomen van de training. Leek erop dat de basis een oranje hesje aan had. 
Heb (buiten de keeper) 8/10 spelers met een hesje gezien. 
Verdediging: Siovas, Guth, Tirpan

middenveld: Duarte,Erdogan, Ferati

aanval: Gladon, Noslin

Opmerking: Cordoba, Seun, Vita, Cox en Pinto niet op de foto’s gezien met de hesjes (kan dat deze net buiten beeld stonden)

mijn gok is dat de 2 overgebleven plekken voor Cox en Seun zijn

Cordoba geen hesje om, dus zal wel op de bank beginnen

Eerste wedstrijd: Fortuna Sittard - PSV 1-2 | 18 aug 2018

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

1. @tom-de-vries 

met de aankopen die zijn gedaan,

burak cordoba en hetgeen je hebt seintjes gladon noslin moet je nagenoeg aanvallend spelen lijkt me.

BeantwoordenCiteren
Tom De Vries
(@tom-de-vries)
Eminent Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

@fritsemeran precies! En naar mijn mening is zowel burak als gladon stukken beter als ze echt in de punt van de aanval staan met vleugel-aanvallers ernaast maar het lijkt erop dat sjors liever met 2 zwervende spitsen wilt spelen. Opzich is met 2 spitsen spelen geen slechte taktiek alleen moet je dan wel een goeie nummer 10 hebben die diepteballen kan geven en die hebben we nog niet. dan krijg je een soort situatie zoals we zagen in de eerste helft tegen vvv, toen beide spitsen enorm naar achter aan het zwerven waren om de bal te krijgen en dan niks ermee kunnen doen omdat ze teveel naar achter stonden.

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden 2 keer door Tom De Vries

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

Geplaatst door: @fortuna54

@frodootje Is niet meer nodig😛

Maar we gaan hier wat makkelijk overheen... Is er nieuws??

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

als die Lemoine komt is het wel een middelvinger naar Nieling, aangezien je nóg een verdediger haalt dan.

dan weet je zeker dat Sjors het niet in Nieling ziet zitten

BeantwoordenCiteren
Jeroen Dols
(@jeroen_nl)
Trusted Member
Deelgenomen: 1 maand geleden

@fsyouth nieling is links, lemoine rechts, dus kan gwn als extra RCV zijn.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@jeroen_nl dan heb je Janssen, Nieling en die Lemoine, Hogervorst.

tirpan en Pinto in zekere zin zou ook cv kunnen.

ik zie geen reden om nog een jongen daar te halen, die 1x dat er veel geschorst zijn kan je net zo goed een jeugdspeler er neer kwakken 

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member
Deelgenomen: 4 jaren geleden

@fsyouth 

Ja daarom heeft Nieling vorige week een contract getekend en traint hij met 1 mee omdat Ultee het niet in hem ziet zitten.🤔

Jeroen Dols reacted
BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Reputable Member

Lemoine is een multifunctionele speler. Kan spelen op middenveld, back en centraal. Heeft niets te maken met Nieling. Als tijdperk Siovas voorbij is staat Bryant Nieling er voor 100% voor vast in. Zo niet eerder.

BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member

Geplaatst door: @fsyouth

als die Lemoine komt is het wel een middelvinger naar Nieling, aangezien je nóg een verdediger haalt dan.

Denk eens na voordat je onzin post.

Fortuna54 reacted
BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Dat is te kort door de bocht na mijn mening

Je kunt niet verwachten dat een Hogervorst en Nieling er nu al gelijk staan, ook als invaller. Je zult meer breedte moeten hebben. Stel je voor dat Siovas en Guth niet kunnen spelen. Dan zou je buiten Janssen met Nieling en Hogervorst moeten spelen. Dan wil je toch liever nog een extra optie erbij.

Daarbij wel aangetekend dat Ultee ze wel speeltijd zal moeten gaan geven (invalbeurten of beker) om zich te ontwikkelen.

Daarbuiten zijn ze wel samen het duo achterin bij onder 21. Daar gaan ze ook hun minuten maken.

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden door SF

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

@sf 

wellicht dat ze een nieling nog ptoberen te brengen of elders ervaring laten opdoen.

ergens in de juup ofzo

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

Lemoine zal dan voor de echte breedte zijn verwacht ik.

ik zie graag nog een tevhnische flank speler komen. En versterking in het middenveld.

al moet ik eerlijk zeggen dat ik geen idiee hebben van de middenveldeers die al gehaald zijn

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Wel zeer toevallig dat op het moment dat Diemers in de media komt inzake een transfer, hij op zijn instagram foto’s van hemzelf in een Feyenoord shirt op zijn verhaal zet.

Kan ook aan mij liggen dat ik dat raar vind hoor! 😅

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

Volgens berichten op voetbaltrick zou Fortuna zijn afgehaakt voor Diemers en komt ie dus niet naar Fortuna.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

@fortuna54 ik zou zeggen laat pistole Paultje de verdediging maar moe maken en dan Yilmaz laten invallen om het af te maken.

