Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

14.1 K Berichten
123 Gebruikers
4195 Vind-ik-leuks
275.5 K Bekeken
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Geplaatst door: @boy-de-kort

https://www.vi.nl/nieuws/grote-zorgen-achter-de-schermen-bij-fortuna-sittard

Staan geen spannende dingen in.  Benieuwd hoe en wat.  

(@martijn-hrmns)
Prominent Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Helder stuk in VI. Gün is relaxed, dus ik ook. 

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geen benefiet wedstrijd zoals 5.5 week geleden werd vertelt & George Cox wilt graag terug naar Engeland na dit seizoen.  

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Clubeigenaar Isitan Gun:

'Ik wacht de ontwikkelingen rustig af en lig hier niet wakker van.'

Voetbal International:

'Grote zorgen achter de schermen bij Fortuna Sittard.'

Typische weer de media.  Alles voor de clicks😂

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Fortuna54

Martijn Hrmns reageerde
FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member
Deelgenomen: 11 maanden geleden

@fortuna54 wat moet ie anders zeggen, het is wel een clickbait titel overigens.

benefietwedstrijd leek me al een sterk verhaal, helemaal middenin een seizoen.

ik deel wel de mening van Isitan over de overname, dat duurt me ook al erg lang, te lang.

(@wim-houben)
Reputable Member

Geplaatst door: @fsyouth

@fortuna54 wat moet ie anders zeggen, het is wel een clickbait titel overigens.

benefietwedstrijd leek me al een sterk verhaal, helemaal middenin een seizoen.

ik deel wel de mening van Isitan over de overname, dat duurt me ook al erg lang, te lang.

Dit is te vergelijken met het interview me Xavi Simons afgelopen zondag.

Eigenlijk zegt hij niks, maar ergens “zegt” hij ook heel erg veel. 😉

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Wim Houben

(@leo-van-gansewinkel)
Prominent Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

@martijn-hrmns Ik heb het stuk in mijn VI gelezen. Als je uit het interview afleidt dat Gun relaxed is dan ben je, of wil je tegen beter weten in, ziende en horende blind zijn. Het is een zeer verontrustend interview vooral doordat Gun op essentiele punten geen of kan of niet een goed ingevoerd antwoordt geeft.

Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member
Deelgenomen: 12 maanden geleden

Geplaatst door: @fortuna54

Clubeigenaar Isitan Gun:

'Ik wacht de ontwikkelingen rustig af en lig hier niet wakker van.'

Voetbal International:

'Grote zorgen achter de schermen bij Fortuna Sittard.'

Typische weer de media.  Alles voor de clicks😂

Ik zie jou op Twitter op Ajax en PSV gerelateerde accounts constant moord en brand schreeuwen over wanbeleid en vind je zelfs dat trainers en beleidsbepalers moeten opstappen, maar bij Fortuna bagatelliseer je altijd meteen alles wat ook maar een negatieve lading zou kunnen hebben. Wel een grappig contrast.

Ik ben niet voldoende ingevoerd om ook maar iets over de situatie te kunnen zeggen, maar ook ik krijg bij het lezen van het artikel niet echt de indruk dat Gün ook maar ergens z'n hand voor in het vuur durft te steken. Verder zegt hij altijd dat het goed komt want wat heeft het voor zin om nog meer paniek te veroorzaken. We kunnen niet meer doen dan afwachten maar gerust ben ik er zeer zeker niet op.

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@rick-janssen2017

Fortuna heeft ook nieuwe beleidsmakers nodig hoor, maar dat heeft imo geen prioriteit voor nu.  

(@paul-jans)
Famed Member

Geplaatst door: @martijn-hrmns

Helder stuk in VI. Gün is relaxed, dus ik ook. 

kop in het zand martijn.

Gun geeft op diverse dingen aan dat hij het niet weet. Dat vind ik zeer verontrustend eigenlijk. Als de beoogde nieuwe eigenaars al weken geen update aan gun hebben gegeven dan zegt dat genoeg. 

