Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

9,517 Berichten
113 Gebruikers
3186 Likes
133.7 K Bekeken
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Reputable Member
Deelgenomen: 4 jaren geleden

Geplaatst door: @fortuna54

@patrick-laheije Ook zonder zijn blessure moet je niet in zee gaan met zo’n speler. Fortuna staat er goed op en daar moeten ze gebruik van maken. Die 3-4 spelers wat nog gaan komen die moeten gewoon direct inzetbaar zijn naar mijn idee(uitzondering van een eventuele werkvergunning).  

Ben ik ook met je eens!

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Honorable Member
Deelgenomen: 2 jaren geleden

AUB geen Labyrat, dat menneke heeft een ego, daar wordt niemand blij van. Hij kan aardig ballen, maar is of weg gegaan met heibel binnen de club, of geblesseerd. Uiteindelijk maar bij 1 club een beetje gepresteerd en dat is ook meteen de enige reden dat die bij Ajax is beland, en dat is bij Utrecht, waar hij het mannetje gemaakt werd. Bij PSV gezeik over salaris, geldigheid van contract, wel de lusten gepakt, maar niet de lasten. Vervolgens in Portugal ergens tekenen, omdat hij vond dat zijn contract niet rechtsgeldig was (PSV had een eenzijdige 2 jaar optie in het contract zitten, maar toen de club deze wou lichten, werden ze beticht van dat het een contract was ondertekend door een minderjarig persoon en dus niet rechtsgeldig, terwijl Labyad ondertussen wel de contractuele salarisverhogingen accepteerde). Labyad zijn kont in de krib gegooid, gewoon bij Sporting getekend en bij PSV niet op de training komen opdagen (Zelfs op twitter een foto posten waarbij hij in bed ligt, terwijl hij bij PSV op het veld had moeten staan) Met een heel getouwtrek uiteindelijk PSV iets van een vergoeding gekregen van Sporting en het maar zo gelaten. Vervolgens bij Sporting onstaat er weer gezeik over het contract en de salariseisen. Na verhuur aan Vitesse, bij Sporting zijn contract ontbonden, half jaar lang thuis gezeten en dan opgepikt worden door Utrecht en door Ten Hag meegenomen naar Ajax. Waar hij in 4 jaar, nauwelijks gespeeld heeft en nu dus schijnbaar geblesseerd is. Die jongen heeft geen restwaarde en ik durf te wedden dat die zich als een vedette gaat gedragen binnen een club als Fortuna. 

BeantwoordenCiteren
thies
(@thies)
Trusted Member
Deelgenomen: 3 maanden geleden

Labyad is van glas. Einde bericht

Fortuna54 reacted
BeantwoordenCiteren
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Honorable Member
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Labyad is een verschrikkelijk  kereltje en past totaal niet bij Fortuna. Hebben we helemaal niks aan. 

Fortuna54 reacted
BeantwoordenCiteren
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Reputable Member

Waarom wordt die naam hier überhaupt genoemd? 😆 

Ik ben benieuwd naar die grote vis waar ze mee bezig zouden zijn. Het blijft wel erg lang stil...

BeantwoordenCiteren
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Honorable Member

Tijd voor een 😎, 🤠 of een 🐠

BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Estimable Member

Geplaatst door: @lucas-hermans

Waarom wordt die naam hier überhaupt genoemd? 😆 

Ik ben benieuwd naar die grote vis waar ze mee bezig zouden zijn. Het blijft wel erg lang stil...

Omdat iemand zich vergist had, dat kan gebeuren.

Iemand riep dat er een grote vis zou komen, maar labyad is een dikke vette stinkende vis....ken beure 😅

sittard68 reacted
BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

@zostere Hahaha, zeg maar niks meer, ik ben inmiddels overtuigd. Geen Labyrat voor Fortuna!

BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Estimable Member

Hahaha,was gewoon een dolletje 😉😄

sittard68 reacted
BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

We mogen blij zijn dat Guth bij ons speelt en niet bij NEC. Die konden hem dus wel betalen (transfersom dan). Ze gaan nu Cillessen voor 1 miljoen halen (zal ook een redelijk salaris hebben). Dat geld hadden ze ook aan Guth kunnen besteden. Nu halen ze Cillessen terwijl Brandenhorst een uitstekende keeper is die op weinig foutjes te betrappen is.

