Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

10.4 K Berichten
114 Gebruikers
3337 Vind-ik-leuks
168 K Bekeken
Frodootje
(@frodootje)
Reputable Member
Deelgenomen: 4 jaren geleden

Burak had een goed verhaal en had zich daar ook goed op voorbereid. De interviewer had wat mij betreft best wel wat kritischer door mogen vragen. Er werd totaal niet doorgevraagd op het conflict met Ars en ook over de wedstrijdpremies heeft Ars eerder een afwijkend verhaal verteld. Het leek nu toch meer op een afgesproken mediaoffensief.

Desondanks heeft hij zijn verhaal kunnen doen en hoop ik dat er nu wat meer rust rond de ploeg komt.

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member
Deelgenomen: 6 maanden geleden

Burak kwam goed en sympathiek over. Je ziet ook aan de comments onder de video en op verschillende websites dat men nu ineens wél ziet hoe de media probeerde alles op te blazen. Er zijn in elk geval punten gescoord met dit interview. Enige vraag die rest is waarom Fortuna 7 wedstrijden wacht met dit. De angel had er wel al wat eerder uitgetrokken kunnen worden. Maar goed, hopelijk straalt het positivisme af op de selectie in de wedstrijd tegen Volendam.

@Frodo: conflict Burak-Ars heb ik dan even gemist, wat was dat dan?

BeantwoordenCiteren
Frodootje
(@frodootje)
Reputable Member

@rick-janssen2017 In de bus na Heerenveen is hij uitgevallen naar Ars. Hij geeft aan dat dit wel gebeurd is maar dat het enkel stemverheffing van beide kanten was en dat het ook snel bijgelegd is. Als journalist vraag je dan toch door waarom er een conflict was en wat er precies gebeurde maar dat doorvragen wordt op alle onderwerpen niet gedaan.

Burak geeft ook aan dat hij het vooral jammer vindt dat dit soort zaken niet binnen de club blijven en uitlekken. Ik krijg toch steeds meer het vermoeden dat Tirpan vanuit zijn frustratie veel gelekt heeft.

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden 3 keer door Frodootje

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @frodootje

@rick-janssen2017 In de bus na Heerenveen is hij uitgevallen naar Ars. Hij geeft aan dat dit wel gebeurd is maar dat het enkel stemverheffing van beide kanten was en dat het ook snel bijgelegd is. Als journalist vraag je dan toch door waarom er een conflict was en wat er precies gebeurde maar dat doorvragen wordt op alle onderwerpen niet gedaan.

Burak geeft ook aan dat hij het vooral jammer vind dat dit soort zaken niet binnen de club blijven en uitlekken. Ik krijg toch steeds meer het vermoeden dan Tirpan vanuit zijn frustratie veel gelekt heeft.

Het conflict was met Demouge en niet met Ars. Zo’n dingen hoeven wat mij betreft niet gedeeld te worden. Het is al erg zat, dat zoiets naar de media wordt gelekt.

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Frodootje
(@frodootje)
Reputable Member

@fortuna54 Inderdaad, was Demouge

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Geplaatst door: @fortuna54

Het conflict was met Demouge en niet met Ars. Zo’n dingen hoeven wat mij betreft niet gedeeld te worden. Het is al erg zat, dat zoiets naar de media wordt gelekt.

Eens, dit soort dingen gebeuren zelfs in de zesde klasse onderafdeling wekelijks. Daarnaast zegt Burak in dat interview ook dat er een verschil is tussen de Turkse en Nederlandse mentaliteit wanneer het op verliezen aankomt. Dat in Nederland verliezen niet het einde van de wereld is en in Turkije wel (vraag je je wel af wat ie dan bij Fortuna komt doen, haha). Ik vond het een goed interview en Burak komt erg amicaal over. Enige wat ik een beetje over the top vond is dat ie constant verbaasd reageert wanneer de interviewer iets opsomt dat over hem in de media is verschenen, terwijl ie ondertussen alles wat er over hem gezegd wordt tot in detail weet, haha.

Maar goed, na alle laster mag de media hem ook wel even een keer in een beter daglicht zetten en aan de algemene consensus te zien werkt het want mensen nemen het ineens voor Burak op. Nu er even twee inleggen tegen de palingen van Klaas Puul en dan is ie weer helemaal het mannetje.