(@martijn-hrmns)
Prominent Member

Hij ligt er niet wakker van. Duidelijker kan niet. 

(@lucas-hermans)
Honorable Member

Nogal naïef gedacht Paul. Dat Gün zegt dat hij niks weet wil natuurlijk niet zeggen dat hij daadwerkelijk niks weet. Of denk je dat hij alle informatie meteen uitvoerig aan VI gaat doorspelen?

Feit is dat er nauwelijks nieuws in dat VI-artikel staat en dat wij verder niks weten. En dat is maar goed ook.

(@paul-jans)
Famed Member

Geplaatst door: @lucas-hermans

Nogal naïef gedacht Paul. Dat Gün zegt dat hij niks weet wil natuurlijk niet zeggen dat hij daadwerkelijk niks weet. Of denk je dat hij alle informatie meteen uitvoerig aan VI gaat doorspelen?

Feit is dat er nauwelijks nieuws in dat VI-artikel staat en dat wij verder niks weten. En dat is maar goed ook.

dat weet ik lucas. maar dan is het dus een nikszeggend intervieuw en kan je er ook niet uit afleiden dat er niks aan de hand is en dat hij rustig slaapt. Of werkt het bij jullie weer alleen een kant op?

conclusie is dan dus wel weer dat Gun niet de waarheid spreekt zoals ik hem al eerder op betrapt heb. Vooral alles met een korrel zout nemen dan wat hij zegt en zelf nadenken wat je ziet en hoort. En dan vind ik het er niet rooskleurig uitzien. mijn mening inderdaad.

(@gladiool)
Noble Member

Dus inderdaad nietszeggend interview waar niks uit af te leiden is. Beide kanten uit. Dus alles wat hier wordt geroepen is aannames. Beide kanten uit.

(@lucas-hermans)
Honorable Member

Ander onderwerp dan maar?

(@gladiool)
Noble Member

Ajax - Fortuna op 9 april verlaat naar 16.45u

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Het zou zomaar kunnen dat Fortuna een doorverkoop % heeft op Emil Hanson.  Ligt goed in de markt.  

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1071912/feyenoord-in-de-markt-voor-absolute-keuken-kampioen-divisie-uitblinker.html

(@douwe)
Prominent Member

Laat Feyenoord nog maar een keer zijn vingers aan hem branden dan

Fortuna54 reageerde
(@leo-van-gansewinkel)
Prominent Member

Zouden de keuzes voor 1 april al een indicatie kunnen zijn hoe het er nu zo'n beetje voorstaat? Met name ook m.b.t. eventuele opties?

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @leo-van-gansewinkel

Zouden de keuzes voor 1 april al een indicatie kunnen zijn hoe het er nu zo'n beetje voorstaat? Met name ook m.b.t. eventuele opties?

Nee, normaliter worden contracten ook wel eens opgezegd voor die datum maar gaan club en speler toch nog met elkaar om tafel. Zoveel aflopende contracten(van goede spelers)hebben wij niet.  

(@drik-heffels)
Honorable Member

Tasci bijgetekend t/m 2026. Ik heb het nog niet in hem gezien, hopelijk kan hij zich zo ontwikkelen als Noslin. 

FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

@drik-heffels vind hem met afstand de beste jeugdspeler, vond hem tegen Volendam echt goed invallen, en tegen Feyenoord ook.

alhoewel jeugdspeler is ook een groot woord want we pikte hem gewoon op van Ajax 🤣

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@drik-heffels vind hem met afstand de beste jeugdspeler, vond hem tegen Volendam echt goed invallen, en tegen Feyenoord ook.

alhoewel jeugdspeler is ook een groot woord want we pikte hem gewoon op van Ajax 🤣

Hij is ook de enige jeugdspeler die heel sporadisch mag invallen, dan ben je al snel met afstand de beste.  

FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

@fortuna54 ook de enige die het echt verdiend samen met Cisse

(@martijn-hrmns)
Prominent Member

Tijd dat ze Pandur definitief gaan overnemen. 

FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

@martijn-hrmns Americo Branco gaf bij Tuttomercatoweb aan dat dat goed komt

Martijn Hrmns reageerde
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @martijn-hrmns

Tijd dat ze Pandur definitief gaan overnemen. 

Interessant om te zien als daar straks geld beschikbaar voor is als datum nadert zodra de optie gelicht moet worden. Gelukkig hebben ze nog eventjes de tijd en hopelijk kan/wil Atilla garant staan.  

FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

@fortuna54 als ze er al mee bezig zijn, dit is een aanname, lijkt het me toch dat het geld ervoor is.

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fortuna54 als ze er al mee bezig zijn, dit is een aanname, lijkt het me toch dat het geld ervoor is.

Het nieuws van azerion is vorige week naar buiten toe gekomen, Fortuna was toen al in gesprek om Pandur definitief vast te leggen, alleen is de situatie nu misschien wel veranderd waarmee Fortuna is geconfronteerd met het nieuws van Azerion.

Fortuna kan alleen pandur behouden als Atilla de schouders er onder blijft zetten anders zie ik het nog gebeuren dat we komend seizoen met Van Osch het seizoen in moeten gaan als eerste doelman 😂

FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

@fortuna54 maar mocht het nou zo zijn dat alles van Principion in de soep loopt, moet je toch alsnog Pandur halen, die is als de inkt droog is 3x zoveel waard

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fortuna54 maar mocht het nou zo zijn dat alles van Principion in de soep loopt, moet je toch alsnog Pandur halen, die is als de inkt droog is 3x zoveel waard

Daar heb je een punt inderdaad. Ben alleen benieuwd wat voor clubs voor hem komen straks in de toekomst. Ik denk alleen dat de clubs momenteel nog niet in de rij staan voor hem, geen idee waarom ik dat denk. Ik hoop dat Fortuna op korte termijn duidelijkheid heeft hoe en wat voor het nieuwe seizoen. 

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden 2 keer door Fortuna54

(@paul-jans)
Famed Member

als niemand garant staat is het maar zeer de vraag of fortuna er geld voor mag uittrekken aangezien ze onder verscherpt toezicht van knvb staan.

(@leo-van-gansewinkel)
Prominent Member

@paul-jans Fortuna heeft momenteel last van Principion en de KNVB qua punten. 

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @paul-jans

als niemand garant staat is het maar zeer de vraag of fortuna er geld voor mag uittrekken aangezien ze onder verscherpt toezicht van knvb staan.

Ik heb nog nooit gehoord dat een club een optie niet mag lichten omdat ze onder toezicht staan bij de KNVB. Fortuna moet een plan van aanpak presenteren  en daar moeten ze zich dan aan houden.  Uitgaande transfers zijn gewoon belangrijk voor clubs om aan te tonen bij de KNVB dat ze de financiën op orde willen hebben. Optie lichten en volgend jaar verkopen voor 2 miljoen…

De KNVB zal niet lastig doen daarin maar als niemand garant staat en Fortuna licht de optie(voor een paar ton)en ze verkopen vervolgens Pandur nooit(wegens blessures/ uit vorm raken ect), dan heb je gegokt en verloren en moet je andere manieren vinden om aan de eisen van de KNVB te kunnen voldoen. 

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden 2 keer door Fortuna54

(@paul-jans)
Famed Member

daar denk je iets te licht over.

(@gladiool)
Noble Member

In het oude reglement was het inderdaad zo dat als je onder curatele staat, elke uitgave boven bedrag X verantwoord moet worden aan de KNVB. Of dat nu nog zo is weet ik niet. Reglement is helemaal op de schop gegaan na de casus Fortuna en de casus Twente.

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Ralf Jacobs
(@ralf-jacobs)
Estimable Member

(@leo-van-gansewinkel)
Prominent Member

Ik zou Fortuna zeker adviseren om Frank Wormuth in de beoordeling mee te nemen wanneer er sprake zou zijn van een nieuwe trainer in het nieuwe seizoen. Het financiele malheur tussen Groningen en Wormuth is nu eindelijk achter de rug.

