Yeah right, Ronaldo, Ihattaren.
Ach zal wel met de winterstop te maken hebben 😉
Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1
Ihattaren niet, ronaldo wel. Besprekingen lopen reeds
Mats naar Israël?
Mats naar Israël?
Haha je moet niet alles geloven wat op die Twitter accounts te lezen valt met 1 volger…. 🙂
Om eerlijk te zijn mag hij van mij rustig gaan.Is meer een stoorzender het laatste jaar dan wat anders.En nu verdien je er nog wat aan.
Ga hier in mee, eerste 14 wedstrijden heeft hij te weinig gebracht. Hopen op een revival in de wetenschap dat hij dan aan het einde van dit seizoen gratis weg kan lopen, of hem nu laten gaan tegen een vergoeding. Keuze lijkt mij simpel.
Mijn eerste wedstrijd!
Mats gaat echt niet naar Israël
die blijft wegen zijn broer liever in Nederland
of zijn broer heeft deze week goed nieuws gekregen
Ik zie Mats niet heel snel vertrekken in de winterstop. Misschien als Feyenoord aanklopt ofzo, bij wijze van. Maar ik zie hem niet weggaan uit Nederland en ik zie ook niet heel snel een nederlandse club op redelijk niveau nu iets gaan neertellen voor hem. Dus dat is contractje uitdienen en dan zal die wel transfervrij een kans krijgen bij een Twente of Vitesse ofzo, dan durven die clubs nog wel een gokje te nemen. Wat ik zo inschat dan
Fortuna had deze week gesprek gehad met
dickie advocaat
advocaat zei Fortuna hele mooie klub en zeer rijke traditie en heel erg ambitieus
alleen vond hij het te ver weg om iedere dag op en neer te rijden naar Den Haag
dus heeft hij maar voor ADO Den Haag gekozen
jammer jammer jammer
stipe radic traint mee bij Fortuna
Dus Siovas gaan we niet meer terug zien dan? Jammer, was vorig seizoen een beest.
Mijn eerste wedstrijd!
Dus Siovas gaan we niet meer terug zien dan? Jammer, was vorig seizoen een beest.
Ik vermoed dat Siovas gewoon blijft en dat Fortuna gewoon een extra optie achterin wilt hebben.
Het voordeel van nu is dat wij een lange winterstop hebben en dat spelers zoals Stipe Radic (lang niet gespeeld)6-7 weken de tijd hebben om fit te worden(als hij überhaupt mag blijven).
@fortuna54 heb wel gezien dat hij in een ploeg met een doelsaldo van -43 wel een degelijke 7 haalde, en is pas 22 dus zal wel een leuke lange termijn investering kunnen zijn.
Mogelijk wel een probleemdossier:
Mogelijk wel een probleemdossier:
Fortuna heeft van de Belgische voetbalbond vernomen dat de speler in het gelijk is gesteld in deze kwestie. Hij mag de komende trainingen zijn fitheid aantonen.
Ik ben wel benieuwd naar hem, hij is pas 22 jaar(zal niet lang nodig hebben om fit te worden verwacht ik) maar heeft toch al de nodige ervaring en heeft vorig jaar een prima seizoen gehad bij Beerschot, al zegt het niet heel veel. Wij kunnen nog wel wat wat verjonging gebruiken in de selectie, toch? 🙂
Kunnen we nog wat nieuwe spelers verwachten deze winter, behalve Radic evt?
Zo zie je maar hoe lastig de zoektocht voor een nieuwe trainer is. FC Groningen heeft een ‘nee’ gekregen van Oosting/Schreuder & Lukkien en Groningen is toch wel een grotere club als Fortuna.
Kunnen we nog wat nieuwe spelers verwachten deze winter, behalve Radic evt?
Ga er maar vanuit van wel… opvolger Bassett? Seuntjens?
https://m.gva.be/cnt/dmf20221129_94605493
Wellicht toch iets minder zwart-wit dan De Limburger doet voorkomen? Of gva is niet goed op de hoogte. Kan ook natuurlijk.
