Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

6,202 Berichten
96 Gebruikers
2433 Likes
88.2 K Bekeken
Jo Bux
(@jo-bux)
Prominent Member
Deelgenomen: 4 jaren geleden

Geplaatst door: @pennywafel

IMAAR...... Kritiek heb ik ook! En flinke kritiek!!!

Ik ging in de rust pissen..... OMG! Natuurlijk las ik ook het bericht dat ze dit gaan aanpakken en dat ze eerst op Oost gaan beginnen en pas tegen de winterstop klaar zijn. Nu weet ik niet hoe erg het op Oost is, maar meneer Gün als u mee leest, begin toch aub op de FRS. Zelfs als je een biertje aan het bestellen bent ga je over je nek van de stank. Het is echt niet meer te harden.

Ik zou tegen Cambuur de heren Pfennings, Gün en Athakin willen uitnodigen om in de rust even te komen pissen op de FRS. Is het niet mogelijk om nu al de WC's te sluiten en er (voor zolang de werkzaamheden nog niet klaar zijn) van die mobiele pisbakken te plaatsen? Dat is al 10000x beter dan hoe het nu is.

Nou dat bedoel ik, gewoon mensonwaardig. Stank over gehele tribune. Zo kun en mag je toch geen mensen ontvangen. Inderdaad sluiten en dixies neerzetten tegen de muur of zo.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Las dat Cambuur bezig is met Osame Sahraoui (Linksbuiten uit Noorwegen)

Las ook ergens dat het er moeilijk uit zag, dacht financieel. Maar doorrijden naar Sittard dan? Extra optie op de flank. Hebben nu Seuntjens, Cordoba en Noslin. Extra optie is nog Tasci, maar die is eigenlijk nog niet zo ver.

Eerste wedstrijd: Fortuna Sittard - PSV 1-2 | 18 aug 2018

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Net even samenvatting nog een keer gekeken, vind Tirpan bij de eerste goal wel echt zwak verdedigen. Staat maar wat te staan en weet niet wat hij denkt af te schermen, maar hij had zowel bal als man niet. Van mij mag Pinto starten volgende week. 

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

pinto op linksback lijkt me ook een prima optie, vita kan ook

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

@pennywafel Geloof me, die stankoverlast was er ook op de overige tribunes.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fsyouth Misschien gewoon eens paar wedstrijden afwachten met Cox ipv meteen te roepen dat hij vervangen moet worden. Wij hebben tegen Ajax gespeeld, de kampioen van Nederland. Tuurlijk hebben enkele jongens van ons het dan zwaar.  

BeantwoordenCiteren
tijnirr
(@tijnirr)
Active Member
Deelgenomen: 1 maand geleden

Zie dat verrips bij groningen in de basis start. Afwachten hoe die het daar doet maar had hem persoonlijk toch graag hier gehouden. Alle lof naar van osch die bijna altijd er goed staat maar had verrips toch ook gewoon een kans gegeven dit seizoen.

BeantwoordenCiteren
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Reputable Member

Wij moeten een goeie 10 halen. Ballen die gaan maar gauw weg. Een 10 die het spel verdeeld daar worden andere ook rustiger van en dan zijn die wilde trappen er misschien ook uit.

BeantwoordenCiteren
Fortunees1990
(@remco-hannen)
Reputable Member

Prima wedstrijd gezien tegen de topploeg van Nederland. het is absoluut geen schande om te verliezen. Een team wat ook nog niet op elkaar is ingespeeld en toch zo'n prestatie neerzetten bied hoop voor de toekomst. We gaan een mooi seizoen tegemoet als de spelers zich zo blijven inzetten zoals ze gisteren gedaan hebben.
Het zou trouwens wel mooi zijn als de wedstrijdbesprekingen in het wedstrijdtopic kunnen ipv de transfernieuws topics. (maak me er nu zelf ook schuldig aan)

Fortuna supporter sinds 1999
Eerste wedstrijd: Afscheidswedstrijd Mark van Bommel - De Baandert

BeantwoordenCiteren
LU
 LU
(@lu)
Reputable Member

Onze debutanten Guth en Erdogan zijn mij uitstekend bevallen. Cordoba viel niet bijzonder op. En Yilmaz heeft me versteld doen staan: wat een vrije trap! Zo hard en toch zo'n curve, dat heb ik nog nooit (life) gezien. Het stemt me optimistisch over de rest van het seizoen.

Tirpan was inderdaad erg zwak. Dat lag maar in beperkte mate aan zijn tegenstander. Hij hapt veel te snel. De manier waarop hij die opgelegde kans verprutste, was tekenend. Cox leverde twee keer de bal gevaarlijk in, maar puur verdedigend hield hij zich goed staande.

