Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

6,198 Berichten
96 Gebruikers
2427 Likes
88.1 K Bekeken
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Pasveer op doel. Perr achterin. Blind naar middenveld

Eerste wedstrijd: Fortuna Sittard - PSV 1-2 | 18 aug 2018

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Reputable Member
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Seuntjens een blamage op links gauw doorselecteren naar aanwinst

BeantwoordenCiteren
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Estimable Member
Deelgenomen: 4 jaren geleden

3 flaters tirpan, 3 goals 

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Prominent Member

tirpan was de topper ja, maar Cox bracht ook niets zeg. Dat schot in min 29 waarna vervolgens de gehele linkerflank vrij lag voor Anthony.

Maar zeker ook de pluspunten Erdogan en Duarte, zo zeg, ijzersterk in 1e helft. Noslin ook een verademing.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Prominent Member

Grootste ergernis echter de toiletten op de FRS, sjezus wat een putgeur. Kokhalzende toeren uithalen om je bier te lozen. Dit kan gewoon echt niet.

Nee ook niet als er een "Gaston"-richtpunt gaat komen...

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Ajax verdiend gewonnen maar dit is pas het begin en Fortuna hoeft zich niet te schamen voor het vertoonde spel.  Ja er werden fouten gemaakt maar het is en blijft Ajax! Het hele elftal heeft geknokt voor elke meter en de een iets meer als de ander.  We kunnen trots zijn en het zal alleen maar beter worden de komende weken/maanden 💪

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden 3 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
pierrecremers
(@pierrecremers)
Eminent Member

Wat een gelul hier. Tirpan en Cox spelen tegen de 2 beste spelers van de eredivie en spelen een prima partij. En Seuntjens heeft 94 minuten geknokt voor het team.

BeantwoordenCiteren
DashingHazelnut
(@dashinghazelnut)
Estimable Member

Wedstrijd binnen 10min weggegeven. Bovendien de 1-3 stinkt naar buitenspel.

Maar gewoon trots op ons clubje. Gaat een mooi seizoen worden.

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Prominent Member

Geplaatst door: @pierrecremers

Wat een gelul hier. Tirpan en Cox spelen tegen de 2 beste spelers van de eredivie en spelen een prima partij. En Seuntjens heeft 94 minuten geknokt voor het team.

Pierre, je hebt gelijk dat er geknokt is door het hele team. Hebben een mooie pot gezien, maar de flanken achterin waren de zwakste schakels, ook al zijn inderdaad Bergwijn en Anthony dé toppers in de Eredivisie. Tirpan en Cox hebben het gewoon heel lastig gehad.

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
Boy de Kort
(@boy-de-kort)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 10 maanden geleden
Topic starter  

De eerste goal van ajax was ook gewoon vasthouden van Tirpan en dus aanvallende fout.

Daarnaast was het veld voor Ajax zoals altijd weer groter achter en naast.

BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member

• @perry-jessen klopt een dissonant en niet voor het eerst.  Al was Seuntjens ook ondermaats.

BeantwoordenCiteren
Tom De Vries
(@tom-de-vries)
Eminent Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Wat een negativiteit hier weer. We hebben een nagenoeg perfecte pot gespeeld met maar 3 echte grote fouten en tegen ajax weet je dat een grote fout nou eenmaal snel word afgestraft. vergeleken met vorig jaar hebben we het ajax nu toch wel echt moeilijk gemaakt vooral in de eerste helft. dit smaakt naar meer

Joe Pesci reacted
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Lekker makkelijk om te zeggen dat de backs niet hebben voldaan. Ik ben benieuwd welke backs in de eredivisie Anthony & Bergwijn kunnen stoppen als die het op zijn heupen hebben.  

Tom De Vries reacted
BeantwoordenCiteren
DashingHazelnut
(@dashinghazelnut)
Estimable Member

Geplaatst door: @boy-de-kort

De eerste goal van ajax was ook gewoon vasthouden van Tirpan en dus aanvallende fout.

