Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

9,516 Berichten
113 Gebruikers
3186 Likes
133.7 K Bekeken
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member
Deelgenomen: 4 jaren geleden

@djpietersnl je eerste bijdrage. Niets mis mee verder. Je zou best weleens gelijk kunnen krijgen. Ik hoop dat ik er ver naast zit, maar het lijkt erop dat Yilmaz zich overal aan stoort. Niet echt vreemd natuurlijk als je gewend bent bij topclubs te spelen.

BeantwoordenCiteren
djpietersnl
(@djpietersnl)
Eminent Member
Deelgenomen: 4 maanden geleden

@wil-peters Laten we hopen dat het niet uitkomt en dat ze zich snel herpakken. Te beginnen a.s zaterdag tegen Cambuur. Door het aantrekken van Burak ligt de lat hoger en zijn de belangen verschoven. We kennen allemaal de Turkse cultuur. Het zijn allemaal opgewonden standjes met een ontvlambaar karakter dat vaak gedreven wordt door enige mate van opportunisme. Geduld is niet hun beste eigenschap. Daar is niks mis mee, maar moet je moet er wel mee kunnen dealen. Niemand is groter dan de club. Ben benieuwd of dat uiteindelijk ook voor Burak geldt en wie uiteindelijk de baas bij Fortuna blijkt te zijn. In de Turkse gemeenschap wordt Burak op handen gedragen als voetballer, maar over zijn rol als teamspeler wordt echter genuanceerder gedacht. Uitdagend lijkt me voor Ultee (die niet echt een verleden heeft als voetballer) en consorten om met die nieuwe dynamiek om te gaan. Lijkt me in ieder geval niet makkelijk. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken de komende weken en maanden.

BeantwoordenCiteren
Richard
(@richard-coenen-2)
Estimable Member

Met alle respect weet niet wat er fysiek aan de hand was met Siovas, maar als dit te vaak komt dan kan hij wel bepaalde kwaliteiten hebben, maar in de eredivisie moet je fit genoeg zijn om volledig te kunnen trainen spelen.

Wil Peters reacted
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @richard-coenen-2

Met alle respect weet niet wat er fysiek aan de hand was met Siovas, maar als dit te vaak komt dan kan hij wel bepaalde kwaliteiten hebben, maar in de eredivisie moet je fit genoeg zijn om volledig te kunnen trainen spelen.

Hij is vorige week licht geblesseerd geraakt op de training, blijkbaar hebben ze hem toch kunnen oplappen zodat hij gisteren aan de aftrap verscheen. Hopelijk zien we snel de Siovas van vorig seizoen terug.

Gladiool reacted
BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Prominent Member

Had inderdaad paar dagen apart getraind.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member
Deelgenomen: 3 maanden geleden

Met de aanstaande transfer van Perr Schuurs naar Torino verdient Fortuna Sittard, mits de bedragen kloppen, zo'n 1,4 miljoen euro aan doorverkooppercentage en solidariteitsbijdrage. Dit geld willen de Limburgers gebruiken om een eventuele transfer van Benrahou financieren.

zegt Geert transfermarkt 

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Hij was vorig jaar ook al niet de snelste he, zeker niet als het op startsnelheid aankomt. Als je als relatief trage verdediger hoog op het veld staat, is het zaak dat de keeper alert is op ballen die er overheen vallen. 

Vergelijk het met de defensie Senesi-Trauner bij Feyenoord vorig jaar. In de speelwijze van Slot stonden zij hoog op het veld, daar lagen vaak kansen voor tegenstanders om met één lange bal beiden "buitenspel" te zetten. Dat is precies wat gisteren ook gebeurde, Twente wist dat we met beperkte snelheid in onze defensie kwetsbaar zijn en maakte daar goed gebruik van. 

Ik vind dat Van Osch alerter had moeten reageren op de bal en deze had moeten proberen weg te werken, in plaats van achteruit te lopen. Maar het is en blijft een risico om hoog te verdedigen met spelers met minder snelheid. Dan ga je tegen dit soort situaties aan lopen. 

