Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

11.4 K Berichten
120 Gebruikers
3512 Vind-ik-leuks
199 K Bekeken
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Geplaatst door: @douwe

Is Maaskant aan het solliciteren ofzo

Haha hoezo? 

BeantwoordenCiteren
Frodootje
(@frodootje)
Reputable Member

Vandaag eindelijk weer eens een team gezien wat zelf wil voetballen. Ook na de 1-0 proberen te domineren en gelukkig niet achterover hangen.

Cox speelde geweldig en lijkt toch heel sterk te solliciteren naar een transfer. Guth pakt heel veel maar is opbouwend wat beperkt, maar toch een rots in de branding. Die kopbal op de corner had er wel in gemogen om de spanning er uit te halen.

Wat ik niet snap, is dat Umbalo de voorkeur krijgt boven Noslin. Het hele seizoen klopt Noslin aan de deur terwijl Umbalo nog erg weinig heeft laten zien. 

Cordoba is niet altijd gelukkig in zijn acties maar blijft gaan en is overal aanwezig om de gaten te dichten. Ik kan hier geweldig van genieten en verbaas mij erover dat Ozzy nog steeds conditioneel geen 90 minuten vol kan maken.

Burak schitterde weer in foute aannames maar met een assist en een goal is het toch een topper voor ons. Ook mooi om te zien dat hij na de wedstrijd het publiek komt bedanken. Zo hoort het...

Tenslotte de debutant Bistrovic. Hij ziet de diepte in het spel en lijkt de missing link. Hij zal het meerdere wedstrijden moeten laten zien, maar de eerste indruk is positief.

Een mooi resultaat en als we Cambuur ook pakken dan geeft dat toch meer rust.

Nuujsjtadt reageerde
BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Honorable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

@fortuna54 Ach, het zal wel mijn afkeer tegen hem zijn, dat ik zijn positiviteit verrassend vond. En hoe hij vervolgens bezig is over hoe hij natuurlijk veel in de regio is en wel eens met mensen.. en spelers praat. Dat Burak zo wordt geliefd in de kleedkamer en voor iedereen klaarstaat. Net als de trainers, die buiten de wedstrijd om heel rustige mensen zijn.

Dan vraag ik me toch af, bij het beeld wat ik van die gladjakker heb, wat zijn alternatief motief is.

"Met meer dan 30 jaar professionele ervaring als voetballer, coach en technisch directeur in de voetbalwereld, in binnen en buitenland wil ik mij volledig toeleggen op Manager/Directie functies binnen de sportwereld
Ervaren resultaat gerichte leider. Teambuilder , Motivator, Verbinder, Sterk in omgevingen met divergerende belangen.
In het jaar 2021 ligt mijn focus op een positie die een beroep doet op mijn kennis en ervaring, maar vooral een beroep doet op mijn verworven en ontwikkelde competenties."

Volgens zijn LinkedIn..

Dus wat zeggen we ervan, Sjoerdje vervangen voor de starre versie van Emile Ratelband?

BeantwoordenCiteren
Boy de Kort
(@boy-de-kort)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 1 jaar geleden
Topic starter  

Geweldig interview met Burak en Ozzy trouwens . Burak spreekt best goed Engels.

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member
Deelgenomen: 8 maanden geleden

Geplaatst door: @jo-bux

Een dubbele wissel 2 min voor tijd bij een hoekschop voor Heerenveen?

In dit geval moest het wel want Siovas en Duarte stonden al 5 minuten klaar en Cox kon bijkans niet meer lopen. Had nog geluk dat ie 'maar' geel kreeg bij dat natrappen van Sarr maar die was gewoon op. Ozzy zat er ook doorheen dus ik snap dat er niets anders opzat, je speelde ongeveer met negen man op dat moment.