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Ik zou Fortuna zeker adviseren om Frank Wormuth in de beoordeling mee te nemen wanneer er sprake zou zijn van een nieuwe trainer in het nieuwe seizoen. Het financiele malheur tussen Groningen en Wormuth is nu eindelijk achter de rug.

Leonid Sloetski is ook nog clubloos. Zo zijn er een heleboel trainers die interessant kunnen zijn voor ons. 

(@boy-de-kort)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Topic starter  

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1072045/groningen-verliest-rechtszaak-van-wormuth-en-moet-vier-ton-overmaken.html

Wormuth hoeft het niet voor het geld te doen nu.

405k!

(@boy-de-kort)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Topic starter  

Pandur lijkt rond te komen.

1679670596-Screenshot_2023-03-24-16-08-37-935_comandroidchrome.jpg

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @boy-de-kort

Pandur lijkt rond te komen.

Lijkt inderdaad 😛

Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Ik ben een groot fan van Pandur maar meevoetballen en spelhervattingen moeten echt beter, anders gaan we die niet voor 3x prijs verkopen.

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @rick-janssen2017

Ik ben een groot fan van Pandur maar meevoetballen en spelhervattingen moeten echt beter, anders gaan we die niet voor 3x prijs verkopen.

Is daar een technische staf/keeperstrainer niet voor? Het opbouwen van achteruit komt denk ik echt voort uit het tactisch plan wat Julio Velasquez voor ogen heeft. Volgend jaar met een nieuwe trainer gaan we hopelijk ook anders opbouwen anders gaan er nog veel ballen(onnodig) over de zijlijn. 

Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Is daar een technische staf/keeperstrainer niet voor?

Klopt, maar sinds we gepromoveerd zijn zakken keepers altijd juist in na hun eerste seizoen in plaats van dat ze beter worden. Hopelijk wordt Pandur de uitzondering op de regel.

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Klopt, maar sinds we gepromoveerd zijn zakken keepers altijd juist in na hun eerste seizoen in plaats van dat ze beter worden. Hopelijk wordt Pandur de uitzondering op de regel.

Kosolev-Van Osch-Kaya kunnen daar over meepraten..

Als Fortuna de optie licht en er komt een serieus bod binnen(+- 2 miljoen) zouden ze dat dan moeten overwegen of zou je hem gewoon nog een jaar houden(waar bepaalde risico’s aan vastzitten) ? 

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden 3 keer door Fortuna54

(@mike)
Estimable Member

Als Fortuna de optie licht en er komt een serieus bod binnen(+- 2 miljoen) zouden ze dat dan moeten overwegen of zou je hem gewoon nog een jaar houden(waar bepaalde risico’s aan vastzitten) ? 

is afhankelijk van de duur van het contract, ik zou proberen hem voor vier jaar vast te leggen, en na twee jaren verkopen. Ik heb wel kijk op keepers en vind hem  technisch een van de betere keepers in de eredivisie. Zijn trap techniek is niet slecht, het oogt eerder twijfelend. Ik denk dat het goed komt met hem, en dat we er veel plezier aan gaan beleven.

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @mike

is afhankelijk van de duur van het contract, ik zou proberen hem voor vier jaar vast te leggen, en na twee jaren verkopen. Ik heb wel kijk op keepers en vind hem  technisch een van de betere keepers in de eredivisie. Zijn trap techniek is niet slecht, het oogt eerder twijfelend. Ik denk dat het goed komt met hem, en dat we er veel plezier aan gaan beleven.

Intentie is 4 of zelfs 5 jarig contract. Prima keeper voor Fortuna en hopelijk wordt hij alleen maar beter.  

LU
 LU
(@lu)
Reputable Member

Wil je dat hij na Heracles en Groningen ook Fortuna laat afzakken?

Wil Peters reageerde
Pagina 259 / 283