Zeker tegen de ploegen bovenin, die die ballen ook goed kunnen geven, is dat waar we kwetsbaar zijn. Maar ook tegen de ploegen onderin, waar ik verwacht dat we helemaal dominant willen gaan spelen en ze naar hun helft terug willen dringen, is het wel zaak dat we niet met één lange bal geklopt gaan worden. Dan levert een speelstijl met hoge druk risico's op. Maar ik zie ons liever (tegen de zwakkere ploegen) hoog druk zetten en ze onze wil opleggen dan dat we met de kont op de 16 gaan verdedigen. Tegen de ploegen bovenin moeten we wellicht iets minder naïef spelen en wel iets meer zekerheid inbouwen door lager te gaan staan.

Voer voor Ultee om over na te denken, hopelijk leren we ervan en was gisteren een incident.

BeantwoordenCiteren
Bib Fortuna
(@bib-fortuna)
Estimable Member

Waar waren deze reacties vorige week? Toen was hij namelijk ouderwets goed.

Siovas had gewoon een offday, kan aan de hitte of weet ik veel wat hebben gelegen. Geen onnodig drama van maken.

Robin and Fortuna54 reacted
BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Siovas nog steeds een absoluut beest, een echte topper voor Fortuna. Maar hij is niet snel en dat werd gisteren pijnlijk duidelijk. Als hij Mbappé ook nog eruit zou rennen, zou hij niet bij Fortuna spelen. 

Hij compenseert dat door vrijwel altijd op de goede plek te staan en 98% van de hoge ballen weg te koppen. Daarom verwacht ik ook dat gisteren een incident was, maar ik kan me wel voorstellen dat ploegen er gebruik van gaan (willen) maken. 

BeantwoordenCiteren
belsj
(@belsj)
Reputable Member

Denk ook dat Siovas een offday had. Positioneel normaal juist heel sterk en dat gevaar van die lange ballen zou Guth toch juist moeten kunnen compenseren? Wel knap van Siovas gisteren dat hij na zijn balverlies zich toch heel snel herstelde en zich voor het schot gooide (zijn startsnelheid vond ik toen juist erg hoog)…

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

Het hele elftal had gisteren gewoon een offday.Zo slecht heb ik ze in jaren niet meer gezien,en dat met zo’n selectie.Gisteren stonden 11 individuen op het veld in plaats van een team.Overigens vind ik onze 2 backposities op dit moment nog wel de zwakste schakel.Gisteren is pijnlijk duidelijk geworden dat Sjoerd nog genoeg werk te doen heeft tot 31 augustus.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @zitterd79

Het hele elftal had gisteren gewoon een offday.Zo slecht heb ik ze in jaren niet meer gezien,en dat met zo’n selectie.Gisteren stonden 11 individuen op het veld in plaats van een team.Overigens vind ik onze 2 backposities op dit moment nog wel de zwakste schakel.Gisteren is pijnlijk duidelijk geworden dat Sjoerd nog genoeg werk te doen heeft tot 31 augustus.

Juist dat.  Daarom kan er ook nog gekeken worden naar buitenkansjes aangezien er nog genoeg plekken in het elftal zijn waar we nog wel wat  spelers kunnen gebruiken. Maar een nieuwe linksback zie ik niet 123 komen aangezien ze Rémy Vita hebben gehaald, dan zouden ze toegeven dat het een miskoop is. Werk aan de winkel en alle vertrouwen erin dat het straks goed komt. De pijn punten moeten duidelijk zijn!

Gelukkig is de transfermarkt nog 2 weken open. Er zullen nog spelers vertrekken en er zullen nog nieuwe spelers erbij komen en dan is het te hopen dat alles op zijn plek valt voor ons. Beter een off day tegen Twente dan komende zaterdag tegen Cambuur! Nieuwe week nieuwe kansen.  

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden 3 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Reputable Member

Je hebt het misschien niet in de gaten maar je spreekt jezelf tegen. Eerst noem je het een offday terwijl de selectie op papier juist kwalitatief sterk lijkt. Daarna zeg je dat er nog veel werk is voor de td waarmee je zegt dat we veel kwaliteit missen. Wat is het nu?