Eerste wedstrijd: Fortuna Sittard - PSV 1-2 | 18 aug 2018

BeantwoordenCiteren
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Reputable Member

Geplaatst door: @sf

We mogen blij zijn dat Guth bij ons speelt en niet bij NEC. Die konden hem dus wel betalen (transfersom dan). Ze gaan nu Cillessen voor 1 miljoen halen (zal ook een redelijk salaris hebben). Dat geld hadden ze ook aan Guth kunnen besteden. Nu halen ze Cillessen terwijl Brandenhorst een uitstekende keeper is die op weinig foutjes te betrappen is.

Kwestie van keuzes maken lijkt me..

Geld kan maar 1x worden uitgegeven.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@sf iets met zand en ogen strooien

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Salaris Burak 1 mln per jaar aldus Studio Voetbal. 

Destijds kreeg Ruud Hesp dat ook, zij het in guldens.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Jeroen Dols
(@jeroen_nl)
Trusted Member

@jo-bux niet normaal...

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Geplaatst door: @jeroen_nl

@jo-bux niet normaal...

Azerion neem ik aan. Althans de eigenaren die er eigen geld in steken

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member

@jo-bux ze gokken daar maar wat. Dat bedrag is volledig uit de lucht gegrepen.

LU reacted
BeantwoordenCiteren
S R
 S R
(@s-r)
Estimable Member

zolang hij blijft scoren, goed speelt en ons dat punten gaat opleveren vind ik dat salaris niet erg, mits, het klopt. Wat meer dan 1M zou ik ook niet eens erg vinden of van staan te kijken.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@wil-peters Niemand weet wat Yilmaz op jaarbasis opstrijkt, ook de NOS niet. Maakt ook verder weinig uit, salaris wordt toch grotendeels betaald via Aytekin(van Azerion).  Ik denk dat Fortuna weinig risico loopt en alleen maar de vruchten van plukt. Ik zie Yilmaz overigens zomaar 13-15 doelpunten maken dit seizoen, als hij tussen de 27 & 30 wedstrijden speelt.

BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Estimable Member

Waar is dat bedrag op gebaseerd?  Het enige wat telt is het bedrag waar hij voor in de boeken staat...totaalbedrag kun je op 1000den manieren opkrikken buiten de club om...fortuna is daar altijd al creatief in geweest....

Ik maak me daar niet veel zorgen om daar ik vermoed dat we een redelijk stabiel financieel plan hebben liggen waarbij fortuna als club zich toch redelijk afgedekt heeft tov privegelden. (Ga ik toch maar vanuit dan)

BeantwoordenCiteren
mave
 mave
(@mathvedder12)
Eminent Member
Deelgenomen: 4 maanden geleden

@jo-bux 

Dit was een losse ongefundeerde opmerking van Hugo Borst in een voetbalprogramma. Zij vinden het blijkbaar prettig om de boel negatief op te naaien.

BeantwoordenCiteren
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Reputable Member

Geplaatst door: @mathvedder12

@jo-bux 

Dit was een losse ongefundeerde opmerking van Hugo Borst in een voetbalprogramma. Zij vinden het blijkbaar prettig om de boel negatief op te naaien.

Die Borst lult zo wieso uit zijn nek. En daarna ook nog zeggen "laat ut toch los". Die gast wilt alleen maar de interessante meneer uithangen. Dat ie lekker naar Sparta gaat..de dorpsidioot.

BeantwoordenCiteren
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Reputable Member

Jurgen Locadia optie? Type Burak, al zag ik afgelopen Zaterdag wel een Paultje in vorm zeg, goeiendag. Type doorkopper heeft Burak ook wel nodig maar wellicht twee dezelfde types dat dat ook lekker loopt.

BeantwoordenCiteren
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Honorable Member

De NOS gokt maar wat. En ik geloof dat Azerion Burak op persoonlijke titel betaald. Ik las trouwens dat het bedrijf Azerion inmiddels een waarde heeft van 1,3 miljard, dus ja…. als je het zo bekijkt is het allemaal kleingeld. En spelen wij over 3 jaar voor plekje 4, 5 of 6 🤣

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Martijn Hrmns

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Ja Azerion heeft flink uitgepakt dit jaar. Althans de beide eigenaren, alleen maar mooi.