Daarnaast was het veld voor Ajax zoals altijd weer groter achter en naast.

daarbij ruiken 1-2 en 1-3 naar buitenspel

Tom De Vries reacted
BeantwoordenCiteren
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Reputable Member

We zullen toch snel iemand moeten vinden die een bal kan vasthouden en verdelen. Heb heel veel wilde trappen gezien die maar gauw weg moesten.

BeantwoordenCiteren
jeroen.peters1980
(@jeroen-peters1980)
Active Member

@pierrecremers haha Cox was matig maar Tirpan ronduit slecht. Weg met die man #tirpanout

Roel75 reacted
BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

nu nog die Bassett aankondigen + 3 goeie wissels en dan ben je wel klaar 

BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Trusted Member
Deelgenomen: 1 maand geleden

Erdogan mooi pluspunt...stofzuiger, en ook nog met een direct inzicht naar voren toe ....prima aanwinst!  Als dit team eens een paar weken verder is, staat er een leuk elftal

BeantwoordenCiteren
Tom De Vries
(@tom-de-vries)
Eminent Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

@zostere wat dat betreft mogen we blij zijn dat kunnen starten tegen ajax en twente inplaats van tegen ploegen waarvan we MOETEN winnen. dan hebben we nog tijd om het team wat op te bouwen

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@tom-de-vries Het is maar net hoe je het bekijkt. Beginnen tegen 2 laagvliegers en daar 6 punten tegen pakken is ook mooi meegenomen. Het is maar net hoe je het bekijkt.  Het devies = Rustig blijven. Punten komen vanzelf!

Tom De Vries reacted
BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Honorable Member

Wat verwachten sommigen? Dat we Ajax even oprollen? Waarvan sommige spelers meer waard zijn dan 3x onze hele club? Asjeblieft zeg. Hoe snel kun je het hoog in je bol hebben na de ontsnapping tegen NEC.

Hebben prima naar kunnen gevoetbald, en het Ajax heel lastig gemaakt. Dit was waarschijnlijk de lastigste tegenstander van het seizoen. Dat er dan spelers fouten maken gebeurt. Of vinden we het normaal dat Bergwijn en Schuurs tegen ons fouten maken, maar Tirpan dat niet overkomt tegen Ajax? En Cox? Wanneer heeft Antony in de wedstrijd gezeten dan? Geen seconde.

Ik ben trots op waar we nu staan.

Joe Pesci, Jeroen Dols, jcortenraedt4 and 5 people reacted
BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Reputable Member

Geplaatst door: @fortuna54

Lekker makkelijk om te zeggen dat de backs niet hebben voldaan. Ik ben benieuwd welke backs in de eredivisie Anthony & Bergwijn kunnen stoppen als die het op zijn heupen hebben.  

Eens

Fortu Nato reacted
BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

zou die Daniël van Kaam ons versterken?

Hij wilt trouwens wel veel spelen, met dubbele D op het middenveld bij ons zie ik niet heel veel perspectief 

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fsyouth Elke speler wilt veel spelen…

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Niet nodig om Fortuna nog een trap na te geven, Charlison.

https://www.gelderlander.nl/sport/charlison-benschop-ik-voelde-me-buitengesloten-bij-fortuna-sittard~a5708aff/

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden door Fortuna54

LU reacted
BeantwoordenCiteren
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Reputable Member

https://www.gelderlander.nl/sport/charlison-benschop-ik-voelde-me-buitengesloten-bij-fortuna-sittard~a5708aff/

Ik zie dat absoluut niet als een trap na. Hij voelde zich buiten gesloten omdat hij niet meer mee mocht trainen. Dat kan ik me goed voorstellen.

