Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

9,517 Berichten
113 Gebruikers
3186 Likes
133.7 K Bekeken
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Reputable Member
Deelgenomen: 4 jaren geleden

Geplaatst door: @zitterd79

Tuurlijk zijn het 2 zware tegenstanders,maar op de manier hoe je vandaag verliest is onacceptabel.Vorige week strijdbaar verloren,en vandaag was het los zand en lieten ze mekaar allemaal in de stront zakken.

Dat zal helaas niet de laatste keer zijn....

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member
Deelgenomen: 3 maanden geleden

niet om van Osch helemaal af te schrijven, maar aangezien Branderhorst 2e keeper is na de komst van Cillessen zou je die toch wel kunnen oppikken daar.

dat zou ik zien als een buitenkans aangezienen normaal wel veel geld voor hem kwijt bent  

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Afgaande op vandaag kan je alle spelers die hebben meegedaan vervangen want het leek 90 minuten helemaal nergens op.  Ze hebben totaal niet in de wedstrijd gezeten. Collectief gefaald inclusief de technische staf.  Ik heb er geen woorden voor en ik ben mij kapot geschrokken!

Versterking in elke linie is broodnodig!

En oh ja, dat de spelers de supporters niet bedanken na de wedstrijd is een grote schande!!! 

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden 3 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Tom De Vries
(@tom-de-vries)
Eminent Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

@fortuna54 ze kwamen ons wel even bedanken op het einde

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @tom-de-vries

@fortuna54 Dat deden ze wel trouwens

Niet allemaal.

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

@fortuna54

Aub als grote voorbeeld de juiste onderwerpen bedienen aub. Hoort hier niet thuis

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

@fortuna54 

ook ik ben behoorlijk geschrokken.

had verwacht deze wedstrijden wel achter de rug te hebben.

verliezen van ajax en twente heb ik geen moeite mee maar op deze manier… daarnaast een aanvoerder die zo voor de camera verschijnt maar zelf mischien wel de minste indruk gemaakt heeft vandaag.

graag versterkingen in complete achterhoede daarnaast starten met cordoba ipv noslin of seuntjes

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Geplaatst door: @fsyouth

niet om van Osch helemaal af te schrijven, maar aangezien Branderhorst 2e keeper is na de komst van Cillessen zou je die toch wel kunnen oppikken daar.

dat zou ik zien als een buitenkans aangezienen normaal wel veel geld voor hem kwijt bent  

Onzin, geld in de zak houden. Ga dan voor Pandur, Serie A ervaring en zou het talent zijn.

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @jo-bux

Onzin, geld in de zak houden. Ga dan voor Pandur, Serie A ervaring en zou het talent zijn.

Pandur is ook niet groot en of hij het verschil wél gaat maken betwijfel ik. Vandaag was iedereen bar slecht.  Volgende week tegen Cambuur nieuwe ronde nieuwe kansen.

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Fortuna54

Wil Peters reacted
BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@fortuna54 je weet het nooit als je hem geen kans geeft, op trainingen vindt ik hem beter ogen dan Yanick

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fortuna54 je weet het nooit als je hem geen kans geeft, op trainingen vindt ik hem beter ogen dan Yanick

Je gaat niet zomaar een keeper wisselen op basis van één wedstrijd en vooral niet na vandaag, want de verdediging zorgde er ook vaak voor dat Van Osch in moeilijkheden kwam. Nu even rustig blijven ipv onrust creëren.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@fortuna54 is niet op basis van 1 wedstijd, het voorseizoen was die ook al tegen Shakthar bv aan het grabbelen.

hij is gewoon niet goed genoeg, creëert te veel onrust met ballen weg boksen ipv klemmen, en speelt ballen in met een man in de rug, dat zijn zaken die moet je in de jeugd al beheersen.

