Forum

Transfers(speculati...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Transfers(speculatie)topic 2022-2023

14.1 K Berichten
123 Gebruikers
4195 Vind-ik-leuks
275.5 K Bekeken
(@fritsemeran)
Reputable Member
Deelgenomen: 11 maanden geleden

@fortuna54 

begrijpelijk dat ze hem niet meteen opnemen met contract nu.

maar ik vindt het kwalijk dat zo n jongens van de club eigenlijk niet hun conditie op peil mogen houden, wellicht had hij verrast en komend jaar van meerwarde kunnen zijn.

FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

@fortuna54 hij verdient wel meer respect, maar begrijpelijk dat Velázquez het waarschijnlijk niet toe liet, ze zijn met een project bezig, als we nou weinig spitsen hadden oké, maar zelfs jongens als Cisse trainen niet meer met het eerste, waarom hij wel dan zou je denken.

Ralf Jacobs
(@ralf-jacobs)
Estimable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Danny heeft in het verleden de club toch ook geld en sportief succes opgeleverd en inderdaad vanuit de jeugd het eerste van Fortuna gehaald. Dus zo iemand mogen ze wel tegemoetkomen. En als er geen ruimte was bij het eerste, hij zou kunnen meetrainen met de beloftes. Misschien is die optie hem wel gegeven, maar wilde hij dat zelf weer niet.

Weer eenzijdige berichtgeving.

ps Fortuna is wel veranderd, maar goed ook. En het verbeteren en herstellen van de jeugdopleiding wordt hard aan gewerkt. Zodat de elftallen weer op de hogere niveaus acteren. Maar zoiets is niet 1,2,3 gebeurd.

Project Fortuna! 💛💚👍🏻💪🏻🍻

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Van Velasquez kan ik begrijpen dat hij daar geen trek in heeft want hij kent die hele jongen niet en heeft daar dus eigenlijk ‘schijt’ aan. Ik vind het een lastige omdat het lastig in te schatten is wat de beweegredenen van Fortuna hierin zijn. Wellicht had Fortuna geen trek om hem fit te maken voor een concurrent? Zou hij andere jongens in de weg lopen? Vele vragen waar we geen antwoord op weten. Normaliter mag je meer respect tonen voor oud spelers, zeker voor een jeugdspeler maar wellicht heeft Fortuna zo zijn redenen om het niet te doen.  

(@gladiool)
Noble Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Ja, die Danny. Had van mij best mogen meetrainen, maar al die onzin die hij vervolgens uitkraamt. Heeft een paar minuten voor het eerste gevoetbald en vertrok direct naar Engeland. Als we hem later niet nog eens een jaartje hadden gehuurd had ie 1x het shirt gedragen... Sindsdien is de club behoorlijk veranderd ja. Van grootste prutsploeg in de Jupiler League naar een plek bij de 9 langstzittende Eredivisieclubs. Nogal logisch dat er vanuit de jeugd nauwelijks iets doorbreekt, aangezien het niveau een stuk hoger is en Limburg steeds harder wordt leeggeroofd door met name PSV.

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Als iedereen heel blijft de komende dagen gaan we zondag voor het eerste dit seizoen met een complete fitte selectie toewerken naar een wedstrijd. Luxe probleem voor Velasquez maar hopelijk maakt hij de juiste keuzes. Winnen is een must! 

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Fortuna54

(@lucas-hermans)
Honorable Member

Hah die Danny, wat n grapjas. Wist niet hoe snel die moest vertrekken na zijn 'doorbraak' bij ons. Daarna nooit meer omgekeken naar Fortuna. Nu was hij werkloos en moeten wij hem oplappen voor de concurrentie 😆 

Ik hoop dat hij degradeert met dat kut emmen. Dan zullen er in de kkd vast veel jeugdspelers doorbreken daar. Zal Danny fijn vinden.