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Karl Pilkington

Fortuna54 reageerde
BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 maanden geleden

Complimenten naar Christian Willaert bij Voetbalpraat ESPN. Gaf aan dat hij het ook niet eens is met de manier hoe er over Fortuna gepraat werd en werd weggezet (Turkse taferelen etc.) Ook wel eens fijn om het uit die hoeken te horen.

ps: Vindt hem sowieso een sympathieke kerel 

Eerste wedstrijd: Fortuna Sittard - PSV 1-2 | 18 aug 2018

Fortuna54 reageerde
BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@sf hij zei ook dat hij Pandur een van de beste keepers vond van het weekend (na NEC uit) al zei die wel dat die keuze kwam uit data

BeantwoordenCiteren
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Honorable Member
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Is Velasquez nog trainer van Fortuna? Hoor ineens niets meer over de beste man. Opzich een goed teken, dat wel. 

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @martijn-hrmns

Is Velasquez nog trainer van Fortuna? Hoor ineens niets meer over de beste man. Opzich een goed teken, dat wel. 

Wacht maar na zondag 15.00😂😂😂

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @fsyouth

@sf hij zei ook dat hij Pandur een van de beste keepers vond van het weekend (na NEC uit) al zei die wel dat die keuze kwam uit data

Met data werken is leuk maar spelers scouten is nog steeds de beste manier om leuke spelers naar Fortuna te krijgen. Hopelijk gaat Fortuna een scoutings team opzetten.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@fortuna54 ik denk dat ze eerst een lijstje maken van spelers die in het welbekende ‘profiel’ passen, en dan ze in real life gaan bekijken.

dat lijkt mij het meest logische in ieder geval

BeantwoordenCiteren
mave
 mave
(@mathvedder12)
Eminent Member
Deelgenomen: 7 maanden geleden

@martijn-hrmns Hij was om 17:50 uur nog te zien op L1. Interview over de wedstrijd tegen Volendam.

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Honorable Member
Deelgenomen: 2 jaren geleden

Met data kom je een heel end, maar het verteld niet alles. Iemand kan de perfecte data hebben, als zijn persoonlijkheid niet past, heb je er ook niks aan. Het moet als ondersteuning gebruikt worden

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

@douwe 

Data is het van je, als je het laatste jaar het nieuws van Fortuna hebt gevolgd.....

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Honorable Member

PSV wordt vanmiddag volledig afgeschminkt door Cambuur met geen groot kwalitatief team maar met een  enorme inzet en het PSV niet laten voetballen.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

Pandur, Pinto, Guth, Janssen, Cox, Duarte, Bassett, Ferati, Embaló, Yilmaz, Cordoba.

vermoeden van de Limburger 

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Pandur, Pinto, Guth, Janssen, Cox, Duarte, Bassett, Ferati, Embaló, Yilmaz, Cordoba.

vermoeden van de Limburger 

Klopt niks van 😂

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@fortuna54 ik zeg alleen wat DDL vermoedt, wat vermoedt/weet jij?

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fortuna54 ik zeg alleen wat DDL vermoedt, wat vermoedt/weet jij?

Ik zeg alleen dat het totaal niet klopt, deze namen. Morgen rond de klok van 11.00 zie je de opstelling 👍🏻

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
pierrecremers
(@pierrecremers)
Eminent Member

Totaal niet? Zou namelijk heel goed kunnen.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@pierrecremers vond ik ook, kan me voorstellen dat Navarro speelt ipv Janssen en dat Özyakup nog wel eens kan starten ipv Ferati maar voor de rest lijkt het me wel de sterkste 11

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

nou lijkt me sterk dat basset start dat zal toch wel Özyakup zijn

Fortuna54 reageerde
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Wij als supporters staan maar aan de zijlijn. Wij kunnen de beste 11 wel aanwijzen, Wat wij vinden wilt niet zeggen dat een coach dat ook vind en heeft zo zijn eigen visie(daarom kan de opstelling ook zo afwijken) of dat de juiste visie is weten we morgen om 14.15.  

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden 2 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
pierrecremers
(@pierrecremers)
Eminent Member

normaal gesproken (indien fit) zal Özyakup spelen gezien zijn vorige wedstrijden. hoop in elk geval op die 3 voorin!

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

Özyakup is een 8 en geen 10, naast Seuntjens heb je alleen Bassett als 10.