JerletWater and LU reacted
BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

@fortuna54 is niet op basis van 1 wedstijd, het voorseizoen was die ook al tegen Shakthar bv aan het grabbelen.

hij is gewoon niet goed genoeg, creëert te veel onrust met ballen weg boksen ipv klemmen, en speelt ballen in met een man in de rug, dat zijn zaken die moet je in de jeugd al beheersen.

Ik zie Van Osch vooral als een slow starter. Begint eigenlijk altijd twijfelend en ondermaats aan seizoen. Daarbij is hij duidelijk iemand die hete adem van concurrent in zijn nek nodig heeft. Of Pandur daar de aangewezen persoon voor is, valt nog te bezien.

BeantwoordenCiteren
Wil Mohren
(@wil-mohren)
Eminent Member

@pierrecremers dat vind ik ook! Guth voor Angha is nog niet echt een verbetering en er is nog geen vervanger voor Flemming. In feite zijn ze nu zwakker dan vorig seizoen. Yilmaz, Cordoba, Vita etc. zijn nog niet fit, Basset nog niet speelgerechtigd. Het hele team had een offday. Als ze tegen Cambuur weer zo spelen wordt het een moeilijk seizoen.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @sittard68

Ik zie Van Osch vooral als een slow starter. Begint eigenlijk altijd twijfelend en ondermaats aan seizoen. Daarbij is hij duidelijk iemand die hete adem.van concurrent in zijn nek nodig heeft. Of Pandur daar de aangewezen persoon voor is, valt nog te bezien.

Of Pandur beter is dat weet niemand alleen de mensen die dagelijks met hem bezig zijn.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

aangezien het online staat, Benrahou staat in de belangstelling van Fortuna!

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member
Deelgenomen: 4 maanden geleden

Ok, ik had gezegd dat ik hier niet meer zou posten maar wat ik na vandaag gezien heb moet ik iets van me af schrijven want mijn god ben ik me een partijtje geschrokken. De enige hoop die ik heb is dat het idd een horror-competitiestart is tegen Ajax en Twente, maar what the fuck gebeurde er op het veld vandaag? Van Osch bij die eerste goal loopt ie gewoon terug, maar goed, het hing ook al een tijdje in de lucht dat Twente ging scoren. Dan die 2-0 met die één-tweetjes en de 3-0 pakt iedere Eredivisie-keeper behalve Lamprou en Van Osch puur door lengte.

Tirpan, wat is er eigenlijk met hem loos? Loopt supergefrustreerd over het veld en solliciteerde naar rood. Siovas, had die gezopen vannacht. Die leek wel geen zin te hebben en hoe ie in de tweede helft in close-up van de ESPN-camera's over het veld sjokte met het hoofd naar beneden, beschamend. Dat opbouwen van achteruit, had Ultee zijn vriend Ten Hag gisteren niet gezien? Solliciteerde naar hetzelfde als wat met Eriksen gebeurde. Cox kan ook dit soort voetbal niet spelen.

Seuntjens loopt als een diva over het veld. Pakt weer een domme gele kaart, nonchalant ten top, net als de afgelopen twee jaren. Aanvoerder-onwaardig. Na dat stuk in de krant had ik toch wel iets anders verwacht van 'de aanvoerder die slechtere aanvoerders dan hemzelf heeft gehad.' Duarte en Erdogan kun je wat mee maar er is 0 creativiteit op het middenveld. Ferati kan die 10-rol niet invullen, hopelijk blijkt Bassett een schot in de roos want we hebben een verbindingsspeler nodig. In de tweede helft hadden we totaal geen middenveld meer over. Noslin is ook niet gemaakt voor dit soort partijen en Cordoba zie ik 100x liever.

Gladon probeerde er nog wat van te maken maar is niet te benijden. Dan komt Burak in het veld en dan vraag ik me af: wie is nu eigenlijk de baas bij Fortuna? Lijkt wel alsof iedereen wat te zeggen heeft maar niemand elkaar begrijpt. Je hebt individueel goeie spelers maar het hangt als los zand aan elkaar. Je mag blij zijn dat het hier geen 8-0 is geworden. Ik ben geschrokken en hoop dat er in elke linie nog wat bijkomt want als je van Cambuur verliest wordt het weer een lang seizoen.