BeantwoordenCiteren
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Reputable Member

Ik denk zelf dat het een combinatie van factoren is. Ja het was slecht, heel slecht. Op de eerste 10 minuten na, die waren heel aardig. De intentie was er dus wel. Hoe kan het dat het daarna zo instortte? Zoals Sjors zei, de ruimtes tussen de linies waren veel te groot waardoor spelers verzopen. Het was geen elftal meer, geen eenheid. En als je dan ook nog je persoonlijke duels verliest en sterkhouders als Siovas en Duarte een offday hebben...

Dit kan er deels mee te maken hebben dat spelers nog niet 100% fit zijn en het team nog niet op elkaar is ingespeeld. Het ene deel wil linksaf, de rechts gaat naar rechts bij wijze van. Daarnaast is Twente een ontzettend sterke tegenstander met heel veel kwaliteit ( ik denk top 3 dit jaar). En laten we de temperatuur ook als verzachtende omstandigheid opvoeren. Op de tribune wisten we al niet waar we het zoeken moesten van de warmte, laat staan daar beneden in de volle zon. Als je dan tegen een achterstand moet op boksen is de gevoelstemperatuur denk ik 45 graden.

Ja, er moet nog iets bij en dat zal ook vast goed komen. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen en dan verwacht ik een reactie van Fortuna!

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Even over het nieuwste gerucht, Yassine Benrahou. Heb hem eens gegoogled. Lekkere speler.

https://www.youtube.com/watch?v=0_hYe10R1Bw

Kan voorin overal uit de voeten, lekkere steekballetjes ook. Ben benieuwd!

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Geplaatst door: @lucas-hermans

Zoals Sjors zei, de ruimtes tussen de linies waren veel te groot waardoor spelers verzopen. Het was geen elftal meer, geen eenheid. En als je dan ook nog je persoonlijke duels verliest en sterkhouders als Siovas en Duarte een offday hebben...

Naar mijn mening missen we creativiteit op het middenveld. Je komt niet echt aan het voetballen daardoor. Je spendeert weet ik hoeveel geld dit seizoen en onze strategie was Guth en Siovas met lange pegels naar Gladon die daar verder weinig mee kon. Onze enige kans kwam door een vroege voorzet van Tirpan. Het is niet voor niks dat onze linksbuiten constant op zijn eigen helft centraal de bal kwam halen. Duarte (die ik persoonlijk nog één van de minst slechten vond) en Erdogan (idem) zijn leuke brekers op het middenveld zoals we bij het Nederlands Elftal in 2010 met Van Bommel en Nigel de Jong hadden, maar vervolgens ontbreekt er vernuft.

Ferati is in mijn ogen ook niet de speler die dit brengt. Een perfecte speler om als twaalfde man erbij te hebben en die op alle posities behalve centraal achterin en in de goal een 6 of 6,5 haalt maar nooit hoger. Jack of all trades but master of none. Ik hoop dat Bassett wat creativiteit brengt of dat er anders nog geïnvesteerd gaat worden in een soortgelijke speler als Vlap of Zerrouki, want anders hadden we misschien toch beter Diemers kunnen halen.

Edit: @jo-bux, misschien dat die Benrahou die speler dan hopelijk zou kunnen worden.

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden 2 keer door Karl Pilkington

Jan Korsten reacted
BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@rick-janssen2017 Bassett is niet de man van creativiteit, vergelijk hem met Til die iets beter aan de bal is

BeantwoordenCiteren
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Reputable Member

Geplaatst door: @fsyouth

@rick-janssen2017 Bassett is niet de man van creativiteit, vergelijk hem met Til die iets beter aan de bal is

Wat is creativiteit? Bassett is de voetballende middenvelder die we m.i. nodig hebben. De 10 met groot loopvermogen die kan aansluiten bij de spits en die een goede pass en goed schot in de benen heeft

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@lucas-hermans loopvermogen en comfortabel aan de bal is ie, Arne Slot wou hem liever verhuren omdat hij tactisch niet ver genoeg is waar Feyenoord hem wil zien.

BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member

@lucas-hermans loopvermogen en comfortabel aan de bal is ie, Arne Slot wou hem liever verhuren omdat hij tactisch niet ver genoeg is waar Feyenoord hem wil zien.

Tactisch niet ver genoeg voor Feyenoord! Dan is hij simpelweg niet geschikt om Fortuna bij de hand te nemen. Ik hoop dat hij het tegendeel gaat bewijzen, maar vrees dat het een typetje Celtik gaat worden. Veel bombarie weinig rendement. Hopelijk verlangt een Yilmaz niet al te veel van zijn medespelers en weet hij zijn routine over te brengen op de mindere goden.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@wil-peters er zit een groot verschil tussen Fortuna en Feyenoord, de beste speler destijds van Fortuna heeft het niet gered bij Feyenoord.

Bassett heb ik goede hoop in

BeantwoordenCiteren
belsj
(@belsj)
Reputable Member

Hoop vooral dat onze beste speler eens in de spiegel kijkt de komende dagen. Iedere keer als het even niet loopt verongelijkt rondlopen. Snap nu wel langzamerhand waarom die niet echt een stap omhoog heeft kunnen zetten. Geniale voetballer met veel talent en je hoopt dat die aanvoerdersband hem juist de goede richting op triggert. Zal zichzelf toch ook moeten afvragen wie er op hem staat te wachten straks…

Jan Boers reacted
BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Ik heb ook wel hoop dat die Amerikaan iets kan, maar ik zou het toch fijn vinden als we iets meer creativiteit hebben. Onze backs kunnen mee opkomen maar hebben geen actie of versnelling in huis en daarnaast geven ze matige voorzetten. Dus daar zit niet veel creativiteit. Centraal achterin verwacht je niet veel voetbal want als ze dat ook nog hadden speelden ze bij Bayern München. Duarte en Erdogan gaan voorop in de strijd maar komt ook niks vandaan. Als Seun z'n gebruike offdays heeft dan zijn het ook écht offdays en heb je er geen kloten aan. Noslin leuk dravertje, kan waarde hebben tegen tegenstanders als volgende week, maar alles linkerrijtje komt ie tekort. Heb hoop dat Córdoba dat wel heeft. Zijn actie in de tweede helft waar ie 3 man in hun hemd zet was voor mij het hoogtepunt van de wedstrijd. Er moet iemand bij op het middenveld die een keer om zijn as draait en een speler voor de keeper steekt.

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Geplaatst door: @belsj

Hoop vooral dat onze beste speler eens in de spiegel kijkt de komende dagen. Iedere keer als het even niet loopt verongelijkt rondlopen. Snap nu wel langzamerhand waarom die niet echt een stap omhoog heeft kunnen zetten. Geniale voetballer met veel talent en je hoopt dat die aanvoerdersband hem juist de goede richting op triggert. Zal zichzelf toch ook moeten afvragen wie er op hem staat te wachten straks…

I agree, Seun is echt onuitstaanbaar op dit soort momenten. Ik kan me niet voorstellen dat dit het gewenste effect heeft op de ploeg. Als ie nu zelf zou spelen zoals ie begin vorig seizoen deed kan ik me er nog wel iets bij voorstellen maar nu is het rendement gewoon 0. Heel veel nonchalante acties en ballen verspelen op posities waar je dit niet wil, a la Tekie.

Ik schrok echter in de tweede helft vooral van de lichaamshouding en de gezichtsuitdrukking van Siovas. Die liep met de schouders omlaag en trok een kop alsof ie echt letterlijk overal anders in de wereld wilde zijn behalve in een Fortuna-shirt. Hoop dat het idd te maken had met een blessure of de warmte en dat dit zich niet doorzet.

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

@lucas-hermans 

De selectie lijkt op papier idd in orde,maar dat is het niet.Tirpan en Cox als voorbeeld te noemen overtuigen me al heel lang niet meer.De Cox van in het begin heb ik al meer dan een heel seizoen niet meer gezien, en ook Tirpan heeft me niet meer weten te overtuigen sinds hij terug is en het schijnt ook nog een onruststoker te zijn in de selectie.