Ik vond het zelf trouwens nogal dom van Navarro dat het in zijn lies schiet, Heerenveen een ingooi krijgt, hij blijft strompelen en dan uitgerekend een seconde nadat Heerenveen de bal ingooit gaat liggen. Je verwacht van iemand van zijn leeftijd toch iets meer ervaring in dat soort momenten.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member
Deelgenomen: 7 maanden geleden

wat vonden jullie van Úmaro, bij de limburger kreeg die uit m’n hoofd een 5,5 terwijl ik hem juist erg leuk vond spelen, en vooral verdedigend vond ik hem zoveel beter dan de vorige keren + die kopbal was van grote schoonheid 

BeantwoordenCiteren
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Estimable Member

Geplaatst door: @fsyouth

wat vonden jullie van Úmaro, bij de limburger kreeg die uit m’n hoofd een 5,5 terwijl ik hem juist erg leuk vond spelen, en vooral verdedigend vond ik hem zoveel beter dan de vorige keren + die kopbal was van grote schoonheid 

Wisselvallig, maar wel beter dan een 5,5. Wel een speler met veel mogelijkheden, kunnen ze over 2 jaar met veel winst verkopen als ze er goed mee omgaan: heeft een goede naam en bij Benfica een super opleiding gehad. Met Noslin erbij hebben we veel mogelijkheden op de flanken, daarom snap ik niet dat ze er nog 1 zoeken voor die positie. Misschien dat ze Cordoba anders willen gaan gebruiken.  

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

@patrick-coumans 

Voor Cambuur zou ik Embalo inruilen voor Duarte. Als stofzuiger zeer wenselijk. Voorin spelen met Burak en Cordoba. 

Middenveld van gisteren gewoon handhaven met Bistrovic, Ozyakup en Ferati, versterkt dus met Duarte.

Bij een achterstand kun je dan putten uit Embalo/Noslin/Buitink/Gladon.

Verder Siovas terug in de basis voor Navarro.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Die cijfers van De Limburger sowieso niet te serieus nemen. Ik vond Embalo gisteren aardig. Verdedigend blijft het onwennig met een paar domme overtredingen en vrije ballen tot corner koppen, maar met zijn snelheid blijft hij gevaarlijk en kan hij ook heel snel druk zetten op de verdediging. Ik herinner me bijvoorbeeld een moment in de laatste minuten waar we onder druk stonden na een corner van Heerenveen, wij schieten de bal weg maar iedereen van Heerenveen blijft voorin, Van Ewijk wordt opgejaagd door Embalo die razendsnel bij hem is en vervolgens loopt Van Ewijk de bal over de zijlijn. Als Embalo aan de bal is dan is het óf niks of het is goud. Dus een speler die je er goed bij kan hebben en het afwisselen met Noslin vind ik prima want ze zijn allebei zeer wisselvallig.

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Geplaatst door: @patrick-coumans

Geplaatst door: @fsyouth

Wisselvallig, maar wel beter dan een 5,5. Wel een speler met veel mogelijkheden, kunnen ze over 2 jaar met veel winst verkopen als ze er goed mee omgaan: heeft een goede naam en bij Benfica een super opleiding gehad. Met Noslin erbij hebben we veel mogelijkheden op de flanken, daarom snap ik niet dat ze er nog 1 zoeken voor die positie. Misschien dat ze Cordoba anders willen gaan gebruiken.  

Cordoba moet zeker in de basis. Wat eerder op het forum ook geopperd is dat Embalo en Noslin nog te kort komen, ze zijn beide talentvol maar nog niet zover. Als je hen achter Cordoba en dan een aankoop/huur kunt zetten kunnen zij op die manier het verschil gaan maken. 
Als zij zich dan goed ontwikkelen kunnen ze weer aanspraak maken op een basisplek

Eerste wedstrijd: Fortuna Sittard - PSV 1-2 | 18 aug 2018

BeantwoordenCiteren
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Honorable Member

Stabiel spel. Leuke combi’s en ook nog 2 goaltjes.

Genoten!

BeantwoordenCiteren
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Reputable Member

Wat een mooie avond was het. Tuurlijk, Bistrovich is een aanwinst, Ferati is een prima voetballer en er was inzet en beleving bij iedereen. Maar...zoals de nos-verslaggever terecht zei: Burak Yilmaz straalt meer dan wie ook op het veld uit ten koste van alles te willen winnen.

