Weet iemand Hoe Verrips het doet bij Groningen? Wat zijn de kansen dat ze de koop optie lichten op hem?
Wat ik zie uit samenvattingen kost ie hen meer punten dan dat ie pakt, maar het is ook niet van dusdanig Kjell Scherpen-niveau dat ie elke wedstrijd een doelpunt op zijn conto kan schrijven. Ligt er vast ook aan of Groningen in de Eredivisie blijft. En Fledderus is natuurlijk weg.
Wat ik zie uit samenvattingen kost ie hen meer punten dan dat ie pakt, maar het is ook niet van dusdanig Kjell Scherpen-niveau dat ie elke wedstrijd een doelpunt op zijn conto kan schrijven. Ligt er vast ook aan of Groningen in de Eredivisie blijft. En Fledderus is natuurlijk weg.
Ben benieuwd wat ze met hem van plan zijn. Zou natuurlijk een prima 2de keeper zijn omdat Van Osch weg gaat, maar dat zal alleen maar voor onrust zorgen.
Proberen te verkopen aan een top 5 club in de KKD.
Als 2e doelman mag Verrips terug naar Sittard komen.
Als 2e doelman mag Verrips terug naar Sittard komen.
Dat zal die nooit doen. Was zelfs te beroerd om de strijd aan te gaan met van Osch.
Dan is het dagdag zwaaizwaai.
Overigens respect hoe Van Osch zich schikt in zijn rol als 2e keeper.
Was zelfs te beroerd om de strijd aan te gaan met van Osch.
Nou ja, de situatie is wel iets anders. Misschien had hij het gevoel dat Sjors nooit een andere keeper wilde kiezen, hetzelfde als dat Sjors voor Yannick bleef kiezen ipv Pandur. Ik kan me toch niet voorstellen dat Van Osch op de training elke corner en voorzet pakt en Pandur onder elke bal doorgaat? Anders zou je toch niet echt een trainerslicentie nodig hebben om te zien dat Pandur in bijna alle facetten beter is. Zelfs de één op één, Yannick's sterkste punt, is Pandur in mijn ogen even goed in. Op de lijn is Pandur ook beter in die zin dat ie nog niet veel doelpunten van buiten de 16 heeft moeten tolereren. Verder denk ik dat we wel een doelpunt of twee meer tegen hadden gehad als hij niet zo moedig zou zijn bij voorzetten.
Als je Verrips haalt in de winterstop dan is daar waarschijnlijk ook een soort van ding afgesproken met hem, want hij keepte ook gelijk totdat hij corona kreeg. Misschien zag hij op trainingen wel dat hij beter was dan Van Osch en vond hij het frustrerend dat ie er nu naast zat. Je moet niet vergeten dat de strijd aangaan voor een tweede keeper betekent dat je volgende kans pas ongeveer een half jaar later komt tenzij de eerste keeper geblesseerd raakt of geschorst is. Kan me voorstellen dat hij niet veel zin had om bij een (toen) degradatiekandidaat op de bank te zitten.
Overigens respect hoe Van Osch zich schikt in zijn rol als 2e keeper.
Ja inderdaad, maar had hij een andere keuze? Als er geen interesse is dan kan hij ook niet anders.
Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1
als groningen degradeert is het sowieso geen optie, want die optie tot koop lag ergens bij de 1 miljoen las ik ergens.
Ruwe gok, Emmen neemt Verrips na dit seizoen over van ons
Fortuna moet een transfersom betalen aan Sheffield United omdat er een verplichte koopoptie is genomen. Hopelijk kunnen ze hem meteen weer doorverkopen om zo de schade te beperken.
Fortuna moet een transfersom betalen aan Sheffield United omdat er een verplichte koopoptie is genomen. Hopelijk kunnen ze hem meteen weer doorverkopen om zo de schade te beperken.
Voor 1 miljoen ga je hem nooit van de hand doen. Met de helft mag je al blij zijn.
Voor 1 miljoen ga je hem nooit van de hand doen. Met de helft mag je al blij zijn.
Het bedrag ligt echt niet bij de 1 miljoen.
Het bedrag ligt echt niet bij de 1 miljoen.
Die gaat dadelijk zoals velen voor hem gratis de deur uit.
Wanneer gaat Sneijder beginnen? Waar blijven de buitenlandse clubs die Azerion wil overnemen?
wanneer worden de wc’s aangepakt?
Belangrijker dan de Wc's vind ik het hoe Fortuna Sittard er na het zware aankomende programma er eind maart voorstaat en of de verloren thuisduels tegen met name Emmen , Go Ahead, Emmen en het gelijkspel tegen RKC niet al te zwaar gaan doorwegen.
sorry Leo
Belangrijker dan de Wc's vind ik het hoe Fortuna Sittard er na het zware aankomende programma er eind maart voorstaat en of de verloren thuisduels tegen met name Emmen , Go Ahead, Emmen en het gelijkspel tegen RKC niet al te zwaar gaan doorwegen.
Welk zwaar programma?😃
Leo, als de helft uit een glas is hè... is dat glas dan halfleeg of halfvol?
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Als je Fortuna dit seizoen twee keer in de competitie thuis zag verliezen tegen Emmen zou het bij mij ook zwaar doorwegen :).