Nieuwe week, goed weer, dus tijd voor de zonnebrilletjes, cowboys en/of visjes??

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member

Hoe laat traint Fortuna deze week en iedere dag?

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Honorable Member

@fortuna54 Maar dan moet Yilmaz ook goed bediend worden vanaf de flanken met voorzetten om die aantallen te halen. Met Seuntjens (te individueel) en Noslin (uitluikende parel) zie ik dat nog niet ad hoc gebeuren. Cordoba kan ik nog niet beoordelen. 

BeantwoordenCiteren
FSC046
(@fsc046)
Trusted Member

Wat ik begrepen heb verdiend Yilmaz 1,2M per seizoen. Alleen is dat voor Fortuna natuurlijk never nooit te betalen/verantwoorden dus hebben ze hem ipv een 2 jarig contract een 5 jarig contract gegeven zodat het geld over 5 seizoenen uitgesmeerd kan worden. Dus omgerekend valt het nog wel mee(ong 5 ton per seizoen) alleen dat betalen we straks als ie gestopt is dus ook nog.

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

vraag ik me dan weer af wat er gebeurd als hij over 2 jaar toch besluit iets anders buiten fortuna te doen. moeten we dan alsnog betalen?

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fsc046 Creatief boekhouden noemen ze dat inderdaad. Ze gaan de komende jaren stap voor stap meer investeringen op weg naar het linker rijtje.  Dit is pas het begin.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @paul-jans

vraag ik me dan weer af wat er gebeurd als hij over 2 jaar toch besluit iets anders buiten fortuna te doen. moeten we dan alsnog betalen?

Als Yilmaz toch iets anders wilt, dan komt dat niet op conto van Fortuna, als het andersom is, wel. Maar dan lopen we wel ver vooruit op de zaken. Ik vraag mij eerder af: Wat als Azerion er ooit een keer mee stopt…Meer een vraag voor later.  

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

jij zegt steeds azerion. Maar volgens mij heeft de eigenaar een aantal keer heel duidelijk gezegd dat er geen cent van Azerion naar Fortuna gaat dat het allemaal eigen geld van de eigenaren is. Blijf het wel wat vreemd vinden allemaal omdat Azerion wel op shirt vrouwen staat, maar goed. 

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @leo-van-gansewinkel

@fortuna54 Maar dan moet Yilmaz ook goed bediend worden vanaf de flanken met voorzetten om die aantallen te halen. Met Seuntjens (te individueel) en Noslin (uitluikende parel) zie ik dat nog niet ad hoc gebeuren. Cordoba kan ik nog niet beoordelen. 

Ik denk dat Yilmaz prima bediend gaat worden door alle spelers om zich heen, daar is een trainer voor om dat allemaal goed neer te zetten. Tegen Ajax was het lastig om er doorheen te komen, maar dat gaat komende weken steeds makkelijker worden als ze meer ingespeeld & fitter zijn. Als de opkomende backs dan ook nog wat nauwkeuriger zijn….

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden 2 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

Zullen we het maar weer over transfers gaan hebben hier.Ik hoef niet te weten wat iemand wel of niet verdiend.

Fortuna54 reacted
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@zitterd79 Op welke posities zie jij nog versterkingen komen?

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@paul-jans Ik zeg dat, omdat Azerion straks de overige aandelen overneemt van Gün, dat Aytekin met privé geld betaald, laat ik dan even in het midden.

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Honorable Member

Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @leo-van-gansewinkel

Ik denk dat Yilmaz prima bediend gaat worden door alle spelers om zich heen, daar is een trainer voor om dat allemaal goed neer te zetten. Tegen Ajax was het lastig om er doorheen te komen, maar dat gaat komende weken steeds makkelijker worden als ze meer ingespeeld & fitter zijn. Als de opkomende backs dan ook nog wat nauwkeuriger zijn….

Laten we daar dan vanuit gaan.