Deze overwinning hebben we voor een heel groot deel te danken aan Burak Yilmaz. En dan hoor ik nog steeds mensen om mij heen zeiken dat hij geen inzet heeft. Inzet tonen wordt helaas vaak verward met als een blind paard achter iedere bal aan draven. Yilmaz kiest echter zijn momenten zodat hij op het juiste moment wél zo'n intense loopactie kan maken en een perfecte assist kan afleveren. Dat is pure klasse! Wij mogen alleen maar dankbaar zijn dat deze superster op 37-jarige leeftijd nog steeds alles geeft voor onze club.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Mooi ook om te zien dat onze trainer bij een 1-0 voorsprong een aanvaller voor een nieuwe aanvaller wisselende.  Ik denk dat veel trainers(ultee) er een extra verdediger erin hadden gebracht. Top gewisseld. 

Wat een luxe als je spelers als Siovas Radic Noslin Duarte Erdogan Gladon Buitink op de bank hebt zitten. Een goeie ervaren buitenspeler zou ik nog graag zien! 

Dit bericht is gewijzigd 2 dagen geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Petje af dat je op 37jarige leeftijd dit nog kunt brengen. 90 minuten sleuren en jagen. Zijn beste wedstrijd tot nu toe! Gaaaaaaas! Nu winnen in Leeuwarden! 

18 wedstrijden.
7 goals.
3 assist.
37 jaar. 💪💪💪

Dit bericht is gewijzigd 2 dagen geleden 2 keer door Fortuna54

Fritske emeran reageerde
BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Geplaatst door: @fortuna54

Petje af dat je op 37jarige leeftijd dit nog kunt brengen. 90 minuten sleuren en jagen. Zijn beste wedstrijd tot nu toe! Gaaaaaaas! Nu winnen in Leeuwarden! 

18 wedstrijden.
7 goals.
3 assist.
37 jaar. 💪💪💪

Grappig dat ik altijd het gevoel heb dat ie ouder is dan ik terwijl ik 38 ben. Zal wel met verstand te maken hebben, vermoedelijk.

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Reputable Member

@fortuna54 

volledig met je eens. Yilmaz speelde gewoon een goede pot. 
ook jou eerdere bericht ben ik het mee eens. 
een spits die 1 kans krijgt in een wedstrijd of 15 is een wereld van verschil.

hopelijk komt die buitenspeler snel waardoor mogelijk wat vaker de druk rondom de 16 kan liggen want daar is burak sterk.

moet die buitenspeler wel een directe versterking zijn.

en dan met burak en cordoba voorin hommeles gaan maken

BeantwoordenCiteren
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Reputable Member

@rick-janssen2017 nou dat denk ik niet 😆 

Nee, zonder gekheid, is wel herkenbaar. Heeft er denk ik mee te maken dat voetballers toch altijd een soort van idolen blijven waar je tegen op kijkt. 

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @fritsemeran

@fortuna54 

hopelijk komt die buitenspeler snel waardoor mogelijk wat vaker de druk rondom de 16 kan liggen want daar is burak sterk.

Als die buitenspeler komt is het voor de basis is de bedoeling en dat is ook wel nodig naar mijn idee. 

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Geplaatst door: @lucas-hermans

@rick-janssen2017 nou dat denk ik niet 😆 

Nee, zonder gekheid, is wel herkenbaar. Heeft er denk ik mee te maken dat voetballers toch altijd een soort van idolen blijven waar je tegen op kijkt. 

Ja, ik bedoelde dat hij verstandiger is dan ik, he 🤣

Waarom is een deel van de supporters trouwens altijd boos als Burak niet mee wil vieren na de wedstrijd maar vindt men het bij Siovas cult?

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

Geplaatst door: @boy-de-kort

Geweldig interview met Burak en Ozzy trouwens . Burak spreekt best goed Engels.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=414009

N.a.v. interview ook positieve berichten over Burak bij mensen uit andere delen van het land (reacties onder artikel). Die het ook voor hem opnemen en media framing aan begin van seizoen veroordelen. Leuk om te zien, vond het ook een top interview. Wel de indruk dat Ozzy na dit seizoen gevlogen is, maar denk dat dat sterk afhangt van of we op de laatste dag 15de worden of 11de/12de met wat meer rust in laatste wedstrijden. 

Feit is dat een overwinning tegen Cambuur echt ademruimte biedt, en zelfs aansluiting bij linkerrijtje (zo snel kan het gaan). Dus laten we hopen dat het zo gaat, voor onze eigen gemoedstoestand, maar ook voor het behouden van Ozzy, die mits fit, toch echt nog 3 klassen beter is (nu nog een keer laten zien...)

