Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

6,199 Berichten
96 Gebruikers
2426 Likes
88.1 K Bekeken
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Deelgenomen: 4 jaren geleden

Geplaatst door: @loos
Geplaatst door: @fortuna54

Transfer is gewoon in kannen en kruiken.  Amerikanen zijn akkoord met Fortuna. Feyenoord werkt mee & Cole Bassett wilt graag komen.  

Prima als het zo is, uiteraard. Maar ik wil hem gepresenteerd zien worden, dan is het rond.

Juist dat inderdaad. Het begint nu wel (te) lang te duren. Ik denk dat ze het bij Feyenoord te druk hebben met inkomende/(grote)uitgaande transfers af te ronden.

Dit bericht is gewijzigd 5 dagen geleden 3 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Michell
(@michell)
Eminent Member

Geplaatst door: @loos

Transfer is gewoon in kannen en kruiken.  Amerikanen zijn akkoord met Fortuna. Feyenoord werkt mee & Cole Bassett wilt graag komen.  

Prima als het zo is, uiteraard. Maar ik wil hem gepresenteerd zien worden, dan is het rond.

Juist dat inderdaad. Het begint nu wel (te) lang te duren. Ik denk dat ze het bij Feyenoord te druk hebben met inkomende/(grote)uitgaande transfers af te ronden.

Feyenoord blijft voorlopig ook nog wel druk bezig, die gaan nog wel wat transfers maken.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @s-r

ik blijf me toch afvragen wat er zo speciaal is aan Bassett .. Krijg nu toch wel hoge verwachtingen.

Daar kunnen we alleen maar over gissen. Zelfs Sjors Ultee wilt hem heel graag hebben. Er staat wel veel druk op de schouders van Bassett, mocht hij komen.

S R reacted
BeantwoordenCiteren
Loos
 Loos
(@loos)
Bestuurslid FSCredacteur Registered

Geplaatst door: @michell

@fortuna54 Hoe ziet de constructie er dan uit als Fortuna akkoord is met de Amerikanen?

Dat is een antwoord dat alleen de hoofdrolspelers kunnen geven. Niemand hier op forum. Maar uiteindelijk zijn zij eigenaar van hem, dus moeten ze altijd betrokken zijn.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member
Deelgenomen: 2 maanden geleden

@loos huur van colorado met optie tot koop vermoed ik.

En ja 54 het uitshirt komt zeker nummertje 8 Bassett als die 8 krijgt 

Fortuna54 reacted
BeantwoordenCiteren
S R
 S R
(@s-r)
Estimable Member

@fortuna54 Sjors is wel iemand die niet zomaar iets doet en als hij hem graag wilt, heeft hij vast een uitstekend plan in gedachten. Het zal me benieuwen indien Bassett erbij komt op het middenveld!

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Geplaatst door: @fsyouth

@loos huur van colorado met optie tot koop vermoed ik.

En ja 54 het uitshirt komt zeker nummertje 8 Bassett als die 8 krijgt 

Zal 8 of 19 zijn denk ik. Hoop 19, want dat zou kunnen betekenen dat we nog een voetballende 6/8 toevoegen.

Al kan die natuurlijk ook een ander nummer krijgen 🤣 

JerletWater reacted
BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@drik-heffels Ferati heeft 19

S R and Drik Heffels reacted
BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

@drik-heffels Ferati heeft 19

Ahja! Niets gezegd!

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

Bassett heeft toch weer meegespeeld bij Feyenoord vandaag in oefenpotje tegen FC Dordrecht. Dus helemaal rond zal het niet zijn. Wel weer gescoord overigens. 

BeantwoordenCiteren
Richard
(@richard-coenen-2)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 maanden geleden

De enige beelden die ik van Bassett heb gezien waren niet direct geweldig, maar hij scoort wel steeds dat is dan weer hoopgevend! Volgens Fortuna54 is het rond, voor wat dat waard is zonder officiële bevestiging Fortuna. En waarom speelt hij dan nog steeds bij Feyenoord mee?

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Reputable Member

Flemming was ook niet altijd geweldig maar scoorde. Bij PEC zat Flemming op een zijspoor. Bij Fortuna viel alles op zijn plaats met Flemming door vertrouwen en juiste plek. Cole Bassett uitstekende vervanging voor Flemming. 

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

Idd een vreemde gang van zaken dat hij bij Feyenoord nog speelt terwijl het rond zou zijn.Hij zou maar geblesseerd raken.Lijkt me dus sterk dat het al rond is.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@zitterd79 aangezien dit niet met Feyenoord geregeld wordt maar met Rapids, maakt het voor Feyenoord in principe niet zoveel uit.

en als die geblesseerd raakt maakt dat ook voor Feyenoord niet uit want hij gaat toch weg.