BeantwoordenCiteren
Wil Peters
(@wil-peters)
Reputable Member

Uitslagen zoals vanavond en voorheen zijn feiten die ik nog altijd mis bij Fortuna. Cambuur wint van Psv, de Eagles pakken wederom een punt bij Ajax. Volendam wint van Twente enz. Allemaal onverwachte bonuspunten die wij vrijwel nooit pakken helaas. Maar goed als je de onderlinge confrontaties met mindere ploegen wint blijf je erin. Die tegen Cambuur ging verloren, nu maar hopen dat we van die palingboeren winnen, dan ziet de stand er vrolijker uit.

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Wil Peters

BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Prominent Member

Wil, laten we inderdaad voor het gemak maar vergeten dat we vorig jaar 6 punten pakten tegen Twente. Het jaar daar voor het Az 2x moeilijk maakten en punten pakten, het jaar daarvoor thuis wonnen van Feyenoord, etc..

BeantwoordenCiteren
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Estimable Member

Geplaatst door: @gladiool

Wil, laten we inderdaad voor het gemak maar vergeten dat we vorig jaar 6 punten pakten tegen Twente. Het jaar daar voor het Az 2x moeilijk maakten en punten pakten, het jaar daarvoor thuis wonnen van Feyenoord, etc..

Wil, bedoeld vooral dat we tegen Ajax, PSV en Feijenoord erg vaak relatief kansloos zijn met dikke nederlagen, denk ik. Is echter nog veel te vroeg om voor dit jaar al die conclusie te trekken, we hebben nu een bijna volledig nieuw elftal, afwachten hoe zich dit ontwikkelt.  Op de teams van Ultee was dit overigens wel van toepassing, waren vaak toch wel kansloze missies. Ik probeerde dit altijd positief uit te leggen dat het typische prijsvechters waren: tegen de grote 3 wisten ze dat ze eigenlijk kansloos waren en lieten ze het te vaak lopen, om zo de focus meer op de wedstrijden te leggen waar het echt om ging. Kan me van vroeger trouwens een keer herinneren dat we met 1-0 van Ajax wonnen, en de week er na 0-1 verloren van MVV, dat is ook niet alles..... Maar ben het er in grote lijn wel mee eens dat we terug moeten naar de tijd van Van Marwijk: die zei na zijn aantreden dat je iedere wedstrijd 3 punten kunt halen, en dat was na rekenmeester Verbeek(een type Ultee) een echte openbaring.

Wil Peters reageerde
BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Prominent Member

Wil benoemt toch Feyenoord en Twente, en ik ook? Ajax hebben we het dit jaar ook moeilijk gemaakt en onnodig verloren. Feyenoord hebben we meer dan eens punten tegen gepakt, PSV hebben we het 2x heel moeilijk gemaakt. Dat andere clubs een keer stunten gebeurt, hebben wij de afgelopen jaren ook vaak zat gedaan. Maar dat wordt altijd vergeten of zo.

Ja, natuurlijk hebben we vaker dik verloren. Dat overkomt de andere clubs ook in de meeste gevallen.

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Honorable Member

Geplaatst door: @wil-peters

Uitslagen zoals vanavond en voorheen zijn feiten die ik nog altijd mis bij Fortuna. Cambuur wint van Psv, de Eagles pakken wederom een punt bij Ajax. Volendam wint van Twente enz. Allemaal onverwachte bonuspunten die wij vrijwel nooit pakken helaas. Maar goed als je de onderlinge confrontaties met mindere ploegen wint blijf je erin. Die tegen Cambuur ging verloren, nu maar hopen dat we van die palingboeren winnen, dan ziet de stand er vrolijker uit.

Cambuur liet zien hoe je met mindere spelers op het veld topclubs moet aanpakken. Een tomeloze inzet en de tegenstander opjagen. Gisteren bleek ook dat de CVers bij Cambuur regelmatig inschoven bij het druk zetten. Ik denk niet dat Fortuna de spelers heeft die dit structureel kunnen opbrengen. Hopelijk is het team naar elkaar toegegroeid in de laatste twee weken als team , anders kan een goed voetballend Volendam effectiever voor de goal dan Excelsior wel eens voor een grotere verrassing gaan zorgen dan uit bij Vitesse en Groningen.