Ander ding dat me opviel in video die Fortuna op Insta postte, is dat Burak na zijn doelpunt trots naar het Fortuna logo stond te wijzen. Los van alle controverse en verschillende mensen om zijn persoon heen, blijft het voor mij toch onwerkelijk dat zo'n wereldster trots onze kleuren vertegenwoordigt. Wie had dat gedacht een paar jaar geleden?

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@drik-heffels Özyakup heeft nog een contract…

Ik zou niet weten waarom hij zou vertrekken?

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

Geplaatst door: @fortuna54

Geplaatst door: @fritsemeran

@fortuna54 

Als die buitenspeler komt is het voor de basis is de bedoeling en dat is ook wel nodig naar mijn idee. 

Dan kom ik terug op mijn eerder vraag. "Die buitenspeler" klinkt alsof ze concreet met één speler in gesprek zijn. Zou mooi zijn als het die Hauge is, die Fortuna kortstondig volgde op Instagram, die zie ik ook wel als directe versterking. Die Marley Aké waar we aan gelinkt worden, weet ik nog niet zo zeker, maar was ook een groot talent. Maar is het iemand die al eerder genoemd is en zijn we dus al concreet met één iemand in gesprek?

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@drik-heffels Ze zijn niet concreet bezig met 1 speler. Hauge wordt een zeer lastig verhaal.  Het is graag of niet hè en er is geen tijd om alleen op hem te wachten.

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Als je als Hauge zijnde de keuze moet maken tussen Fortuna of Groningen dan moet je hopen dat hij gisteren heeft gekeken en ziet dal als het loopt hij daarin een missing link kan zijn. Bij Groningen is hij dat niet.

Fortuna54 reageerde
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @sf

Als je als Hauge zijnde de keuze moet maken tussen Fortuna of Groningen dan moet je hopen dat hij gisteren heeft gekeken en ziet dal als het loopt hij daarin een missing link kan zijn. Bij Groningen is hij dat niet.

Groningen staat alom bekend om al die Scandinavische spelers. Spelers kijken niet zo snel naar het spel, anders hadden wij Bistrovic ook niet kunnen halen. FC Groningen of Fortuna is lastig kiezen momenteel en is ook persoonlijke keuze. Ik denk dat Hauge niet naar Nederland komt overigens.

BeantwoordenCiteren
SF
 SF
(@sf)
Reputable Member

Lees net dat bij Cambuur de keeper wordt gewisseld. Daar zal Ruiter in de goal staan vanavond tegen Groningen. Benieuwd wat ze zondag doen.

Fortuna54 reageerde
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @sf

Lees net dat bij Cambuur de keeper wordt gewisseld. Daar zal Ruiter in de goal staan vanavond tegen Groningen. Benieuwd wat ze zondag doen.

Hopelijk kan hij zondag een paar keer de bal uit het netje vissen.  

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

Hauge gaat in ieder geval niet naar Groningen. 

Verder zou Jorrit Smeets in de belangstelling staan van diverse clubs. 

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

Overigens traint Danny Hoesen op dit moment mee bij Jong Ajax

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @zitterd79

Overigens traint Danny Hoesen op dit moment mee bij Jong Ajax

Lekker daar laten 😀👍🏻

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Reputable Member

Enig idee op wat voor termijn die buiten speler rond zou zijn?

wordt redelijk krap aan nog bedenk ik me net

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

Komende dinsdag 23:59 stopt de transferperiode. 

BeantwoordenCiteren
Pennywafel
(@pennywafel)
Estimable Member

Na een goede pot te hebben gezien gisteren wil ik toch een heeeel klein beetje zeiken...

Wie regelt voor de wedstrijd het clublied en het Champions filmpje op het scherm.
Van de 10 thuiswedstrijden die we nu gespeeld hebben is dat 8 keer "mis" gegaan.
Zo moeilijk zal dat toch niet zijn?

(ja ik weet dat is de aller aller aller minste zorg, maar ik vroeg me dat gewoon af).

Joe Pesci reageerde
BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Maak me meer zorgen om de collateral damage van de stadioninboedel die onze staf veroorzaakt.