Alleen had ik dan als Arne slot verwacht gewoon een jeugdspeler daar neer te zetten als je geen vervanging hebt voor back up Bassett

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@zitterd79 aangezien dit niet met Feyenoord geregeld wordt maar met Rapids, maakt het voor Feyenoord in principe niet zoveel uit.

en als die geblesseerd raakt maakt dat ook voor Feyenoord niet uit want hij gaat toch weg.

Alleen had ik dan als Arne slot verwacht gewoon een jeugdspeler daar neer te zetten als je geen vervanging hebt voor back up Bassett

Zolang het contract niet ondertekend is is Bassett nog gewoon speler van Feyenoord. Als Bassett vandaag geblesseerd zou raken dan raakt dan maakt dat wel degelijk wat uit voor Feyenoord want dan gaat de transfer niet door en dragen hun dus ook de lasten uiteraard.

Dit bericht is gewijzigd 5 dagen geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Reputable Member

Het Basset forum… Valt er verder niks te melden? Is Bassie de grote vis? Of is grote vis de weg kwijt?

Wil Peters reacted
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Ajax nadert akkoord met Ahmetcan Kaplan, die gehaald wordt als vervanger van Perr Schuurs.  

Dit bericht is gewijzigd 5 dagen geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@fortuna54 maar 54, waarom duurt het allemaal zolang?

of heb je geen berichten meer gehad van de journalisten? want ik vind dit ietsjes te lang duren voor mezelf, ik wil graag Amerikaanse muziek op sociale media horen omdat ie gepresenteerd is, want je kan behoorlijk creatief zijn met de komt van Bassett, hoe je dat gaat brengen

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

Ajax nadert akkoord met Ahmetcan Kaplan, die gehaald wordt als vervanger van Perr Schuurs.  

Torino heeft Schuurs al even in het vizier en heeft momenteel een bod van negen miljoen euro 'vast' plus drie miljoen aan bonussen op tafel gelegd. Ook Bologna en een derde, bij de krant nog onbekende Italiaanse club zou nog altijd hopen op de komst van Schuurs. 

Bron: Telegraaf: Ajax vindt negentienjarige opvolger Schuurs in Turkije (fcupdate.nl)

Nog niet het bedrag waar we op gehoopt hadden. Hopelijk trekken ze er nog meer uit.

Dit bericht is gewijzigd 5 dagen geleden door Drik Heffels

BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Honorable Member

Fortuna wacht gewoon totdat Schuurs verkocht is. Het geld dat we daarvoor krijgen wordt bijgelegd aan de transfersom van Bassett, waarmee we hem simpelweg kopen van Colorado.

En toen werd ik wakker 🤣 .

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@gladiool als je dit goed voorspelt dan moet je een toto uhhhh betcity account aanmaken

Gladiool reacted
BeantwoordenCiteren
DashingHazelnut
(@dashinghazelnut)
Estimable Member

Opvallende Insta post van Jose Rodiquez die met de auto 1625km moet leggen wat richting Nederland lijkt te gaan.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@dashinghazelnut gaat naar Madrid staat er vgm

BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Honorable Member

@gladiool als je dit goed voorspelt dan moet je een toto uhhhh betcity account aanmaken

Reken er maar niet op, ik haal mijn geld meestal uit het voorspellen van wielerkoersen, niet voetbaltransfers- of uitslagen.

Moet er sowieso niet aan denken, dalijk moet ik nog cowboys of zonnebrillen posten 🤣 

Dit bericht is gewijzigd 5 dagen geleden door Gladiool

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

je hebt meer aan Bassett die dolgraag hier wilt spelen met het oog op het WK, dan een Ihatarren die zich hoogstwaarschijnlijk te hoog voelt om naar Fortuna te komen.

Ik vermoed dat jij een shirtje gaat bestellen met Bassett achterop 😀

ik denk dat hij het voor zijn hele familie koopt en voor iedereen in de wijk zodat hij altijd de naam tegenkomt. Ik denk dat hij ook een kamer helemaal bekleed heeft en een altaar heeft gemaakt met kaarsjes etc.