Fortunees1990
(@remco-hannen)
Reputable Member

Geplaatst door: @gladiool

Nogal logisch dat er vanuit de jeugd nauwelijks iets doorbreekt, aangezien het niveau een stuk hoger is en Limburg steeds harder wordt leeggeroofd door met name PSV.

Je zou toch hopen/verwachten dat ze nu toch eerder overwegen om voor Fortuna te kiezen. Helaas is het niveau nog te laag en zullen ze voornamelijk kiezen voor de hoger spelende teams met de kans om door te stromen naar een eerste elftal, al dan niet bij PSV.

Fortuna supporter sinds 1999
Eerste wedstrijd: Afscheidswedstrijd Mark van Bommel - De Baandert

Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member
Deelgenomen: 12 maanden geleden

Geplaatst door: @lucas-hermans

Hah die Danny, wat n grapjas. Wist niet hoe snel die moest vertrekken na zijn 'doorbraak' bij ons. Daarna nooit meer omgekeken naar Fortuna. Nu was hij werkloos en moeten wij hem oplappen voor de concurrentie 😆 

Ik hoop dat hij degradeert met dat kut emmen. Dan zullen er in de kkd vast veel jeugdspelers doorbreken daar. Zal Danny fijn vinden.

We zijn het niet vaak eens maar hier wel, en daarnaast heb ik er hardop om gegniffeld.

Lucas Hermans reageerde
(@wil-peters)
Honorable Member

Hopelijk vergeet Fortuna niet om de aflopende contracten formeel op te zeggen voor 1 april. Anders ben je verplicht om deze spelers een nieuw contract aan te bieden. Volgens mij lopen de contracten van Cox, van Beijnen  Navarro, Pinto en van Osch af. Is niet nodig voor huurlingen.

(@lucas-hermans)
Honorable Member

@rick-janssen2017 🤭

(@lucas-hermans)
Honorable Member

@wil-peters ik zou even bellen naar het stadion. Denk dat ze het vergeten zijn 😅

(@lucas-hermans)
Honorable Member

Geplaatst door: @rick-janssen2017

Geplaatst door: @jo-bux

Helemaal mee eens. Maar Masita hoort wel een beetje bij de club.

Dan heb ik liever een extra Nederlandse speler en dan een Adidas als kledingsponsor om de identiteit weer uit te balanceren. Met alle respect, maar dat Masita-stof voelt echt als die goedkope nepshirts die je in Turkije (no offence, haha) overal kan kopen.

Ik was het overigens ook helemaal met jou eens. Vrienden worden? 😆 

Karl Pilkington reageerde
(@wil-peters)
Honorable Member

@wil-peters ik zou even bellen naar het stadion. Denk dat ze het vergeten zijn 😅

Aangezien ze het ooit eens vergeten zijn heb ik direct gebeld. Ze waren mij uiterst dankbaar, het was ze inderdaad volledig ontgaan 😉

Enfin nu dat opgelost nog maar even een open deur intrappen.

Ik hoop dat de spelers en staf zich bewust zijn van de wedstrijd komende zondag.

Bij winst vrijwel veilig, bij verlies vrees ik voor een vervelend scenario met duels tegen Ajax, Az en de Eagles op het programma.

Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Ik was het overigens ook helemaal met jou eens. Vrienden worden? 😆 

Kijken hoe lang het goed gaat :).

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Mooi 👍🏻👍🏻

1680194615-50E81C7C-1F71-4937-9C11-77B0456B9EF0.jpeg

Drik Heffels reageerde
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Ferati blijft Fortunees en Van Osch & musaba vertrekken. Als Navarro een x aantal wedstrijden gespeeld heeft wordt het contract automatisch verlengd. Fortuna moet even snel Velasquez duidelijk maken hoe de situatie is en dat Navarro onder de x aantal wedstrijden moet blijven voordat het te laat is…

Wil Peters reageerde
(@wil-peters)
Honorable Member

@fortuna54 wat doen we met Pinto en Roel? 