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

aangezien het online staat, Benrahou staat in de belangstelling van Fortuna!

Waar?

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Dit is de speler waar naar gezocht werd afgelopen dagen…

https://www.transfermarkt.nl/yassine-benrahou/profil/spieler/344599

Bib Fortuna reacted
BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Ah, weer een buitenlander, Marokkaans die Frans spreekt, hadden we er nog niet bij. Zal goed passen bij het vreemdelingenlegioen dat totaal niet op elkaar ingespeeld is.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@sittard68 instagram voetbaltrick zag ik het

sittard68 reacted
BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

Geplaatst door: @rick-janssen2017

Ah, weer een buitenlander, Marokkaans die Frans spreekt, hadden we er nog niet bij. Zal goed passen bij het vreemdelingenlegioen dat totaal niet op elkaar ingespeeld is.

Vreemdelingenlegioen heeft ons er nog niet van weerhouden om ons te handhaven. Ultee heeft inmiddels wel bewezen dat hij hier mee weet om te gaan.

Dat we als team niet ingespeeld zijn is zorgwekkender. Maar vandaag was dan ook wel complete off day. Schrikbarend dat wel, maar Nederlandstalige spelers lieten het net zo hard afweten.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@sittard68 ja precies, uiteindelijk blijft de voertaal engels

sittard68 reacted
BeantwoordenCiteren
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Estimable Member

komt van 2de klasse. Wat moeten we hiermee

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

Geplaatst door: @perry-jessen

komt van 2de klasse. Wat moeten we hiermee

So what, loopt talent genoeg rond in Frankrijk.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@perry-jessen is 2,8 miljoen waard via transfermarkt, 2 jaar geleden voor 1,5 miljoen overgenomen, zou dus echt wel wat kunnen

BeantwoordenCiteren
S R
 S R
(@s-r)
Estimable Member

wekenlang riepen mensen hier, ‘de eerste twee wedstrijden zijn oefenwedstrijden want….’ Goed, dat heb ik nooit begrepen want het is gewoon de start van de competitie. En nu kraken ze iedereen tot het bot af, waarom als je het toch als een oefenwedstrijd ziet, dan zou er verbetering moeten komen, toch? Ja je begint met Ajax thuis en Twente uit, maar die ‘oefenwedstrijden’ in de ogen van bepaalde mensen zijn nu toch 6 verliespunten. Volgende week tegen Cambuur verwacht ik toch wel goed spel met inzet en een drive naar voren. 

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Geplaatst door: @s-r

wekenlang riepen mensen hier, ‘de eerste twee wedstrijden zijn oefenwedstrijden want….’ Goed, dat heb ik nooit begrepen want het is gewoon de start van de competitie. En nu kraken ze iedereen tot het bot af, waarom als je het toch als een oefenwedstrijd ziet, dan zou er verbetering moeten komen, toch? Ja je begint met Ajax thuis en Twente uit, maar die ‘oefenwedstrijden’ in de ogen van bepaalde mensen zijn nu toch 6 verliespunten. Volgende week tegen Cambuur verwacht ik toch wel goed spel met inzet en een drive naar voren. 

Je kan verliezen en je kan verliezen zoals vandaag. Zat niks in, nooit maakten we aanspraak op iets. Van begin tot eind dramatisch. Spelers liepen verloren rond. Je kan ook met 2-1 verliezen. Twente heeft Europees gespeeld en een tweeluik met Fiorentina voor de boeg. Zij hadden geen zin in een veldslag en wij waren vandaag de perfecte tegenstander. Nog niks aan de hand maar ik ben geschrokken.

sittard68 reacted
BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

Geplaatst door: @rick-janssen2017
Geplaatst door: @s-r

Je kan verliezen en je kan verliezen zoals vandaag. Zat niks in, nooit maakten we aanspraak op iets. Van begin tot eind dramatisch. Spelers liepen verloren rond. Je kan ook met 2-1 verliezen. Twente heeft Europees gespeeld en een tweeluik met Fiorentina voor de boeg. Zij hadden geen zin in een veldslag en wij waren vandaag de perfecte tegenstander. Nog niks aan de hand maar ik ben geschrokken.