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

@zitterd79 

zou basset dan rond zijn…

BeantwoordenCiteren
Robin
(@the-flying-dutchman)
Eminent Member

@fritsemeran in tegendeel, hij is heel fit zelfs.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

hier even een totaal niet realistisch scenario, morgen een kwartier voordat de aftrap is, vraagt de stadion omroeper voor onze aandacht, en dan komt daar de trappen op, onze nieuwe aanwinst Cole Bassett!

Het is te mooi om waar te zijn en het zal voor 99% zekerheid niet gebeuren maar het zou toch een partijtje vet zijn

BeantwoordenCiteren
Mike van Megen
(@mike-van-megen)
Trusted Member
Deelgenomen: 2 jaren geleden

@fsyouth zou zo maar kunnen…

BeantwoordenCiteren
Jeroen Oonk
(@jeroen-oonk)
Eminent Member

Weet je wat pas vet is, Ajax in een vol stadion op de eerste speeldag verslaan!

Tom De Vries, Joe Pesci, Fortunees1990 and 3 people reacted
BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Zag ergens op insta dat Fortuna met meerdere clubs concreet was voor Daniël van Kaam

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

@jeroen-oonk 

35 jaar geleden inmiddels. Zou de nieuwe generaties jarenlang bijblijven. 👍 

Excuses 34 jaar geleden.

Jeroen Oonk reacted
BeantwoordenCiteren
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Estimable Member

@sittard68 Niet overdrijven 2000 nog 2-0 met 2x Amoah in een uitverkocht huis ook, op een woensdagavond. 2 jaar eerder 1-0, goal van Roest. We hebben best wel eens van ze gewonnen(die 1-3 in de arena is ook geen 34 jaar geleden), gelukkig voor hen zijn we 15 jaar weggeweest.

BeantwoordenCiteren
DashingHazelnut
(@dashinghazelnut)
Estimable Member

hier even een totaal niet realistisch scenario, morgen een kwartier voordat de aftrap is, vraagt de stadion omroeper voor onze aandacht, en dan komt daar de trappen op, onze nieuwe aanwinst Cole Bassett!

Het is te mooi om waar te zijn en het zal voor 99% zekerheid niet gebeuren maar het zou toch een partijtje vet zijn

Op een paard met een cowboyhoed op.

Basset de hoed op he, niet het paard

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden door DashingHazelnut

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

Geplaatst door: @patrick-coumans

@sittard68 Niet overdrijven 2000 nog 2-0 met 2x Amoah in een uitverkocht huis ook, op een woensdagavond. 2 jaar eerder 1-0, goal van Roest. We hebben best wel eens van ze gewonnen(die 1-3 in de arena is ook geen 34 jaar geleden), gelukkig voor hen zijn we 15 jaar weggeweest.

Had het over openingswedstrijd van seizoen.

BeantwoordenCiteren
thies
(@thies)
Eminent Member

@patrick-coumans Het bizarre was toen dat Amoah Samen met Gerritsen ineens een tandem begon te vormen.

BeantwoordenCiteren
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Estimable Member

@sittard68 Ach zo, het komt natuurlijk ook ontzettend vaak voor dat Ajax opent tegen Fortuna.......Om precies te zijn 2x eerder, las ik ergens. Laatste keer was 5-0, als ik de Amsterdamse stukjes vandaag op internet lees, verwachten ze morgen weer iets in die groote. We zullen het zien.

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

Geplaatst door: @patrick-coumans

@sittard68 Ach zo, het komt natuurlijk ook ontzettend vaak voor dat Ajax opent tegen Fortuna.......Om precies te zijn 2x eerder, las ik ergens. Laatste keer was 5-0, als ik de Amsterdamse stukjes vandaag op internet lees, verwachten ze morgen weer iets in die groote. We zullen het zien.

Tja, ik maak het programma niet. 😉

En wat die Amsterdammers betreft, het is aan ons om hun ongelijk te bewijzen.

BeantwoordenCiteren
Fortunees1990
(@remco-hannen)
Reputable Member

Ik heb laatst ergens gelezen (weet even niet meer waar) dat Fortuna geen 2de elftal zou hebben. Kan best zijn in een van de berichten van VI. Is dit niet gewoon jong-Fortuna wat ze daarmee bedoelen?

Fortuna supporter sinds 1999
Eerste wedstrijd: Afscheidswedstrijd Mark van Bommel - De Baandert

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

voor een modale speler die nog niks heeft laten zien? zou er niet warm van woirden en ik denk 99% van het stadion ook niet. Die zeggen wie is dat?