En de hamvraag wat doen we met Julio. Bij winst zijn wij vrijwel veilig. Dan contract verlengen? Bij verlies en druk gedoe tegen Groningen, Ajax en AZ ontslaan. Seizoen af laten maken of ontslaan? 

En hoe is de situatie momenteel rondom Prinzipion/Azerion/Atekin? Kortom vragen te over momenteel.  Antwoorden ho maar. 

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @wil-peters

@fortuna54 wat doen we met Pinto en Roel? 

En de hamvraag wat doen we met Julio. Bij winst zijn wij vrijwel veilig. Dan contract verlengen? Bij verlies en druk gedoe tegen Groningen, Ajax en AZ ontslaan. Seizoen af laten maken of ontslaan? 

En hoe is de situatie momenteel rondom Prinzipion/Azerion/Atekin? Kortom vragen te over momenteel.  Antwoorden ho maar. 

Antwoorden zullen snel komen mbt Azerion… Pinto ligt nog een jaar vast en met Roel Janssen zijn ze in gesprek(wellicht in een andere functie binnen Fortuna). Dat Fortuna nog geen gesprekken heeft gevoerd met Julio kan je ervan uitgaan dat Fortuna niet met hem doorgaat of er moeten nog wonderen gebeuren dit seizoen, als Fortuna zeer tevreden was hadden ze de gesprekken al kunnen opstarten nu je voor 90% veilig bent. Ontslaan zou nu zinloos zijn. 

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden 2 keer door Fortuna54

(@martijn-hrmns)
Prominent Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Geplaatst door: @fortuna54

Ferati blijft Fortunees en Van Osch & musaba vertrekken. Als Navarro een x aantal wedstrijden gespeeld heeft wordt het contract automatisch verlengd. Fortuna moet even snel Velasquez duidelijk maken hoe de situatie is en dat Navarro onder de x aantal wedstrijden moet blijven voordat het te laat is…

Dan moet jij ook even bellen met Fortuna!🤣

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @martijn-hrmns

Dan moet jij ook even bellen met Fortuna!🤣

Ik denk dat Julio er schijt aan heeft als Navarro zijn contract automatisch verlengd wordt bij een x aantal wedstrijden, en terecht maar Fortuna moet hem daar wel op wijzen als ze liever niet met Navarro willen doorgaan.

Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Antwoorden zullen snel komen mbt Azerion…

Dit geeft aan dat je er meer van weet...

Gladiool reageerde
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Met het niet verlengen van van Osch lijkt het er inderdaad op dat de koopoptie op Pandur gelicht gaat worden, zou mooi nieuws zijn.

Verder ook wel benieuwd naar de situatie rondom Verrips. Op moment dat Groningen degradeert, neem ik aan dat die optie sowieso niet gelicht gaat worden door hen. Prima vervanger voor Yannick, hoewel ik me kan voorstellen dat Verrips daar geen oren naar heeft.

Optie lichten van Ferati is in ieder geval een goede zet!

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

(@gladiool)
Noble Member

Antwoorden zullen snel komen mbt Azerion…

Dit geeft aan dat je er meer van weet...

Dit vind ik ook wel een interessante uitspraak inderdaad...

(@wil-peters)
Honorable Member

Vanavond op NPO2 het programma "De geknipte gast" van Ozcan Akyol met als gast Atilla Aytekin. Aanvang 21.05. Weet niet wanneer dat programna opgenomen is en of Aytekin iets gaat vertellen over Fortuna.  Gaat over zijn ervaringen tussen twee culturen. Kiek mer.

(@boy-de-kort)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Topic starter  

Over hoesen

De komst van Danny Hoesen (32) naar FC Emmen is vooralsnog niet bevredigend, voor zowel hemzelf als de club. Met acht wedstrijden te gaan hoopt de aanvaller nog een belangrijke rol te kunnen spelen. Mits het lichaam het toestaat.