Wat Mats Seuntjens tegen laagvliegers lukt, wil hij ook tegen topploegen proberen. En dan gaat het meestal mis. Ook krijgt hij veel te vaak onnodige gele kaarten. Toch blijft hij een van onze beste voetballers. Ferati speelde een degelijke pot, maar het gebeurt bij hem nog regelmatig dat hij de bal net iets te ver vooruit speelt of van zich af laat springen of andere onoplettendheden. Daarom hoop ik toch echt nog wel op die nummer 10. Voor de breedte is hij zeker heel bruikbaar, vooral omdat hij op veel plaatsen inzetbaar is.

De overige spelers haalden een ruime voldoende en ik ben ondanks de nederlaag hoopvol naar huis gegaan.

Gladiool reacted
BeantwoordenCiteren
pierrecremers
(@pierrecremers)
Eminent Member

ik vind dat erg zwak van Tirpan wel meevallen. Natuurlijk had hij het moeilijk als Bergwijn, Tadic en Wijndal op hem afkomen. Hij heeft zich, naar mijn mening goed staande gehouden. En die 1e tegentreffer aanrekenen gaat me te ver. Moeilijke bal die bij 2e paal valt. En wat betreft Cox, die speelde gewoon een goede degelijke pot. Als ik hier lees dat hij matig was, vallen mij de schoenen uit. Anthony die was matig! Die heb ik zelden zo zwak gezien en ergerde zich kapot. En door wie komt dat?

Gladiool reacted
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Cole Bassett zit vandaag nog bij de wedstrijdselectie van Feyenoord.  

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Zag op instagram voorbijkomen met welke eredivisie club een Belgische club een zusterclub is. Fortuna heeft natuurlijk Genk.

Wordt daar op transfergebied ook wat mee gedaan? Lijkt mij dat daar toch ook interessante spelers rondlopen die daar minder kans krijgen.

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

@fortuna54 prima toch. Hopen dat hij mag invallen (spelritme)

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

@fortuna54 

Dan is er ook nog niks rond.

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

Geplaatst door: @fortuna54

Dan zal  die zeker nog niet getekend hebben bij Fortuna. Is dat gerucht ook weer ontkracht.

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

Geplaatst door: @sf

Zag op instagram voorbijkomen met welke eredivisie club een Belgische club een zusterclub is. Fortuna heeft natuurlijk Genk.

Wordt daar op transfergebied ook wat mee gedaan? Lijkt mij dat daar toch ook interessante spelers rondlopen die daar minder kans krijgen.

Die vriendschap is vooral op supportersgebied. Geloof dat relatie tussen beide clubs minder vriendschappelijk is door gebeurtenissen uit het verleden.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

Fortuna kennende zullen ze nog wel 1 buitenkansje halen.

en voor elke linie minstens 1 breedte versterking en dan staat het echt behoorlijk.

misschien bij Galatasaray kijken of er nog wat te halen valt wat je kan gebruiken, of een talent weg halen daar en hier laten spelen, hebben toch een behoorlijke jeugd daar volgens mij

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden door FSYouth

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

Iets heel anders nu, maar het was geweldig om eeuwige clubheld John van Bommel eindelijk weer eens terug te zien bij wedstrijd van Fortuna. Na afloop van wedstrijd nog een tijdje staan te praten met hem. De passie lijkt terug te zijn bij hem.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fsyouth Als je gaat huren moet het een buitenkansje zijn. Als ze 3-4 spelers gaan halen moeten ze ook het gewenste niveau hebben. Talenten van 20 jaar is leuk maar ik zoek liever een categorie hoger.  

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@sittard68 John Van Bommel is een topper 👍🏻👍🏻

Jan Boers and sittard68 reacted
BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@fortuna54 weet niet of je met het netwerk van Burak nog iets kan halen, al zou Dogan wel van Burak z’n netwerk komen (zelfde zaakwaarnemer) 

al zou ik bijvoorbeeld een Arda Turan niet toejuichen haha, die is finished

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

@sittard68 John Van Bommel is een topper 👍🏻👍🏻

Zonder John was dit nu allemaal niet mogelijk geweest. Voor mij is hij een van de grootste clubhelden uit onze geschiedenis. Zo te horen had hij verhelderend gesprek gehad met clubleiding. 

Deze man hoort gewoon bij ons clubje. Clubhelden moet je in ere houden!

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fsyouth Fortuna heeft enorm veel stappen gemaakt en staat geweldig op de kaart. Ik vind dat Fortuna daar gebruik van moet en kan maken. Speur langs de grotere clubs naar spelers die net niet kunnen aanhaken maar wel interessant kunnen zijn voor Fortuna. Ik hoorde dat Fortuna nog minimaal één keer gaat stunten op de transfermarkt en dan is het afwachten voor welke positie en dan heb ik het niet over de bekende namen.  

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden 2 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@fortuna54 ja zoiets zag ik idd voorbij komen.

Mertens kunnen we al vergeten 😂

Maar als je een hele goeie verdediger kan halen bv als vervanger van Tirpan of Cox moet je dat gelijk doen.