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@paul-jans na z’n lange tijd van onderhandelingen ook nog 😅

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

@paul-jans 

Of het een modale speler is weten we nog niet. Ietwat voorbarig om dat nu al te stellen. Dat hij nog veel te bewijzen heeft, ben ik wel met je eens. Ik heb er desondanks veel vertrouwen in. Lijkt me de gewenste topkandidaat voor de nummer 10 positie binnen het technisch kader van Fortuna. Hebben enorm veel tijd in gestoken om hem binnen proberen te halen. Laten we hopen dat hij hun gelijk bewijst.

Als hij komt natuurlijk.

Fortu Nato reacted
BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

D-day

eindelijk weer voetbal sta te wachten om weer te gaan kijken hopelijk naar een sportief leuk jaar voor ons

BeantwoordenCiteren
ForzaZitterd
(@roger-konings)
Active Member

Zijn er nog andere kandidaten buiten Basset en Diemers voor de 10-positie? Ik ben voorstander om Diemers terug te halen, maar als hij in Rotterdam tussen de 600 en 800k per jaar verdiend daar, hebben ze daar blijkbaar ook geld te veel. Absoluut niet meer dan 400, misschien 450k omdat hij transfervrij komt. Of Basset veel goedkoper zal zijn betwijfel ik ook. 

Over de wedstrijd straks, ik denk dat we net niet goed genoeg zijn ingespeeld en te veel spelers zonder wedstrijdritme hebben om het ze echt moeilijk te gaan maken. Een paar weken verder ergens voor een Cl wedstrijd zou wat dat betreft beter geweest zijn. Achterin liggen daar kansen, maar voorin hebben ze wel een enorme vuurkracht.  

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Prominent Member

Ach, je weet nooit hoe een bal kan rollen.

Het is de openingswedstrijd, stadion zit compleet vol en er zijn er een aantal die zich graag willen bewijzen. Noslin, Ferati, zij weten dat op de bank spelers zitten die in normale doen hun plek zullen gaan innemen.

Veel zin in, mooi weer, lekkere sfeer.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@roger-konings De spelers die niet helemaal klaar zijn om te beginnen zitten op de bank. De spelers die starten hebben wel wedstrijdritme en zijn gewoon fit.

Bij Ajax is het ook nog niet ingespeeld dus wat dat betreft kunnen we denk ik Ajax beter nu treffen dan over een aantal als ze ingespeeld zijn en op CL niveau zijn.  Alvarez en Bassey zijn geschorst en de verdediging daar is ook nog zoekende.  Maar Fortuna gaat een loodzware wedstrijd krijgen.  

En over de nieuwe nummer 10: Wacht maar rustig af 👍🏻

BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Honorable Member

Gewoon lekker ballen. We hebben hélemaal niks te verliezen. Ik tref Ajax liever nu, dan dat we tegen een directe concurrent hadden gespeeld. Als het dalijk tijd is over twee weken, doet Yilmaz en wellicht onze nieuwe 10 lekker mee.

BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Trusted Member
Deelgenomen: 1 maand geleden

Geplaatst door: @gladiool

Gewoon lekker ballen. We hebben hélemaal niks te verliezen. Ik tref Ajax liever nu, dan dat we tegen een directe concurrent hadden gespeeld. Als het dalijk tijd is over twee weken, doet Yilmaz en wellicht onze nieuwe 10 lekker mee.

Helemaal mee eens!  We gaan straks lekker kijken met als hoofddoel lekker wedstrijdritme op te doen...puntje pakken zou leuk zijn maar totaal niet ingecalculeerd...punten moeten we vanaf de volgende wedstrijd gaan pakken....puntje tegen twente en 3 tegen cambuur....3 gespeeld 4 punten...ik teken ervoor....team moet ingespeeld raken..

Pennywafel reacted
BeantwoordenCiteren
Pennywafel
(@pennywafel)
Estimable Member

Als je de wedstrijd 20 keer speelt, verlies je er 17, speel je 2 keer gelijk en win je er 1. Laat vandaag nu net die ene zijn. (of droom ik).

Drik Heffels, Mike van Megen, Maurice I and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
Boy de Kort
(@boy-de-kort)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 10 maanden geleden
Topic starter  

De vermoedelijke opstelling van Ajax: Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Wijndal; Taylor, Klaassen, Berghuis; Antony, Bergwijn, Tadic

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@boy-de-kort Ik las ook dat Gorter opnieuw de kans zou krijgen..

BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Honorable Member

Ad meldde vanochtend dat Pasveer toch zou spelen.

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Er liggen zeker kansen met Gorter op doel, Rensch op rechtback, en Timber en Blind die toch minder in de lucht zijn (kan Gladon lekker beuken)

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Geplaatst door: @gladiool

Ad meldde vanochtend dat Pasveer toch zou spelen.

Dat is puur het spelletje van wie gaat het goed raden.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

mij gaat het erom wat Valentijn Driessen zegt, dan weet ik iig wat het niet wordt 

BeantwoordenCiteren
Pagina 110 / 124