@sittard68 de belgische bond gaf Radic gelijk, en Beerschot betaald hem niet dus ik zie het probleem niet echt.
@sittard68 de belgische bond gaf Radic gelijk, en Beerschot betaald hem niet dus ik zie het probleem niet echt.
Dat is het verhaal zoals het in De Limburger stond. Gazet van Antwerpen meldt iets anders. Daarom post ik dat bericht hier Als verhaal Limburger klopt, is er inderdaad geen probleem nee.
Ik hoop dat alle Burak-critici gisteren naar Argentinië - Polen gekeken hebben. Je kan de beste afmaker van de wereld in de spits hebben staan, als de rest van de 9 (de keeper is ook goed) er geen kloten van kunnen dan heb je helemaal niks aan zo'n spits. Lewandowski moest gisteren ook ver terugzakken, ballen stuiterden meters van zijn voet, probeerde veel te veel hooi op z'n vork te nemen om zijn team te helpen. Ik zag één van de beste spelers van dit moment klootviolen om er nog wat van te maken en ik moest gelijk denken aan alle kritiek op spitsen bij Fortuna zoals Polter en Burak.
Als er geen bruikbare ballen komen van een vernuftige nummer 10 of een gehaaide buitenspeler dan kan Fortuna ook Lewandowski in de spits zetten met hetzelfde resultaat als dat Burak nu behaalt.
Helemaal mee eens.De meeste mensen oordelen sneller dan dat ze nadenken.
stipe radic traint mee bij Fortuna
De verkeerde Kroaat, we moeten Gvardiol hebben, Sjoerd! 🤣
Fortuna wilt Sourlis zijn contract ontbinden volgens de limburger
Hoop dat seun en Sio ook een transfer maken. Leveren niet en te duur.
Hoop dat seun en Sio ook een transfer maken. Leveren niet en te duur.
Dat zal best lastig worden maar dat zou wel het beste zijn. Siovas heeft een prima 2 jarig contract getekend bij ons, hopelijk wilt een Griekse club hem overnemen bijvoorbeeld. Wel vreemd hoe bepaalde dingen kunnen lopen zeg… vorig jaar absolute sterkhouder en afgelopen zomer heeft hij veel geïnvesteerd in zichzelf en brood mager en nu ontzettend traag geworden(dat was hij al overigens).
@fortuna54 past niet bij wat we willen spelen, aan de bal heel ongemakkelijk, is niet snel terwijl hij met ruimte in de rug speelt, verdedigend uitstekend maar vooral als je heel erg word terug geduwd en zelfs dan (zie Feyenoord) heb je 2 rotsen achterin, hopelijk past Stipe Radić wel meer in dat profiel.
Het niet mee nemen op trainingskamp van Siovas is wel vreemd vind ik. Ook al is hij nog steeds geblesseerd, een dergelijke trip zorgt ook voor saamhorigheid. Enige wat ik me dan ook kan bedenken is dat men hem inderdaad probeert onder te brengen elders.
Seuntjens dan. Zouden de ontwikkelingen rondom zijn broer hier een rol spelen, wellicht dat daar achteruitgang is, of er speelt iets anders op het transferfront.
En vind het apart dat we Nieling niet mee nemen, die jongen had een prima voorbereiding waarin hij werd beloond met een contract.
Mijn eerste wedstrijd!
Wel vreemd hoe bepaalde dingen kunnen lopen zeg… vorig jaar absolute sterkhouder en afgelopen zomer heeft hij veel geïnvesteerd in zichzelf en brood mager en nu ontzettend traag geworden(dat was hij al overigens).