Of je haalt topper voor nummer 10 

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fsyouth Nogmaals geef spelers als Tirpan en Cox eens wat langer de tijd voordat we ze richting de uitgang jagen! Fortuna heeft net tonnen betaald voor Rémy Vita -die gezien wordt als opvolger van Cox op termijn- en dan opper jij voor een nieuwe linksback 👎

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

@fortuna54 Hoorde gisteren de naam van Zakaria Labyad langskomen. Lijkt me volledig onrealistisch, maar zou wel een enorme stunt zijn.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@sittard68 Ik weet niet of Labyad nu zo’n geweldige zet zou zijn. Ik zie graag fitte spelers komen die afgelopen tijd een voorbereiding hebben gehad. Labyad halen dan ben je weer 2 maanden verder voordat hij überhaupt fit is.  

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
tijnirr
(@tijnirr)
Active Member

@fortuna54 ben beniuwd wanneer deze stunt zou komen. Hoop natuurlijk op zo vroeg mogelijk maar er is gelukkig nog wat tijd tot het einde van de transferperiode. En het allermeest benieuwd naar wie het dan zou zijn en welke positie

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@tijnirr Middenveld.

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

Diemers niet...

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@drik-heffels Diemers is er al weken niet bij.  

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

@sittard68 Ik weet niet of Labyad nu zo’n geweldige zet zou zijn. Ik zie graag fitte spelers komen die afgelopen tijd een voorbereiding hebben gehad. Labyad halen dan ben je weer 2 maanden verder voordat hij überhaupt fit is.  

Dat wel, maar hij zou in breedte echt wel een topversterking zijn. Kan op alle vier de aanvallende posities spelen en we zitten in de redelijk luxe positie om ons dat te kunnen permitteren.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@sittard68 Vorig jaar zou je blij zijn met zo’n speler maar nu toch niet meer? Hij heeft vorig jaar 25 minuten gespeeld en zal niet goedkoop zijn. Maar ik respecteer je mening uiteraard 👊

sittard68 reacted
BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

@drik-heffels 

het is toch vreemd als er echt iets speelt en concreet is dat een basset nog bij de selectie zit

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@fritsemeran is niet dat feyenoord een hele brede selectie heeft natuurlijk

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

@fsyouth 

juist daarom.

dan laten ze hem toch niet zo snel gaan

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

@fortuna54 Bij Ajax uitgerangeerd, betekent ook echt uitgerangeerd natuurlijk. Kwalitatief enorm brede selectie en een top jeugdopleiding erachter. Ik zou er in ieder geval geen nee tegen zeggen.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@sittard68 wellicht met behulp van Burak en Siovas en natuurlijk Sjors dat ie weer op het juiste pad komt

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Als Feyenoord Senesi, Diemers, Bassett en Aursnes buiten de selectie houden blijft er vrij weinig over inderdaad.

BeantwoordenCiteren
DashingHazelnut
(@dashinghazelnut)
Estimable Member

Geplaatst door: @sittard68

@fortuna54 Hoorde gisteren de naam van Zakaria Labyad langskomen. Lijkt me volledig onrealistisch, maar zou wel een enorme stunt zijn.

Een speler met alleen maar stront aan de knikker. Niet mee in zee gaan.

Fortuna54 reacted
BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Trusted Member

Aub geen labyad..kutmentaliteit en niet fit...brengt alleen maar ergetnis en teleurstelling...puur mijn mening uiteraard

Fortuna54 reacted
BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Reputable Member

Oké duidelijk, geen Labyad dan 😆 

BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Trusted Member

Hahaha 😂😂😂

BeantwoordenCiteren
Tim
 Tim
(@tim)
Eminent Member
Deelgenomen: 12 maanden geleden

Labyad heeft een kruisband blessure, dus is er sowieso uit tot na de winterstop.

Dus dat gaat em niet worden denk ik

BeantwoordenCiteren
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Reputable Member

Geplaatst door: @tim

Labyad heeft een kruisband blessure, dus is er sowieso uit tot na de winterstop.

Dus dat gaat em niet worden denk ik

Met alle respekt voor iemand met deze blessure....maar daar ga je toch niet aan beginnen en vervolgens een te groot risico lopen.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@patrick-laheije Ook zonder zijn blessure moet je niet in zee gaan met zo’n speler. Fortuna staat er goed op en daar moeten ze gebruik van maken. Die 3-4 spelers wat nog gaan komen die moeten gewoon direct inzetbaar zijn naar mijn idee(uitzondering van een eventuele werkvergunning).  

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden 2 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@fortuna54 normaal gesproken zou een soort Labyad niet komen, dus dat is een gevolg van dat Fortuna in de lift zit.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fsyouth Dat Fortuna gisteren iedereen aan boord had zegt genoeg over de stappen die de club heeft gezet.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@fortuna54 waarover start je een discussie, we zijn het (gedeeltelijk) eens wat zelden voorkomt 😂

Fortuna54 reacted
BeantwoordenCiteren
Pagina 112 / 125