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Reputable Member

Ben benieuwd hoe fit iedereen is na de break en met wie onze trainen durft te starten.

cordoba yilmaz  embalo
     Ozyakup

Ferati   Duarte 

cox siovas?  Guth pinto

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@fritsemeran gezien dat Nieling op de bank zit zal Siovas niet spelen.

Nieling zit alleen op de bank als er eentje uitviel bleek het verleden uit

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Reputable Member

als siovas niet speelt verwacht ik janssen

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@fritsemeran Navarro speelt, ben benieuwd naar hem

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Reputable Member

Poeh ik vind julio wel een beetje vervelend voor de camera.

moeilijk met gebrekkig engels 

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Geplaatst door: @fritsemeran

Poeh ik vind julio wel een beetje vervelend voor de camera.

moeilijk met gebrekkig engels 

Je bent niet de enige want ESPN maakt er al 10 minuten lang grappen over.

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Die Embalo komt duidelijk uit een andere vijver 

Wat een wereldgoal!!!

Eerste wedstrijd: Fortuna Sittard - PSV 1-2 | 18 aug 2018

Drik Heffels reageerde
BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

George Cox appreciation post. Wat is die megagoed vandaag!

Wil Peters reageerde
BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Geplaatst door: @drik-heffels

George Cox appreciation post. Wat is die megagoed vandaag!

Ivo Pinto appreciation post, wat was die goed vandaag. En heerlijk hoe die ex-mof Luijckx Fortuna niet geweldig vond. Wat zijn eigenlijk de credentials om ESPN-verslaggever te worden? 80% van de goals schuld zijn bij elke club waar je speelt, haha.

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Reputable Member

• Jammer dat als yilmaz echt niet in de wedstrijd zit en veel kansen mist dat paultje niet de kans krijgt.gladon heeft wat krediet opgebouwd bij mij.laat altijd zien dat ie er is en werken als n paard

BeantwoordenCiteren
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Honorable Member

‘Fortuna gaat degraderen’

😂

sittard68 reageerde
BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

die naast Helene stond wat een idioot. Laat die nooit meer toe in het stadion. Hij was duidelijk partijdig voor Volendam. En duidelijk anti Fortuna.

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

@rick-janssen2017 Kees Luijckx, hahahahahahahahahahahahahahahahaha. Dat was toch een van de grootste parodieën op een voetballer ooit in de Nederlandse competitie.

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Honorable Member

Geplaatst door: @paul-jans

die naast Helene stond wat een idioot. Laat die nooit meer toe in het stadion. Hij was duidelijk partijdig voor Volendam. En duidelijk anti Fortuna.

Als je ooit bij Roda gespeeld hebt kan je schijnbaar niet meer positief zijn over. Diezelfde Luyckx praat ook zo over Fortuna in het programma Voetbalpraat bij ESPN. De objectiviteit bij de analisten van ESPN is sowieso ver te zoeken.

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Honorable Member

Geplaatst door: @fritsemeran
  • Jammer dat als yilmaz echt niet in de wedstrijd zit en veel kansen mist dat paultje niet de kans krijgt.gladon heeft wat krediet opgebouwd bij mij.laat altijd zien dat ie er is en werken als n paard

Ja deze opmerking hoorde ik ook om mij heen op de tribune. Ook vond ik de vervanging van Erdogan een vreemde. Is toch een wispelturige speler in het veld. Hard werken kan hem niet ontzegd worden.Knappe prestatie van Ferati hoe die zich in het elftal heeft gespeeld. De beide backs Pinto en Cox hadden een hoog niveau vooral Pinto.Embalo een grote aanwinst. Er staat een keeper in de goal die uitstraalt de zestien is van mij.Ook een puntenpakkker.

BeantwoordenCiteren
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Honorable Member

Pandur is een fantastische keeper. Had het niet verwacht maar echt een klasse beter dan Van Osch. 

Gladiool reageerde
BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Prominent Member

Ik vond Erdogan zelfs een van de betere spelers. Hele tijd aanspeelbaar, voetbalde vooruit en zat vooral overal met z'n poten tussen. Was hier en daar wel wat ongelukkig, maar zeker een dikke voldoende.

BeantwoordenCiteren
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Honorable Member

Waarom slaat Burak met z’n hand op z’n hoofd als hij het publiek bedankt? Is dat een Turks gebaar wat wij niet begrijpen of..?

BeantwoordenCiteren
Pagina 192 / 209