Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

Pagina 13 / 112

Lars van Roij
(@lars-van-roij)
Panos Vouis
Deelgenomen: 3 jaren geleden

@perry-jessen Alsof er in de KKD geen eredivisiewaardige spelers rondlopen? Novakovich, Diemers en Flemming speelden ook niet op het hoogste niveau voor ze bij ons tekenden. 

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
Deelgenomen: 4 jaren geleden

Geplaatst door: @perry-jessen

wat moeten wij in hemelsnaam met spelers uit de kkd. Als wij stappen willen maken zullen betere spelers moeten komen.

Er lopen elk jaar wel wat pareltjes rond in de KKD die interessant voor Fortuna kunnen zijn. Waar komt Joey Veerman vandaan? Heerenveen betaalde destijds €550.000..

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Sittardia1989
(@sittardia1989)
Panos Vouis
Deelgenomen: 1 maand geleden

Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @sittardia1989
Geplaatst door: @zitterd79

Patrick Pflücke kondigt vertrek bij Roda JC aan - http://www.1limburg.nl/l/123113 #1Limburg

Gratis af te halen, dus wat mij betreft een hele geoorloofde gok. Pakt het goed uit maak je er flink winst op. Zo niet, dan weinig verloren.

Die gast heeft de clubs voor het uitkiezen haha

Hmm dat valt wel mee denk ik. Bovendien komt dan de vraag; bij welke club heeft hij de meeste kans op speeltijd? Wie biedt het beste perspectief en uiteraard; het financiële plaatje..

BeantwoordenCiteren
Rick Janssen
(@rick-janssen)
Fuat Usta

Die Pflücke is wel een ijzervretertje, zelfde karakter als Passlack die bij elk gewonnen doelpunt, corner of ingooi helemaal gek wordt, maar ik denk niet dat ie voor Fortuna kiest omdat het net iets te gevoelig zal liggen. Verder mislukken alle goed renderende Roda-spelers bij Sparta (Mario Engels) en spelen degenen die kut waren bij Roda nog aardig bij Sparta (Auassar).

Daarnaast, nu de rookwolken een beetje zijn gaan liggen, weet ik niet hoe verantwoord het is om een Siovas, die niet trainde, last heeft van zo ongeveer alle pezen en spieren in zijn lijf en waarschijnlijk een hoog salaris vraagt te contracteren. Samaris was ook erg vaak geblesseerd. Dan zou je voor dat geld idd beter twee of drie transfervrije spelers kunnen proberen die zich in de KKD hebben bewezen. Wij kwamen ook niet zo lang geleden uit de KKD en de meeste spelers met wie we dat deden zijn toch bij mooie clubs terechtgekomen (Schuurs, Pinto, Dammers, Saddiki, Cantwell etc) en namen we het seizoen daarop idd Diemers over die ons nog een leuk transfersommetje heeft opgeleverd. Ik zou me als Fortuna zeker niet te groot voelen om de kersen uit de taart van de KKD te pikken ipv één of ander Turks supertalent van 1.59 met 2 jeugdinterlands of Veron Parkes.

Ik ben redelijk kritisch op Ars geweest en de volle overtuiging heb ik nog steeds niet. Het is idd ook de vraag in hoeverre hij echt mandaat heeft om te beslissen maar eigenlijk waren de spelers die hij in de winterstop aantrok allemaal wij waardeloos. Benschop zit je nog een jaar aan vast en heeft niks gebracht behalve een paar keer scoren toen ie buitenspel stond (al dan niet terecht). Botaka was paniek want rendeerde niet. Samaris zat in het netwerk van Gün en wist lukraak de verlosser Siovas te verleiden. En Gladon zat thuis op de bank en zag bij Fortuna geen spits en dus pakte ie zelf maar eens de telefoon. Niet bepaald op het conto van Ars te schrijven. Maar goed, we geven hem de kans.

Wat ze bij Fortuna wel maar niet lijken te leren van voorgaande seizoenen is dat het niet helpt om in de media te roeptoeteren met hoeveel je begroting omhoog gaat. Naast het feit dat dit verwachtingen wekt bij supporters weten spelers en zaakwaarnemers dit ook. Dat je blij bent om te patsen dat je doordat Flemming een bal van de lijn haalt 4 miljoen extra hebt is leuk, maar niet heel slim. Daarnaast hebben we gezien hoe het de vorige keer eindigde toen Fortuna de top 3 wilde gaan aanvallen met onze grote vriend Ilicali.

BeantwoordenCiteren
Rick Janssen
(@rick-janssen)
Fuat Usta

By the way, er gaan geruchten rond dat Helmond Sport bezig zou zijn met Semedo 🤣 🤣 

BeantwoordenCiteren
Fortunees1990
(@remco-hannen)
Fuat Usta

Geplaatst door: @rick-janssen

By the way, er gaan geruchten rond dat Helmond Sport bezig zou zijn met Semedo 🤣 🤣 

Zou wel lachen zijn. Maar of dat voor Semedo een verbetering is.... Komt hij misschien wel aan het scoren toe.

Fortuna supporter sinds 1999
Eerste wedstrijd: Afscheidswedstrijd Mark van Bommel - De Baandert

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Dorel Zegrean

Geplaatst door: @remco-hannen
Geplaatst door: @rick-janssen

Zou wel lachen zijn. Maar of dat voor Semedo een verbetering is.... Komt hij misschien wel aan het scoren toe.

In Helmond gaat men inderdaad het roer om gooien en wilt men binnen 3 jaar mee gaan doen voor de bovenste plaatsen. Maar Semedo transfervrij overstappen naar Helmond?

Als er niets anders voorbij komt, blijf dan gewoon in Sittard.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Dorel Zegrean
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Ik vraag me af of we zelf wel geld moeten uitgeven aan déze Semedo.

BeantwoordenCiteren
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis

Geplaatst door: @gladiool

Ik vraag me af of we zelf wel geld moeten uitgeven aan déze Semedo.

Semedo heeft volgens mij een stevig salaris en na zijn blessure toch niet veel indruk gemaakt. Ik zou hem lekker laten gaan en Tunahan Tasci een kans gunnen. Schijnt dat hij bij Jong toch wel een hele goede indruk maakte. 

BeantwoordenCiteren
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Panos Vouis

Semedo is en blijft een gevaarlijke rechtsbuiten. Bij vertrouwen is hij super. 

BeantwoordenCiteren
Pagina 13 / 112