Zal wel de reden zijn.

https://dvhn.nl/sport/Er-zijn-wel-vreemdere-dingen-gebeurd-28331389.html

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @boy-de-kort

Over hoesen

De komst van Danny Hoesen (32) naar FC Emmen is vooralsnog niet bevredigend, voor zowel hemzelf als de club. Met acht wedstrijden te gaan hoopt de aanvaller nog een belangrijke rol te kunnen spelen. Mits het lichaam het toestaat.

Zal wel de reden zijn.

https://dvhn.nl/sport/Er-zijn-wel-vreemdere-dingen-gebeurd-28331389.html

Dat staat er los van. Verder geen woorden aan vuil maken. Op naar zondag wat vele malen belangrijker is   .

(@douwe)
Prominent Member

Jezus wat een titel ook. Laten we de vraag beantwoorden met een stelling over een totaal ander onderwerp. Gaat Emmen resultaat halen tegen Ajax? Er zijn we vreemdere dingen gebeurd in het voetbal.. EY, weet je wat, dat kunnen we gebruiken in de titel op de vraagstelling of Hoesen nog gaat slagen. De media 🤮 

Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Dat ze zich in Emmen maar concentreren op vanavond. 20.00 uur Cambuur - Emmen, de meest beladen wedstrijd van vandaag.

Morgen heerlijke sportdag met F1, Ronde van Vlaanderen en dan Fortuna

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

Ralf Jacobs reageerde
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @jo-bux

Dat ze zich in Emmen maar concentreren op vanavond. 20.00 uur Cambuur - Emmen, de meest beladen wedstrijd van vandaag.

Morgen heerlijke sportdag met F1, Ronde van Vlaanderen en dan Fortuna

Verstappen wint morgen met 20-30 seconden voorsprong..spannend zal het niet worden of er moeten hele gekke dingen gaan gebeuren.

De wedstrijd van Fortuna is vele malen spannender. Erop of eronder morgen(dus dan zal het een gelijk spel worden). Iedereen is fit voor morgen 👌👌

Voor Cambuur telt vanavond alleen de 3 punten anders kunnen ze zich opmaken voor KKD. Ik wil niet ruilen met de Cambuur supporters.. die moeten toch ook vol spanning toeleven naar vanavond 😂 

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden 2 keer door Fortuna54

(@fritsemeran)
Reputable Member

@wil-peters 

is hier iets uit gekomen?

Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Ik zie dat Bassala Sambou bij Oldham Athletic in de basis is gestart in de uitwedstrijd tegen Wrexham (de club van Ryan Reynolds) maar na 45 minuten gewisseld is. Die is gewoon niet onomstreden in middenmoot National League en dat heeft bij ons in de Eredivisie gespeeld...

(@douwe)
Prominent Member

@rick-janssen2017 mja, dit vind ik een beetje appels en peren. Natuurlijk klinkt het als een dieptreurig niveau. Maar het zijn nog steeds profs en ik vermoed dat het merendeel onder de Nederlandse top, nog een zware kluif heeft aan die semi prof clubs in Engeland. Zelfs het 5e niveau in engeland heeft meer supporters dan de gemiddelde kkd club

FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

@rick-janssen2017 Wrexham betaalt spelers rustig championship salarissen, echt niet normaal wat voor geld daarin gepompt wordt

(@paul-jans)
Famed Member

Geplaatst door: @douwe

elfs het 5e niveau in engeland heeft meer supporters dan de gemiddelde kkd club

1000-2000 toeschouwers...valt ook wel mee he. ja meer als je vergelijkt met de jong teams of dordrecht maar dat zijn geen gemiddelde kkd teams

Geplaatst door: @fsyouth

Wrexham betaalt spelers rustig championship salarissen, echt niet normaal wat voor geld daarin gepompt wordt

zal wel meevallen in de hele national leag volgens transfermaakt alle clubs bij elkaar 6miljoen spelers waarde.

Maar het zijn nog steeds profs en ik vermoed dat het merendeel onder de Nederlandse top, nog een zware kluif heeft aan die semi prof clubs in Engeland.

we moeten niet doen alsof spelers van 5de niveau hier makkelijk meekunnen. Ken je harries en jug en verlinden nog? paar niveaus hoger daar en kregen geen poot aan de grond hier.