LU reacted
BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Reputable Member

@fortuna54 Genoeg positieve.  aanknopingspunten gezien. Gaan een prima seizoen tegemoet als iedereen fit is. Speciaal op Seuntjens gelet. Slechte passing en eigenzuchtig.  En maar wandelen en anderen terechtwijzen. Bij nieuwe aanwinsten kon hij wel eens het kind van de rekening worden.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@fortuna54 volgens mij wou die bij Grun weg aangezien die niet veel minuten kreeg; dan komt ie niet naar Fortuna om alsnog op de bank te zitten, terwijl een type Sourlis er minder problemen mee zou hebben.

zo bedoelde ik dat

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Reputable Member

@fortuna54 Zo is het

BeantwoordenCiteren
Phil van Roij
(@phil-van-roij)
Active Member

Met verbazing lees ik sommige berichten!

We spelen een puike pot tegen Ajax, een ploeg met god weet hoeveel meer budget. Waar we vorig jaar een kansloze 0-5 nederlaag leden, blijft het nu tot het einde spannend en alsnog zijn er supporters die verwachten dat we Ajax wel eventjes oprollen…

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@phil-van-roij je kan niet meer van Fortuna vragen dan wat ze deden, ja t is kut dat je het binnen 15 minuten weg geeft, maar ik zag wel een ploeg die ging knokken voor wat ze waard zijn, en dan vindt ik het al gauw goed.

Van mij hoeven ze echt niet elke week te winnen (zou wel leuk zijn), maar zolang ze passie en strijd tonen ben ik tevreden.

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden door FSYouth

Joe Pesci and Jan Boers reacted
BeantwoordenCiteren
Phil van Roij
(@phil-van-roij)
Active Member

@fsyouth ja helemaal met je eens! Maar als ik de kritieken van sommige supporters lees, zouden we ons, volgens deze supporters moeten kunnen meten met een ploeg als Ajax.

Ik heb genoten van de wedstrijd, de inzet, de kwaliteit van onze selectie en de sfeer 

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

Ik wil hier even alvast een ode aan Burak brengen. Je hebt vooraf 1 bal geraakt in de wedstrijd. Je weet dat Seun goede vrije trappen neemt. Je weet dat ALLE ogen op je gericht zijn. Je gaat achter die bal staan, hebt schijt aan alles en schiet hem fantastisch binnen.

Ik ben nu al zo'n fan van die man. Ik zei voor de vrije trap tegen vrienden dat het alleen maar tegen kon vallen, maar nee hoor. Wat een held. 

Zullen we even voor eens en voor altijd stilstaan bij het feit dat we een legende hebben aangetrokken? En dit was het eerste bewijs. Wat een held. Zal ik het nog een keer zeggen? Wat een held!

Dillinger reacted
BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Prominent Member

Hij is goed gestart.

Held zijn is maar voor weinigen weg gelegd.

Linford, Hesp, Hamming, Bommel, Ricksen, Boessen, Maessen, Flemming. Huub Smeets, Hoyer, Bux 😇

Maar nogmaals, wat een start. En Gladon niet vergeten.

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member

De waarde van Schuurs zal na vandaag niet bepaald gestegen zijn. Hij gaat het echt niet redden daar.  Ik denk dat we van Erdogan nog veel plezier gaan krijgen als hij 100%wedstrijd klaar is. Duarte is ook een topper in wording. Noslin was nog iets te bescheiden maar ik denk dat hij ons in de toekomst geld gaat opleveren. Seuntjens in iets mindere doen, maar schoffelde er lustig op los. Jammer dat Anthony heel bleef. Guth komt er wel. Laat Gladon maar schuiven. Kortom nu nog een goede nr 10 en Pinto op rechts en we gaan punten pakken. Want wie durft er nog een overtreding te maken in de buurt van de 16 met Burak in de buurt.

BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Honorable Member

Makkelijk weggeven ook als er bij twijfel wordt gevlagd voor voordeel ... voor Ajax. Laat ik het er maar bij houden dat de overtreding van Perr, de 1-2 en de 1-3 ernstig discutabel waren.