Zo vreemd is dat niet. Ik, en vele anderen met mij, waren blij dat hij terugkwam maar vroegen ons nog voordat een bal getrapt was af hoe we dan gingen spelen omdat je met Siovas gewoon weet dat je geen hoge lijn kan spelen. Om de boel achterin dicht te pantseren is er geen betere maar hij kan niet meer lopen dus voetballend heb je weinig aan hem. Verder hebben we ook na drie wedstrijden onze trainer ontslagen en ik denk niet dat je Guardiola hoeft te zijn om te zien dat je met Siovas niet van de goal af kan spelen.
Zoals men binnen Fortuna aangaf dat het een fout was om na het gevoel van NEC-uit vorig seizoen Sjors te laten aanblijven denk ik dat op diezelfde manier ook Siovas was verlengd, omdat hij toch het gezicht was van de wederopstanding van Fortuna vorig jaar.
En vind het apart dat we Nieling niet mee nemen, die jongen had een prima voorbereiding waarin hij werd beloond met een contract.
Inderdaad, maar wellicht speelt er een verhuur voor hem. Zou goed zijn als hij in de KKD ervaring op zou kunnen doen.
Hoe zal het trouwens zijn met die samenwerking met Dordrecht en die Turkse club waar ze het vorig jaar en het jaar ervoor zo trots op waren. Is ook niks van terecht gekomen.
Fortuna supporter sinds 1999
Eerste wedstrijd: Afscheidswedstrijd Mark van Bommel - De Baandert
De samenwerking met Besiktas is ook zeer vruchtbaar gebleken.
Op het wensenlijstje dus een centrale (rechtsbenige?) verdediger en een aanvallende middenveld.
Schiet maar los.
Stipe Radic loopt mee voor de CV positie. Zo meteen om 11.30 uur een oefenwedstrijd waar een livestream van zou zijn?
Mijn eerste wedstrijd!
1-2 gewonnen tegen de nr 3 van Turkije met Burak en Gladon in de basis.
Ik had het voor de winterstop al voorspeld, Seuntjes liep hier rond met zijn ziel onder zijn arm.
Is totaal niet gelukkig in Sittard, en dit zie je af aan zijn spel en gemoedstoestand.
Zou mij totaal niet verbazen als hij naar ''huis'' gaat en voor een appel en ei bij Nac gaat voetballen.
Als zijn broer dan aan de betere hand is zal die nog wel ergens gaan cashen en zit zijn carriere er op.
Wordt Yilmaz onze nieuwe nummer 10?
@lu heb wel echt het idee dat Velázquez bewust Burak overal naar toe laat slingeren, Gladon ijskoud voor de goal, ik denk dat ook dat het einde Seuntjens is, en als we met 2 middenvelders spelen (ferati - Duarte) ben ik benieuwd waar Özyakup dan moet spelen want ferati en duarte zijn beide echt goede middenvelders
Van Osch wilt ook weg in de winterstop…
Van Osch: 'Klaar zijn voor Fortuna of een andere club'
https://www.1limburg.nl/sport/1897684/van-osch-klaar-zijn-voor-fortuna-of-een-andere-club
#1limburg
volgens Fanatik zou Adana Demirspor Burak Yilmaz willen.
Mijn eerste wedstrijd!
@fortuna54 account met 1,5 miljoen volgers.
zullen geen broodje aap verhalen verkopen, zal niet zo zijn helemaal maar zal vast ergens een kern van waarheid inzitten
@fortuna54 account met 1,5 miljoen volgers.
zullen geen broodje aap verhalen verkopen, zal niet zo zijn helemaal maar zal vast ergens een kern van waarheid inzitten
Die Turken kunnen wel interesse hebben maar dat gaat Burak niet doen… Dan was hij afgelopen zomer wel naar een Turkse club gegaan.
@fortuna54 nee nee lijkt me ook niet uiteraard, Adana koopt ook alleen op naam, Balotelli, Töre, Inler enzo
Direkt verkopen heeft noch een contract voor 4,5 jaar kun je een hele mooie prijs voor krijgen
en heel veel mensen zijn opgelucht