Feit blijft dat indien Fortuna de thuisduels tegen Cambuur Emmen GoAhead en RKC. meer punten bij elkaar had geschoten had Fortuna halverwege reeds veilig was geweest.. De uitduels tegen Emmen, en RKC maar ook Excelsior en Volendam waar thuis van de laatste twee met de nodige moeite van gewonnen werd betitel ik als zwaar en waar nog maar afgewacht moet worden of er de nodige punten behaald worden los van het lastige thuisprogramma. Ik zie ook wel dat er iets meer voetbal (Bistrovic) en vastigheid in de ploeg is gekomen na de winterstop maar het is bepaald niet echt overtuigend en ook niet bepaald overtuigend hoe bepaalde zeges worden binnengeharkt. Het middenveld blijft voor mij het grote probleem en tevens de spitspositie waarmee niet genoeg gerouleerd wordt.
uit 14 wedstrijden die je nog gaat spelen moet je er 4 winnen en dan ben je 100% zeker veilig, als dat niet lukt dan moeten ze zich kapot schamen maar ik heb er eig geen twijfel over, we blijven er in en bouwen door.
Ik heb er ook wel vertrouwen in, maar Emmen uit zaterdag wordt wel een lastige dobber. We hebben het daar traditioneel moeilijk dus ik verwacht eigenlijk weinig van die pot.
uit 14 wedstrijden die je nog gaat spelen moet je er 4 winnen en dan ben je 100% zeker veilig, als dat niet lukt dan moeten ze zich kapot schamen maar ik heb er eig geen twijfel over, we blijven er in en bouwen door.
Of twaalf keer gelijk spelen, kan ook! 😉😂
@fortuna54 excelsior zie ik ons gewonnen winnen. Nec verliezen.
Het is allemaal koffiedik kijken en lastig te voorspellen. Ik zou er ook niet raar van op kijken dat we ‘onverwachts’ winnen (Feyenoord/Twente/AZ) en onverwachts verliezen ergens(Volendam/Groningen bijvoorbeeld). Buiten Ajax/PSV uit veel kansen.
Benieuwd welke club!
wordt bekeken door 60.000 man? Zal dan wel een uitwedstrijd worden? Mooi gebaar!!
wordt bekeken door 60.000 man?
Wat het al niet helpt als je Mike van Beijnen in je selectie hebt...
toen Seuntjens naar Waalwijk vertrok had ik ook wel het vermoeden dat van Beijnen hem achterna zou gaan, helaas niet.
Ik begrijp ook niet wie die jongen destijds gehaald had, zou wss wel een verplichting zijn geweest toen Seuntjens kwam maar die jongen neemt plek in van de jeugd terwijl echt nooit heeft gespeeld op een of 2 invalbeurtjes na
@rick-janssen2017 Emmen verliest maar een van de tien thuiswedstrijden tot nu toe dit seizoen. Overigens nu een waslijst aan geblesseerden.
Het is totaal koffiedik kijken. Er lijkt langzaam wat vorm te ontstaan na enkele dramatische wedstrijden. Maar we hebben nog 8 wedstrijden, waarin we kansrijk zijn op punten. Waar we er normaal gesproken nog 12 punten nodig hebben om de 34 achter ons te laten. En we hebben het voordeel dat je het eigenlijk continu in eigen hand houdt. Dus het zou geen probleem moeten zijn. Ook als je bijv kijkt naar doelsaldo's dit seizoen. We staan waar we horen te staan. Alle ploegen uit het rechterrijtje hebben meer goals tegen, uitgezonderd NEC boven ons. Goals mee is om het even met de ploegen om ons heen. We zijn, ondanks het met vlagen belabberde spel, een lastige ploeg om te verslaan. En dat levert genoeg punten op, zover durf ik wel in het koffiedik te kijken. Waar het uiteindelijk toe leidt. Ik gok dat de 10e/12e plek wordt. Maar wie weet.
Benieuwd welke club!
wordt bekeken door 60.000 man? Zal dan wel een uitwedstrijd worden? Mooi gebaar!!
bekeken kan denk ik ook via internet zijn. Azeron kan vast wel een of andere betaal optie daar op zetten
Maar denk niet dat een belgische club dat trekt. alleen bij bayern munchen gaat dat misschien lukken.
@rick-janssen2017 Emmen verliest maar een van de tien thuiswedstrijden tot nu toe dit seizoen. Overigens nu een waslijst aan geblesseerden.
Emmen heeft ook maar een uitwedstrijd gewonnen… Juist ja tegen ons. Daarnaast hebben ze maar 1 punt meer als ons in thuiswedstrijden. Oftewel het zegt allemaal niet zoveel. Cambuur en Groningen was op voorhand geen makkie. Vorm van de dag zal beslissen wie er gaat winnen. Hopelijk beseffen de spelers wat er op het spel staat en knokken ze er 90 minuten voor.
Gegokt en verloren van 4 en een voorwaardelijk naar 5.
Van Bommel speelt weer een hele dikke pot.
Morgen Vrouwen Eredivisie
Fortuna Sittard - PSV 12.15 u Live op ESPN
Iedereen heeft toegang ook niet seizoenkaarthouders.
Zal denk ik niet druk worden invb met de kinderoptocht.Beter hadden ze gisteravond gespeeld
Fortuna heeft in de eredivisie nog nooit in Emmen verloren.
@martijn-hrmns zeker wel, ik was er toen bij, Sambou maakte 0-1 en alles leek prima te gaan, totdat Lukkien Arias erin zette en het helemaal draaide
Dan moet je Teletekst even optelefoneren vanwege deze fout 🤣
@martijn-hrmns zeker wel, ik was er toen bij, Sambou maakte 0-1 en alles leek prima te gaan, totdat Lukkien Arias erin zette en het helemaal draaide
Arias kon er geen kloten van maar tegen Fortuna altijd sterk. Ook in het promotiejaar voor Dordrecht geloof ik een paar keer trefzeker. En op Go Ahead Eagles-uit vorig jaar ben ik zelden zo ziek geweest van een uitwedstrijd als die uit bij Emmen toen we verloren. Die kansen van Ciss op het laatst...