Inderdaad, nog totaal geen reden tot paniek, maar vandaag was wel een overduidelijke waarschuwing.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

vraag me af, waar moet die Benrahou spelen, verdedigen in niet z’n kracht, maar op alle aanvallende posities hebben we al een basis waardige speler, op de zijkanten een peper dure cordoba (salaris) en onze aanvoeder Mats, op nummer 10 heb je my boy Bassett.

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

vraag me af, waar moet die Benrahou spelen, verdedigen in niet z’n kracht, maar op alle aanvallende posities hebben we al een basis waardige speler, op de zijkanten een peper dure cordoba (salaris) en onze aanvoeder Mats, op nummer 10 heb je my boy Bassett.

Concurrentie voor Mats zou echt niet erg zijn. Man wat heb ik me vandaag weer aan hem geïrriteerd. Meest frustrerende speler van Fortuna voor mij

Jan Boers reacted
BeantwoordenCiteren
Bib Fortuna
(@bib-fortuna)
Estimable Member

Het was niet goed, maar vergeet niet dat Twente gewoon derde kan/gaat worden dit seizoen.

Verder enorm gestoord aan een 1-2 figuren op de tribune die na de 1-0 al begonnen te schreeuwen voetballen voetballen en naarmate de wedstrijd vorderde steeds meer verwensingen/scheldpartijen werden geuit richting spelers etc. Pak een pilsje, pilletje of snuifje minder op de wedstrijddag, of blijf lekker thuis als je CL voetbal verwacht van Fortuna...

Verwachtingsmanagement is niet voor iedereen weggelegd.

BeantwoordenCiteren
Tom De Vries
(@tom-de-vries)
Eminent Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

@fsyouth concurrentie voor basset. extra breedte speler is altijd handig. plus wie weet is basset al weer met de winter weg als hij het niet goed doet

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@bib-fortuna zitten tegenwoordig zuid ook een paar figuren de hele tijd ruzie te zoeken met het uitvak.

namen tegen ajax zelfs bivakmutsen en vuurwerk mee, om vervolgens na 4 minuten hun muts af te doen

BeantwoordenCiteren
Richard
(@richard-coenen-2)
Estimable Member

Zijn we al gedegradeerd? O nee nacompetitie zie ik.

sittard68 reacted
BeantwoordenCiteren
Bib Fortuna
(@bib-fortuna)
Estimable Member

@fsyouth PFf, verschrikkelijk. Dit was vooral een opgewonden standje, gelukkig een van de weinigen, en de rest om heen vond het ook maar een beetje apart/amusant.

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Geplaatst door: @richard-coenen-2

Zijn we al gedegradeerd? O nee nacompetitie zie ik.

Nou ja, het had voor mij wel ernstig veel gelijkenissen met twee jaar geleden Twente-uit, toen we met Seuntjens, Polter en Rienstra ook het linkerrijtje gingen bestormen. We gingen onderuit zonder een kans te creëren en dat was nu ook weer zo. We hebben werkelijk geen moment de wedstrijd in handen gehad en hadden er met 8-0 af kunnen gaan. Ik had liever met 5-0 verloren en 4 keer voor de keeper gekomen en gemist dan dit. Dit zag er gewoon heel slecht uit.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

nu komt Geert transfermarkt ook met het nieuws, al is dat nu gebleken geen de limburger of VI

BeantwoordenCiteren
Jeroen Dols
(@jeroen_nl)
Trusted Member

Ik zie die Yassine Benrahou wel komen, als Schuurs wordt verkocht hoeft Azerion niet eens bij te springen.