Als er later iemand een gebiedverbod krijgt om niet in de buurt van Basset te komen weet ik over wie het gaat 🙂

eigenlijk kan het voor FSYouth alleen maar gaan tegenvallen zou je toch zeggen

Wil Peters reacted
BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

Geplaatst door: @dashinghazelnut

Opvallende Insta post van Jose Rodiquez die met de auto 1625km moet leggen wat richting Nederland lijkt te gaan.

dat hij sittard dan in iedergeval maar heel hard voorbij rijd!

maar zonder gekte hij rijdt naar de westkust van belgie en dat kan voor vanalles zijn natuurlijk. misschien wel gewoon op vakantie naar gent of antwerpen. Misschien wel naar het tilburg van hofland?

Fortuna54 reacted
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @drik-heffels

Torino heeft Schuurs al even in het vizier en heeft momenteel een bod van negen miljoen euro 'vast' plus drie miljoen aan bonussen op tafel gelegd. Ook Bologna en een derde, bij de krant nog onbekende Italiaanse club zou nog altijd hopen op de komst van Schuurs. 

Bron: Telegraaf: Ajax vindt negentienjarige opvolger Schuurs in Turkije (fcupdate.nl)

Nog niet het bedrag waar we op gehoopt hadden. Hopelijk trekken ze er nog meer uit.

1.3 miljoen + eventueel bonussen die meegerekend worden voor Schuurs, niet fantastisch maar wel gewoon een goed bedrag voor Fortuna. Hartstikke welkom natuurlijk. Wellicht nog opleidingsvergoeding?

Dit bericht is gewijzigd 5 dagen geleden 2 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Loos
 Loos
(@loos)
Bestuurslid FSCredacteur Registered

Geplaatst door: @drik-heffels

Toch potentieel 12 miljoen transfer. Denk dat Ajax er ook wel genoegen mee neemt aangezien zijn marktwaarde niet rond dat bedrag zal liggen en er niet veel potentie in zit bij Ajax.

S R, Gladiool and Fortuna54 reacted
BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

Geplaatst door: @paul-jans

je hebt meer aan Bassett die dolgraag hier wilt spelen met het oog op het WK, dan een Ihatarren die zich hoogstwaarschijnlijk te hoog voelt om naar Fortuna te komen.

Ik vermoed dat jij een shirtje gaat bestellen met Bassett achterop 😀

ik denk dat hij het voor zijn hele familie koopt en voor iedereen in de wijk zodat hij altijd de naam tegenkomt. Ik denk dat hij ook een kamer helemaal bekleed heeft en een altaar heeft gemaakt met kaarsjes etc.

Als er later iemand een gebiedverbod krijgt om niet in de buurt van Basset te komen weet ik over wie het gaat 🙂

eigenlijk kan het voor FSYouth alleen maar gaan tegenvallen zou je toch zeggen

Paul, als je het lief vraagt krijg je er ook eentje 😉

maar kan op het WK wel een leuk Fortuna tandem worden als Bassett gepresenteerd is met Novakovich en Bassett.

Al zou Ferreira of Pepi wel spelen ipv Novakovich.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Uitgaande van 9 miljoen voor Schuurs= 1.35 miljoen voor Fortuna.  

uitgaande van 9 miljoen + 3 miljoen aan bonussen = 1.8 miljoen.  

Nu ja de vraag uiteraard wat Fortuna krijgt qua Solidariteitsbijdrage & opleidingsvergoeding, want dat kan het bedrag voor Fortuna nog verder opkrikken!! 

BeantwoordenCiteren
naoveure
(@naoveure)
Trusted Member

@dashinghazelnut Denk dat hij naar Union Sint-Gillis gaat. Daar zat hij de afgelopen weken in ieder geval meermaals op de tribune.

BeantwoordenCiteren
Jeroen Dols
(@jeroen_nl)
Trusted Member
Deelgenomen: 1 maand geleden

Feyenoordkanalen melden dat Bassett rond is.

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Feyenoord, Fortuna Sittard en de Colorado Rapids hebben een elkaar alsnog gevonden: Cole Bassett wordt dit seizoenalsnog uitgeleend aan Fortuna Sittard.

Lang leek een doorverhuur onwaarschijnlijk, maar alle partijen hebben deze week alsnog een overeenstemming gevonden om de middenvelder dit seizoen door te verhuren.

Bij de verhuur behoudt Feyenoord na het seizoen 2022/2023 het recht om de koopoptie op Bassett te lichten. Feyenoord bekijkt of er zich opties op de markt voordoen om eventuele vervanging te zoeken.

Bron: 1908.nl

Eerste wedstrijd: Fortuna Sittard - PSV 1-2 | 18 aug 2018

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Wordt dan dus toch een doorverhuur. Dan zullen er toch doorverkoop % afspraken gemaakt zijn lijkt mij.