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

@rick-janssen2017 

Ik ben het helemaal eens met de posities van de backs.Ik denk dat het langzaam tijd word om afscheid te gaan nemen van Tirpan en Cox.Ik heb ze al meer dan een jaar geen goede wedstrijd meer zien spelen.

Wil Peters reacted
BeantwoordenCiteren
pierrecremers
(@pierrecremers)
Eminent Member

Moet je wat vaker gaan kijken

JerletWater reacted
BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

@pierrecremers 

Ik ben er iedere wedstrijd achterlijke gladiool.

BeantwoordenCiteren
pierrecremers
(@pierrecremers)
Eminent Member

Leuke opmerking vriend. Vraag me eigenlijk af wat er van een back bij Fortuna verwacht wordt. Weet niet of je Anthony tegen Groningen gezien hebt. Maar als je elke wedstrijd gaat moet je Cox ook gezien hebben tegen Ajax. Speelde een prima pot tegen Anthony. Maar blijkbaar moet hij ook 10 keer de achterlijn tegen Ajax halrn en dan ook nog op het hoofd van Gladon leggen. Die backs zie je misschien in Madrid

BeantwoordenCiteren
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Reputable Member

@zitterd79 Zijn weer vriendelijk vandaag

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

@albert-eijkenboom 

Wie de bal kaatst

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

leuk feitje, Youssef Benrahou is Fortuna gaan volgen op Instagram en een kwartier laten gaan ontvolgen.

lijkt wel alsof iemand zei van Fortuna dat ie dat niet moest doen ofzo 

BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Prominent Member

@pierrecremers 

Hé Hé, ik krijg hier op z'n minst royalties voor.

JerletWater, Phil van Roij, LU and 3 people reacted
BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

@gladiool 

Haha sorry,niks persoonlijks😋

Gladiool reacted
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

leuk feitje, Youssef Benrahou is Fortuna gaan volgen op Instagram en een kwartier laten gaan ontvolgen.

lijkt wel alsof iemand zei van Fortuna dat ie dat niet moest doen ofzo 

Niet overal iets achter zoeken…

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Geplaatst door: @jo-bux

Even over het nieuwste gerucht, Yassine Benrahou. Heb hem eens gegoogled. Lekkere speler.

https://www.youtube.com/watch?v=0_hYe10R1Bw

Kan voorin overal uit de voeten, lekkere steekballetjes ook. Ben benieuwd!

Hij zou wel een speler zijn die een Burak voor de goal kan zetten of een voorzet op Gladon kan geven

Eerste wedstrijd: Fortuna Sittard - PSV 1-2 | 18 aug 2018

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

https://maligue2.fr/2022/08/15/mercato-nimes-une-offre-des-pays-bas-pour-benrahou/

Hierin staat dat Nimes een bod heeft binnengekregen van een Eredivisieclub

Eerste wedstrijd: Fortuna Sittard - PSV 1-2 | 18 aug 2018

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@fortuna54 daarvoor is een forum……

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fsyouth Uiteraard niks mis mee. Er zijn veel redenen te bedenken waarom hij Fortuna volgt en ontvolgt. Hopelijk pakken ze door en is hij snel Fortunees.

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

Geplaatst door: @sf

https://maligue2.fr/2022/08/15/mercato-nimes-une-offre-des-pays-bas-pour-benrahou/

Hierin staat dat Nimes een bod heeft binnengekregen van een Eredivisieclub

Huur met optie tot koop zie ik staan. Maar ze zijn niet tevreden over het bod.

Er wordt in een ander artikel gespeculeerd dat hij niet basis start, omdat hij het liefst weg wil (Ligue 2: Nîmes Olympique gets a deserved victory over valiant Ruthenians - midilibre.fr)

Dus dat verklaart ook zijn plek op de bank. Ik ben nog steeds sceptisch als het over dit soort transfersommen gaat voor een speler op het tweede niveau, maar zijn highlight video ziet er aardig uit. 