(@paul-jans)
Famed Member

maar na 45 minuten gewisseld is.

volgens transfermarkt gewoon 90 minuten meegedaan

FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

@paul-jans die hebben ben forster gehaald, die komt niet voor een appel en ei voetballen haha, die van Wrexham kunnen makkelijk in NL mee

(@paul-jans)
Famed Member

@paul-jans die hebben ben forster gehaald, die komt niet voor een appel en ei voetballen haha, die van Wrexham kunnen makkelijk in NL mee

een 39 jarige keeper die al een jaar zonder club zat hahaha. ok je hebt echt geen idee wat voor een onzin je uitkraamt he..

Wil Peters en Fortuna54 reageerden
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

top KKD ja en misschien met uitzondering van enkele eredivisie.  

(@paul-jans)
Famed Member

heb even opgezocht turnover van 6 miljoen waarvan 3 miljoen niet gedekt dus  verlies.

Het lijkt fortuna wel dus snap dat je er wild van wordt

(@paul-jans)
Famed Member

top KKD ja en misschien met uitzondering van enkele eredivisie.  

geloof er echt niks van.

(@zitterd79)
Noble Member

Over KKD gesproken,Ultee gaat er wel defenitief heen met zijn Cambuur durf ik wel te stellen.

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @zitterd79

Over KKD gesproken,Ultee gaat er wel defenitief heen met zijn Cambuur durf ik wel te stellen.

Cambuur gaat zonder Ultee naar de KKD 😂

(@perry-jessen)
Estimable Member

klote bij verlies nog maar 5 punt. Morgen winnen is het enige wat telt. 

(@douwe)
Prominent Member

Ik ga niet beweren dat die spelers van dat niveau hier potten gaan breken. Maar het is een ander type voetbal over het algemeen, Ik zou er niet gaan scouten, maar probeer maar eens te voetballen. Als je er in de eredivisie niet doorheen komt, zijn dat geen fijne tegenstanders. Stel Fortuna zou in Engeland instromen, dan mag je denk ik blij zijn met onderkant championship. Dus wat verwacht je dan van een speler die bij ons al niet uitblonk. Maar dat je een gokje neemt met een jonkie van Everton is toch niks mis mee geweest? Jammer dat het niks geworden is, maar ik zie de meerwaarde uberhaubt niet van het feit dat hij hier nog benoemt werd

(@paul-jans)
Famed Member

Maar dat je een gokje neemt met een jonkie van Everton is toch niks mis mee geweest?

ik denk dat we niet willen weten welk salaris hij kreeg

(@paul-jans)
Famed Member

dan mag je denk ik blij zijn met onderkant championship.

dat geloof ik wel maar dat is wel nog een verschil met 5de niveau he

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @paul-jans

Maar dat je een gokje neemt met een jonkie van Everton is toch niks mis mee geweest?

ik denk dat we niet willen weten welk salaris hij kreeg

Dat is altijd een gok als je buitenlandse spelers haalt.  

(@wil-peters)
Honorable Member

Laten we hopen dat alles en iedereen zich er van bewust is dat er bij een nederlaag tegen Groningen het zgn Heracles scenario dreigt gezien ons programma vsn de komende weken. Die zege van Emmen komt ons slecht uit.

Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @wil-peters

Laten we hopen dat alles en iedereen zich er van bewust is dat er bij een nederlaag tegen Groningen het zgn Heracles scenario dreigt gezien ons programma vsn de komende weken. Die zege van Emmen komt ons slecht uit.

De druk staat er bij Groningen ook vol op.  Precies wat je zegt Wil maar ik verwacht niet dat het zover gaat komen en dat we net genoeg marge hebben. Hopelijk beseffen ze eens wat de belangen zijn! 

Wil Peters reageerde
Pagina 261 / 283