Tom De Vries reacted
BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@jeroen_nl heeft nog maar 1 jaar contract, dus Nimes moet hem wel verkopen willen ze geld vangen.

maakt de uitgangs positie voor Fortuna alleen maar gunstig 

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Ik krijg een beetje Moutoussamy vibes bij die jongen. Wordt gedaan alsof hij heel wat voorstelt, puur op basis van transferwaarde op Transfermarkt. Niemand heeft hem zien spelen en zit op de bank in 2de klasse in Frankrijk. Hoop niet dat dit de buitenkansjes zijn waar we naar op zoek zijn, maar ik krijg graag ongelijk. 

Wil Peters reacted
BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Estimable Member

0 punten had ik al zowat ingecalculeerd, maar na ajax had ik toch hoop op misschien een puntje...maar dat dat niet gebeurt maakt niks uit...de manier waarop is schandalig!  Dit had met instelling, mentaliteit en bij een enkeling zelfoverschatting te maken!  Niemand verwacht europees voetbal, maar datgene wat we vandaag gezien hebben is onderkant jupiler league...

In de ajax wedstrijd kon je zien dat we best een leuk elftal KUNNEN hebben, mits er voor gewerkt word...ik heb vandaag een hoop mentaliteit en instellingsproblemen gezien die met teamsport niks te maken hebben...diva seuntjens zonder enige vorm van zelfkritiek.  Burak tijdens het teamoverleg bleef gewoon aan de andere kant van het veld. (Hij voelt zich boven de groep verheven of wat?...laat het een incident zijn, zand erover)

Individueel hebben we best aardige spelers (op de backs na...en de keeper ben ik ook niet kapot van), maar als team is het echt los zand...en uiteraard vergt een ingespeeld team tijd, daar moeten we geen kritiek op hebben, maar ieder spel begint met de wil om te winnen!  En juist dat is het enige wat wij als supporters vragen en verwachten van de spelers...geen europees onrealistische verwachtingen, maar gewoon iedere wedstrijd inzet en passie...en vandaag stonden er 11 bv'tjes op het veld, dat hoort niet.

Vandaag erdogan (alweer) , gladon, duarte nog redelijk ok

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @drik-heffels

Ik krijg een beetje Moutoussamy vibes bij die jongen. Wordt gedaan alsof hij heel wat voorstelt, puur op basis van transferwaarde op Transfermarkt. Niemand heeft hem zien spelen en zit op de bank in 2de klasse in Frankrijk. Hoop niet dat dit de buitenkansjes zijn waar we naar op zoek zijn, maar ik krijg graag ongelijk. 

Hij heeft vorig jaar 12 goals gemaakt en 9 assist.  Stond de eerste 2 wedstrijden in de basis en dit weekend heeft hij 1 helft gespeeld. Er moet nog veel gebeuren wilt deze transfer doorgaan. Er zijn nog meer kandidaten!

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

stop dat geld in een goeie linksback!