Dan zou er met het geld (als dat binnenkomt voor de Schuurs deal) wel mooi gekeken kunnen worden naar een mooie (🐟) buitenkans

Jan Korsten reacted
BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

JA BASSETT MAAK ME GEKKKK

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

ben erg benieuwd naar de huurconstructie en wat voor prijzen er zijn neergelegd en of we na een jaar huur er ook nog wat aan kunnen overhouden. We zullen het wel niet horen.

Nou FSYouth dat wordt een vrachtlading shirts kopen.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Reputable Member

@paul-jans ik wacht tot de officiële presentatie, wss krijg ik een verbod om binnen 15 meter van Cole af te staan maar goed

JerletWater reacted
BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member

@paul-jans ik wacht tot de officiële presentatie, wss krijg ik een verbod om binnen 15 meter van Cole af te staan maar goed

Als je een zus hebt  dan plak hem aan haar,  dan kom je fijn dichtbij hem

Jeroen Dols reacted
BeantwoordenCiteren
Roel75
(@roel75)
Estimable Member

Bassett lijkt me een goede speler. Jammer dat het slechts een huurconstructie van 1 jaar is. Had gehoopt op koop. Vraag je af waarom dit weken moest duren.

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Honorable Member
Deelgenomen: 2 jaren geleden

Over grote (wal)vissen gesproken. Juan Mata is ook nog altijd zonder contract 🤣

BeantwoordenCiteren
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Reputable Member

Basset is binnen, dat wordt genieten!

BeantwoordenCiteren
Erik Ruijt
(@erik-ruijt)
Active Member

@roel75 

Ik gok dat Fortuna wel meer wilde, maar Feyenoord wel nog een flinke vinger in de pap wilde houden. Ben benieuwd naar de constructie. Ik lees nu al verschillende verhalen. Volgens mij huurt Fortuna hem nu van Colorado, maar blijft Feyenoord wel de eerste optie tot koop houden. Wel raar want ik begreep eerder dat Colorado al te veel spelers verhuurde voor deze constructie. Anyhow, hopelijk snel meer details.

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

@erik-ruijt of wordt het dat wij een aankoopoptie krijgen en dat dan Feyenoord voor een vastgesteld bedrag hem weer (als eerste) van Fortuna kan kopen?

BeantwoordenCiteren
LU
 LU
(@lu)
Reputable Member

En nou maar hopen dat hij snel mee kan doen.

BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Honorable Member

Geplaatst door: @erik-ruijt

@roel75 

Ik gok dat Fortuna wel meer wilde, maar Feyenoord wel nog een flinke vinger in de pap wilde houden. Ben benieuwd naar de constructie. Ik lees nu al verschillende verhalen. Volgens mij huurt Fortuna hem nu van Colorado, maar blijft Feyenoord wel de eerste optie tot koop houden. Wel raar want ik begreep eerder dat Colorado al te veel spelers verhuurde voor deze constructie. Anyhow, hopelijk snel meer details.

Dit lijkt vooralsnog de constructie te zijn inderdaad.

BeantwoordenCiteren
Fortunees1990
(@remco-hannen)
Reputable Member

Tjah, aan de ene kant zou ik de opzet wel begrijpen vanuit Feyenoord perspectief dat ze Basset 'laten gaan'. Fortuna huurt Basset een seizoen. Mocht hij bij Fortuna uitblinken kan Feyenoord alsnog tot koop overgaan. Wilt Feyenoord hem niet, heeft Fortuna mogelijk de 2de keus als koopoptie.

Als Fortuna heb je hierdoor mogelijk niks te verliezen in zekere zin(behalve als het een topper is uiteraard).
We zullen het echter nooit te weten komen.

Fortuna supporter sinds 1999
Eerste wedstrijd: Afscheidswedstrijd Mark van Bommel - De Baandert

BeantwoordenCiteren
Frodootje
(@frodootje)
Reputable Member

Kom er maar in met de details waarom dit voor ons een goede deal is als we geen koopoptie hebben?

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

@frodootje (als het erin zit) een doorverkoop %

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Dat Bassett nog speelde voor Feyenoord is eigenlijk zo slecht nog niet. Nu heeft hij wel wedstrijden/speelminuten in de benen waardoor hij volledig inzetbaar is/lijkt. Dat is ook wel eens anders geweest bij aankopen

Joe Pesci reacted
BeantwoordenCiteren
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Reputable Member

Goed dat Bassett binnen is. Hopelijk met wat gunstige voorwaarden. 

BeantwoordenCiteren
Pagina 115 / 124