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Drik Heffels

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Geplaatst door: @pierrecremers

Leuke opmerking vriend. Vraag me eigenlijk af wat er van een back bij Fortuna verwacht wordt. Weet niet of je Anthony tegen Groningen gezien hebt. Maar als je elke wedstrijd gaat moet je Cox ook gezien hebben tegen Ajax. Speelde een prima pot tegen Anthony. Maar blijkbaar moet hij ook 10 keer de achterlijn tegen Ajax halrn en dan ook nog op het hoofd van Gladon leggen. Die backs zie je misschien in Madrid

Je hebt gelijk dat de tegenstand zwaar was en dat je dan inderdaad geen wonderen mag verwachten. Ik hoop dat Tirpan en Cox tegen Cambuur constant de achterlijn halen, want als je als club van de daken schreeuwt dat je voor het linkerrijtje gaat mag ik aannemen dat je het spel wil gaan maken. Wil je dat niet, dan word je een counterploeg en dan vraag ik me af waarom we de ruimtes zo groot maakten op zondag.

Je zag tegen Twente hoe gevaarlijk het kan zijn als je backs hebt die een degelijke rol kunnen spelen in de aanval. Brenet legt er elk jaar een stuk of 7 in als back zijnde (Cox deed dat ook een seizoen voor ons). Smal was ook constant voorin te vinden waardoor Misidjan, Van Wolfswinkel, Vlap en wie niet al superveel vrijheid kregen.

Cambuur is op papier een mindere tegenstander maar als die Bangura niet deze week nog naar Feyenoord gaat krijg je daar hetzelfde verhaal.  Daarbij zou het fijn zijn als onze backs dan niet 7 van de 10 voorzetten over de achterlijn schieten.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@fortuna54 ja vaak zie je dat toch, zoals papa en mama Guth bij FortunaCentraal en media, en mama Köhlert dacht ik, speler zelf komt niet zo vaak voor haha

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Ik lees trouwens dat Jan Wouters functie krijgt bij jeugdopleiding van Ajax. Deed die niet iets adviserends bij ons en valt dat te combineren?

BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member

Carl op papier wel, ik weet echter niet of hij enkele keren in Sittard is geweest om te adviseren. En hebben wij overigens nog een samenwerkingsverband met Dordrect of is die overeenkomst een stille dood gestorven? Kan ook zijn dat ik een officieel bericht gemist heb. 

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@wil-peters niet officieel maar volgens mij is dat gestopt.

BeantwoordenCiteren
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Reputable Member

@zitterd79 maar wij hebben het hier niet met achterlijke van doen.Die zitten ergens anders die de boel afbreken.

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Albert Eijkenboom

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

Yassine Benrahou kwam de laatste 35 minuten in de wedstrijd tegen Rodez (1-0) op de 3e dag van de Ligue 2 en vond de paal bij zijn penaltypoging op zaterdag, voordat hij Omarsson de dag zag redden nadat hij aan de oppervlakte was verschenen. De middenvelder van Nîmes Olympique zal de club waarschijnlijk voor het einde van de transferperiode verlaten. Volgens Midi Libre heeft voorzitter Rani Assaf een aanbod van een Eredivisie-club (L1 van Nederland) op de ex-Bordeaux.

naar het Nederlands vertaald van een Franse site 

BeantwoordenCiteren
LU
 LU
(@lu)
Reputable Member

@pierrecremers 

Ik vind dit echt niet kunnen.

BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member

Geplaatst door: @lu

@pierrecremers 

Ik vind dit echt niet kunnen.

Het is niet helemaal gepast inderdaad. Maar ik mag niets zeggen. Mijn opmerking richting Rodriguez was volgens meneer Bux immers walgelijk. Al betwijfel ik of Jo Bux onder zijn ware naam post. De echte Jo Bux weet wie ik ben en neemt mijn opmerkingen met de nodige korrels zout. Enfin laten we lief zijn voor elkaar. Dat is wat ons rest na het miserabele spel van gisteren. Op naar Cambuur en de benodigde 3 punten.

BeantwoordenCiteren
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Reputable Member

@wil-peters Nee Wil Jo Bux is niet de echte Jo Bux.

BeantwoordenCiteren
Pagina 125 / 191