cox is geen schijn meer van wat het was 

BeantwoordenCiteren
djpietersnl
(@djpietersnl)
Eminent Member

Dit soort zeperds komen helaas te vaak voor tijdens de regeerperiode van Ultee. Als supporter van Fortuna weet je dat we meer wedstrijden verliezen dan winnen. Je houdt er ook rekening mee dat je met 3-0 kunt verliezen van een club als FC Twente. Wat zich vanmiddag op het veld heeft afgespeeld heeft niks met voetbal te maken en was schandalig. Het heeft in ieder geval ook een hoop duidelijk gemaakt. Jongens zoals Noslin en Ferati komen simpelweg tekort als basisspeler. Vanmiddag de hele middag zonder middenveld gespeeld. We hadden op 1 positie wel twee controleurs. Twee spelers met dezelfde kwaliteiten op 1 plek. Voor de rest werd het middenveld 90 minuten lang overlopen. De linies sloten niet aan en geen druk op de bal, waardoor ook de verdediging een gatenkaas bleek. Geen druk op de bal betekent ook veel schoten op doel. Met een kleine keeper als Van Osch is dat een risico. Dan heb ik nog niet eens over de gefrustreerde spelers die 90 minuten geen knikker hebben geraakt. Ben benieuwd of onze Turkse vedette zich kan en wil aanpassen en zich dus in een bescheiden rol kan schikken. Ik heb nou niet idee dat hij Ultee heel serieus neemt, gezien ook zijn gedrag tijdens de laatste drinkpauze. Dan heb ik het nog niets eens over zijn gebaren op de bank en in het veld. De Turkse connectie zal het nog een wedstrijd of 4 aankijken. Worden er geen punten gepakt dan kan het wel eens heel snel gedaan zijn met Sjors als trainer. Dat komt er waarschijnlijk een Turkse stroman, waardoor Burak achter de schermen, sneller dan verwacht, zal worden klaargestoomd. Er zal zeker serieuze versterking bij moeten op het middenveld. Zeker ook omdat het maar de vraag is of onze Amerikaanse cowboy in staat is om Flemming te doen vergeten. De verwachtingen zijn bij een deel van de achterban hoog. Geen idee waar dat op gebaseerd is, maar we gaan het de komende weken zien. Hopelijk komen er nog wat versterkingen bij en laten we hopen dat Sjors in staat is om tegen Cambuur wel een echt collectief het veld in te sturen. Vandaag was het geen eenheid, maar een echt vreemdelingenlegioen. De voetballerij is echter opportunistisch. Volgende week kan weer alles anders zijn.

Bib Fortuna reacted
BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@djpietersnl 1x verliezen en je begint nu al met dat het ontslag van Sjors snel kan komen, volgens mij heeft ook Ultee een paar spelers aangeraden die zijn gekomen, zoals Bassett bv.

Gün heeft altijd gezegd vertrouwen te hebben in Ultee dus daar ben ik niet bang voor

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@djpietersnl 1x verliezen en je begint nu al met dat het ontslag van Sjors snel kan komen, volgens mij heeft ook Ultee een paar spelers aangeraden die zijn gekomen, zoals Bassett bv.

Gün heeft altijd gezegd vertrouwen te hebben in Ultee dus daar ben ik niet bang voor

Er is fors geïnvesteerd in onze spelersgroep en als straks de groep compleet is zullen de resultaten gaan de weg beter moeten inclusief het veldspel. Alle vertrouwen dat het straks onze kant op valt.  Hopelijk was vandaag een incident, want het was een verschrikkelijke middag voor elke fortunees.  

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

Qua supporters, beleving en realisme was het een stuk beter toen we nog een marginale rol in de Jupiler League speelden. En dat mag eenieder interpreteren zoal hij zelf wilt.

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Moet bekennen dat ik me dus ook nu schuldig maak aan het posten in het verkeerde item...

Kom op zeg, ja we hebben een offday gehad, zoals elk seizoen (GAE afg jaar?). Gelukkig met zn allen dit keer. Nog 32 te gaan.

Giga klus voor Sjors nu. Op peppen de handel en gewoon met de kwalitatief sterkste spelers starten. Pinto op links voor Cox. Basset op CAM voor Feratti. Cordoba en Burak er in.

Van Osch en Cox lijken structureel af te haken m.i. Siovas heeft inburgering gehad in lokale Griek zo lijkt wel, wat had die gesnoven/gezopen? Zal niet meer gebeuren.

Zaterdag is resultaat een must (lekker die druk ophogen) en dan moet lukken. Ook vandaag de 1e 10 min was er gewoon niks aan de hand en zag ik een ploeg waarvan ik dacht, wow, dat is lang geleden.

Zaterdag dus aan'm volle bak en dan voorspel ik 4-1.

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member

@rick-janssen2017 alias Carl. Goed dat je weer van je laat horen. Blijf dat doen.

BeantwoordenCiteren
Pagina 124 / 191