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

@fortuna54 

Op 10 en 6

De rest zal aanvulling zijn in de breedte

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

@fortuna54 

daar zit het hem wel in.

zonder negatief te willen zijn of spelers te kort doen maar onze backs hebben mijn inzien goede opkomende kwaliteiten maar de voortzetting (voorzet of afleggen) vindt ik vaak wat karig.

daarom zou ik 4-3-3 erg fijn vinden met flitsers aan de buitenkant

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @fritsemeran

@fortuna54 

daar zit het hem wel in.

zonder negatief te willen zijn of spelers te kort doen maar onze backs hebben mijn inzien goede opkomende kwaliteiten maar de voortzetting (voorzet of afleggen) vindt ik vaak wat karig.

daarom zou ik 4-3-3 erg fijn vinden met flitsers aan de buitenkant

Ik ben sowieso benieuwd hoe we straks gaan spelen als iedereen 100% fit en de groep compleet is.  Dat er spelers teleurgesteld gaan worden dat is nu al een feit. Ik vermoed dat wij niet elke week met de zelfde 11 basis spelersgaan spelen maar meer gaan afwisselen van 433 naar 422. Afhankelijk van de tegenstander en wat er nodig is.

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Reputable Member

@fritsemeran Zolang als  we geen goeie mid mid hebben komen ook geen goeie voorzetten. Alle ballen die in het wilde blind naar voren  gepoeierd worden en de flank speler maar moet zien wat hij ermee kan zijn we kwijt.

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

@albert-eijkenboom 

dat ben ik met je eens.

echter zal de wisselwerking cox/tirpan naar voren toe blijven dat zit nu eenmaal in het spel van beide heren.

echter ze hebbrn beide vaak een slechte spel hervatting.

yilmaz /gladon zullen toch een goed balletje in de voeten of op maat moeten krijgen vandaar dat ik aangeef dat een speler met een actie en voorzet voor mij nog wel erbij mag.

overigens ben ik aan het klagen wag niet zo brdoeld is gezien ik harstikke blij ben met het team dat er nu staat.

BeantwoordenCiteren
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Reputable Member

@fritsemeran Het Ik zou toch liever met Pinto op recht beginnen voor de rest zou ik de achterste linie staan laten in het midden Erdogan Duarte en in het midden die grooooote. Vis. Ferrari werk hard goeie bank zitter en als het kan laten spelen moet rustiger worden En voorSeun. Burak en naar mogelijkheden Gladon of Cordoba.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

wat er nu al staat is behoorlijk, als we het voor elkaar weten te krijgen om die van Kaam te halen, en Bassett dan is het mi al goed.

dan moet je jongens uit de jeugd de kans gaan geven langzaam als je wilt laten zien dat je ook bezig bent met de jeugd 

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

Klopt het dat diemers van de baan is zoals gisteren hier geopperd werd?

BeantwoordenCiteren
The Great Old
(@the-great-old)
Active Member

@fritsemeran Klopt

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

aangezien een middenvelder van emmen rest van seizoen geblesseerd is en emmen al opzoek was naar middenvelder is 1 en 1 wel 2

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @fsyouth

wat er nu al staat is behoorlijk, als we het voor elkaar weten te krijgen om die van Kaam te halen, en Bassett dan is het mi al goed.

dan moet je jongens uit de jeugd de kans gaan geven langzaam als je wilt laten zien dat je ook bezig bent met de jeugd 

Wat er nu staat is zeker behoorlijk maar jeugdspelers de kans geven? De stap is gewoon te groot voor veel van die jongens. Zo’n spelers moet je rustig brengen en kunnen veel leren van de spelers die er nu zijn en nog gaan komen. Wil je een echt een stap voorwaarts zetten dan moet je vooral niet de jeugd spelers voor de leeuwen gooien als er straks blessures of schorsingen zijn. Ze moeten zich in de luwte kunnen ontwikkelen ipv dat alle ogen op hen gericht zijn.

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden 2 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

@fortuna54 

En wat er nog gaat komen…???

wordt steeds nieuwsgieringer

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

Back up rechter centrale verdediger of back up rechtsback. Voetballende nummer 6/8, nummer 10 (Basset) en een extra optie voor op de flanken. Dan hebben we een uitermate uitgebalanceerde selectie.

BeantwoordenCiteren
LU
 LU
(@lu)
Reputable Member

Geplaatst door: @fritsemeran

@fortuna54 

En wat er nog gaat komen…???

wordt steeds nieuwsgieringer

Dat weet Fortuna'54 ook niet, al denk jij van wel.

BeantwoordenCiteren
Pagina 113 / 191