BeantwoordenCiteren
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Reputable Member

Die moet eerst in de spiegel kijken en zich dan hardop afvragen....Was ik beter dan Gladon???

Nou Benschop, antwoord is duidelijk..NEE

En je hebt veel basisplekken gehad om dit af te dwingen, maar helaas sprongen telkens 9 vd 10 ballen van je voet.

Jammer van dit gehuil...is niet nodig want je hebt zelf gefaald.

Ik wil alleen aangeven dat er waarschijnlijk iemand (spits) teveel is waardoor er helaas geschoven gaat worden (naast het veld) en dan is de keuze makkelijk.

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden door Patrick Laheije

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Reputable Member

Geplaatst door: @wil-peters

De waarde van Schuurs zal na vandaag niet bepaald gestegen zijn. Hij gaat het echt niet redden daar.  Ik denk dat we van Erdogan nog veel plezier gaan krijgen als hij 100%wedstrijd klaar is. Duarte is ook een topper in wording. Noslin was nog iets te bescheiden maar ik denk dat hij ons in de toekomst geld gaat opleveren. Seuntjens in iets mindere doen, maar schoffelde er lustig op los. Jammer dat Anthony heel bleef. Guth komt er wel. Laat Gladon maar schuiven. Kortom nu nog een goede nr 10 en Pinto op rechts en we gaan punten pakken. Want wie durft er nog een overtreding te maken in de buurt van de 16 met Burak in de buurt.

Eens. Pinto degelijker dan Tirpan als rechtsback. Heb nog steeds het gevoel dat het niet goed zit binnen de selectie en staff met Tirpan.

BeantwoordenCiteren
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Estimable Member

Geplaatst door: @patrick-laheije

Die moet eerst in de spiegel kijken en zich dan hardop afvragen....Was ik beter dan Gladon???

Nou Benschop, antwoord is duidelijk..NEE

En je hebt veel basisplekken gehad om dit af te dwingen, maar helaas sprongen telkens 9 vd 10 ballen van je voet.

Jammer van dit gehuil...is niet nodig want je hebt zelf gefaald.

Ik wil alleen aangeven dat er waarschijnlijk iemand (spits) teveel is waardoor er helaas geschoven gaat worden (naast het veld) en dan is de keuze makkelijk.

Wat een onzin. Lees eerst eens wat er in de tekst staat. Dan pas oordelen

LU and Paul Jans reacted
BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Honorable Member
Deelgenomen: 2 jaren geleden

Enige wat Benschop zegt, is dat hij na de komst van Yilmaz niet meer mee mocht trainen met de groep. En dit kwam niet van Ultee.. Dan mag je toch wel zeggen dat je je buitengesloten voelt. Ik vind dit eigenlijk niet echt netjes van de club uit. Dat je een betere speler haalt, prima. Maar dat de speler die het slachtoffer hiervan wordt en weet dat hij mag vertrekken zo behandeld, is gewoon niet okay. Het blijven mensen en geen objecten waar we even mee schuiven zoals het uitkomt

Paul Jans reacted
BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Uit intervieuw Seuntjens bij ESPN zou je kunnen halen dat hij blijft. In begin van de voorbereiding had hij twijfels, maar nu hebben ze stappen gemaakt en heeft hij er vertrouwen in.

Maar je weet het toch nooit.

Eerste wedstrijd: Fortuna Sittard - PSV 1-2 | 18 aug 2018

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Prominent Member

Heb gisteren opgevangen dat Diemers klaar staat om te komen, echter dat Fortuna de boot afhoudt en gokt op een andere (betere) speler. 

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Trusted Member
Deelgenomen: 1 maand geleden

Ik vond schuurs echt zwak hoor...die red het daar idd echt niet...dat ze hem maar snel verkopen zodat wij er nog wat centjes aan over houden..