1674752416-ezgifcom-gif-maker2.gif

S R en Joe Pesci reageerden
BeantwoordenCiteren
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Reputable Member

@rick-janssen2017 🤣🤣🤣knettergek

BeantwoordenCiteren
Wim Houben
(@wim-houben)
Estimable Member

Geplaatst door: @rick-janssen2017

Maak me meer zorgen om de collateral damage van de stadioninboedel die onze staf veroorzaakt.

Wat een idioot. Sorry, maar deze gast hoort hier echt niet thuis!

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Toen stonden we ook nog voor ook. Kan je je voorstellen als we eens achter staan...

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Wat een honden lul die Patrick Delait…

http://dlvr.it/ShTzbq

BeantwoordenCiteren
LU
 LU
(@lu)
Reputable Member

Ralf Seuntjes is genezen.

BeantwoordenCiteren
mave
 mave
(@mathvedder12)
Eminent Member
Deelgenomen: 9 maanden geleden

@fortuna54 Valt wel mee toch, hij zegt in principe het zelfde als wat hier al een week of twee geschreven wordt. Hopelijk was de wedstrijd van gisteren de aanzet naar meer van dit soort wedstrijden en/of betere.

BeantwoordenCiteren
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Estimable Member

7 punten voor op degradatie

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @perry-jessen

7 punten voor op degradatie

8 als je doelsaldo mee telt. Winnen in Leeuwarden graag! 

BeantwoordenCiteren
Mvm77
(@mike)
Estimable Member
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Winst voor Cambuur, geeft me dubbel gevoel! Enerzijds blijft Groningen op afstand, anderzijds hoop ik niet dat Cambuur nu vertrouwen tankt en de Ulteemeter start….

BeantwoordenCiteren
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Reputable Member

@mike 

Aan ons om dat niet te laten gebeuren! 

Fortuna54 reageerde
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @mike

Winst voor Cambuur, geeft me dubbel gevoel! Enerzijds blijft Groningen op afstand, anderzijds hoop ik niet dat Cambuur nu vertrouwen tankt en de Ulteemeter start….

Als wij winnen zondag is het prima dat Groningen heeft verloren. Uiteindelijk moeten wij ons op eigen kracht handhaven. Uitslagen op andere velden hebben wij geen invloed op. Laten we hopen dat gisteren het begin was van een mooie serie voor ons(Met Cambuur/Sparta& RKC voor de deur is het mogelijk).  

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Reputable Member

Met dit elftal mag en moet je op papier naar jezelf kijken.

dan mag je absoluut niet afhankrlijk zijn van derden

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Prominent Member

Ik ken Patrick Delait persoonlijk en geloof me overal waar die komt word ie uitgekotst.Als hij langs de lijn stond bij zijn zonen wist hij het ook altijd beter en zagen mensen hem liever gaan dan komen.Meneertje weet het altijd beter en leverd alleen maar kritiek.

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Honorable Member

De komende reeks wordt er wel een van de waarheid. Sparta wordt misschien iets te lastig. Krijgen weinig tegen en staat gewoon goed daar, hebben vorm en vertrouwen. Maar als je tegen RKC, de directe concurrent en die andere 2 laagvliegers de punten kan pakken.. 7 punten is toch eigenlijk wel het minimum wat je moet pakken in die 4 wedstrijden. En alles meer dan 9 is mooi meegenomen. Stel dat lukt, dan raak je al met 1 voet de veilige zone, met nog 12 wedstrijden te gaan. We krijgen ook niet heel veel later nog Volendam.. Als je die alle 5 pakt, wat natuurlijk niet heel waarschijnlijk is. Gelijkspel tegen RKC en verlies Sparta hou ik absoluut rekening mee.. maar stel.. dan heb je je 15 punten om op de magische 34 puntengrens te komen. De komende maand wordt gewoon cruciaal. Hopelijk lukt het. 

BeantwoordenCiteren
Gladiool
(@gladiool)
Prominent Member

Ben tevreden met winst voor Cambuur. Voorsprong blijft 7 punten op plek 16. Tenzij Volendam nu natuurlijk wint in de Arena 

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Sparta kan ook een offday hebben net als Heerenveen en als we de zelfde passie spelen als gisteren is er een hoop mogelijk.  Maar eerst komende zondag Sjors Ultee de genade klap uitdelen met zijn Cambuur.  

BeantwoordenCiteren
Pagina 228 / 229