BeantwoordenCiteren
Maurice I
(@maurice-indemans)
Estimable Member

@drik-heffels precies dit, heb precies hetzelfde

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

Geplaatst door: @jo-bux

Heb gisteren opgevangen dat Diemers klaar staat om te komen, echter dat Fortuna de boot afhoudt en gokt op een andere (betere) speler. 

Heb gisteren van verschillende personen (fans) gehoord dat komst van Bassett rond is en volgens enkele zelfs al handtekening heeft gezet onder contract.

Geen idee van waarheidsgehalte.

BeantwoordenCiteren
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Reputable Member

Geplaatst door: @zostere

Ik vond schuurs echt zwak hoor...die red het daar idd echt niet...dat ze hem maar snel verkopen zodat wij er nog wat centjes aan over houden..

die jongen kan toch niet meer gemotiveerd zijn....wil weg, kan weg, mag niet weg....enz....als er achterin iets fout gaat ligt her altijd aan hem.......

ja..idd...je bent prof....maar je kan veel willen, het houdt ook een keer op...

BeantwoordenCiteren
Pennywafel
(@pennywafel)
Estimable Member

Geplaatst door: @sittard68

Heb gisteren van verschillende personen (fans) gehoord dat komst van Bassett rond is en volgens enkele zelfs al handtekening heeft gezet onder contract.

Wat mij betreft mag Ferrati daar blijven staan hoor. Ik denk dat Ferrati echt niet voor Diemers onder doet.

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

Geplaatst door: @pennywafel
Geplaatst door: @sittard68

Wat mij betreft mag Ferrati daar blijven staan hoor. Ik denk dat Ferrati echt niet voor Diemers onder doet.

Ferati maakt op mij ook indruk ja.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

zou Ferati niet beter zijn in een duarte rol, gaten opvullen en vanuit daar voetballen

BeantwoordenCiteren
Pennywafel
(@pennywafel)
Estimable Member

Ik begrijp de kritiek op onze backs niet. Anthony heeft geen bal geraakt. Cox had hem volledig in de tas. Dan doe je het toch echt wel goed hoor. Tirpan prima inzet en dergelijke. Ik denk alleen dat hij (nog) een beetje met de ziel onder de arm speelt. Tirpan centraal is toch wel minder dan een Guth die veel slimmer verdedigd.

Verder een super blok met Siovas en Guth. Ik begreep de wissel van Guth ook niet helemaal. 

Middenveld heel degelijk. Dogan en Duarte super stofzuigers en een hele goede Ferrati ervoor (hebben we wel een dure nieuwe nummer 10 nodig?).

Noslin, naar behoren. Wordt echt sterker en beter. Cordoba is een betere voetballer, maar tegen een sterke verdediging zoals Ajax begreep ik de keuze voor Noslin wel. Gladon.... berepartij weer. Blijft gek dat zo'n goede spits zich zelf heeft aangemeld. Seuntjens vond ik eigenlijk onze minste speler gisteren. Walking Football is toch pas voor boven een bepaalde leeftijd?

Ik ben super trots op dit team en we gaan echt een leuk seizoen tegenmoet.

MAAR...... Kritiek heb ik ook! En flinke kritiek!!!

Ik ging in de rust pissen..... OMG! Natuurlijk las ik ook het bericht dat ze dit gaan aanpakken en dat ze eerst op Oost gaan beginnen en pas tegen de winterstop klaar zijn. Nu weet ik niet hoe erg het op Oost is, maar meneer Gün als u mee leest, begin toch aub op de FRS. Zelfs als je een biertje aan het bestellen bent ga je over je nek van de stank. Het is echt niet meer te harden.

Ik zou tegen Cambuur de heren Pfennings, Gün en Athakin willen uitnodigen om in de rust even te komen pissen op de FRS. Is het niet mogelijk om nu al de WC's te sluiten en er (voor zolang de werkzaamheden nog niet klaar zijn) van die mobiele pisbakken te plaatsen? Dat is al 10000x beter dan hoe het nu is.

BeantwoordenCiteren
Pagina 111 / 124