Forum

Fortuna-Cambuur(20 ...

Meldingen
Alles wissen

Fortuna-Cambuur(20 augustus: 18:45)

61 Berichten
19 Gebruikers
5 Likes
2,873 Bekeken
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Deelgenomen: 4 jaren geleden
Topic starter  

Na de complete offday van Fortuna gisteren in Enschede wacht ons komende zaterdag SC Cambuur.  

Ik verwacht een getergd Fortuna dat zich wilt revancheren na het debacle in Enschede.

De verwachting is dat er één of meerdere wijzigingen plaats zullen vinden in de opstelling.  

voorspelling: 3-1.  

Citeren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member
Deelgenomen: 4 maanden geleden

Misschien beetje pessimistisch en ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar na wat ik gisteren gezien heb is de gifbeker nog niet leeg. Ik verwacht dat we vroeg worden vastgezet, weer overlopen worden op het middenveld en met 1-3 onderuit gaan, met een rode kaart voor Seuntjens of Tirpan.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member
Deelgenomen: 3 maanden geleden

voor de opstelling gezien te hebben, verwacht ik dat Tirpan eruit wordt gehaald voor Pinto, dat Cordoba speelt ipv Noslin.

en mits Burak al fit is hem samen met Gladon in de spits 

BeantwoordenCiteren
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Estimable Member

Geplaatst door: @fsyouth

voor de opstelling gezien te hebben, verwacht ik dat Tirpan eruit wordt gehaald voor Pinto, dat Cordoba speelt ipv Noslin.

Eens, lijkt me goede opstelling. Vind wel tijd dat Yilmaz gaat beginnen, anders ga je denken dat er iets anders aan de hand is. Cordoba en Erdogan zijn ongeveer tegelijkertijd begonnen dus dan zou Yilmaz met zijn basis het conditioneel/fysiek zo langzamerhand ook wel moeten aankunnen? Verwacht niets anders dan 3 punten en een ditmaal energiek Fortuna, alles minder bezorgt me een beroerd weekend.

BeantwoordenCiteren
Boy de Kort
(@boy-de-kort)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 12 maanden geleden

BeantwoordenCiteren
Fortunees1990
(@remco-hannen)
Reputable Member

Geplaatst door: @patrick-coumans

Eens, lijkt me goede opstelling. Vind wel tijd dat Yilmaz gaat beginnen, anders ga je denken dat er iets anders aan de hand is. Cordoba en Erdogan zijn ongeveer tegelijkertijd begonnen dus dan zou Yilmaz met zijn basis het conditioneel/fysiek zo langzamerhand ook wel moeten aankunnen? Verwacht niets anders dan 3 punten en een ditmaal energiek Fortuna, alles minder bezorgt me een beroerd weekend.

Er is mogelijk wel een verschil dat Cordoba en Erdogan in de zomer wel voor zichzelf hebben getraind en bij Yilmas was het afgeraden om te doen.. En op latere leeftijd fit worden heeft wat meer tijd nodig..

Fortuna supporter sinds 1999
Eerste wedstrijd: Afscheidswedstrijd Mark van Bommel - De Baandert

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Topic starter  
Geplaatst door: @remco-hannen
Geplaatst door: @patrick-coumans

Er is mogelijk wel een verschil dat Cordoba en Erdogan in de zomer wel voor zichzelf hebben getraind en bij Yilmas was het afgeraden om te doen.. En op latere leeftijd fit worden heeft wat meer tijd nodig..

Ik snap alleen zo’n fysio niet die zegt dat Yilmaz niks mag doen in de zomer.  Maar dat zal ermee te maken hebben dat ik daar geen verstand van heb. Vreemd vind ik het wel😛

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Topic starter  

Je zit voor de helft goed.
We moeten Henk De Jong niet wijzer maken😛

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

Geplaatst door: @fortuna54

Je zit voor de helft goed.
We moeten Henk De Jong niet wijzer maken😛

hij zegt 3 dingen dus kan nooit voor de helft goed zijn :p

BeantwoordenCiteren
LU
 LU
(@lu)
Reputable Member

Afgelopen zondag zat Yilmaz er op het eind helemaal doorheen. Een hele helft was nog duidelijk te veel voor hem. We moeten dus echt niet verwachten dat hij nou een hele wedstrijd gaat spelen.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

volgens ddl spelen we 4-2-2-2 met Burak en Paul in de spits, Cordoba op Seun op de vleugels, voor de rest hetzelfde 

BeantwoordenCiteren
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Estimable Member

ben benieuwd hoe de nieuwe keeper het doet

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Topic starter  
Geplaatst door: @perry-jessen

Die keept niet 😂

BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

Die keept niet 😂

Foutloos dus 🤣 👍

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

voorspellingen?

ik zeg 4-1

BeantwoordenCiteren
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Estimable Member

van osch is geblesseerd

BeantwoordenCiteren
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Estimable Member

opstelling: Pandur Pinto Guth Siovas Vita Dogan Duarte Bassett Córdoba Gladon Seuntjens

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Topic starter  

van osch is geblesseerd

Hoe kom je daarbij? Naar mijn weten is hij er gewoon! 

BeantwoordenCiteren
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Estimable Member

zou een kleine blessure hebben. 

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@perry-jessen zou ik persoonlijk niet heel rouwig om zijn alleen zie ik nergens die bericht geving

BeantwoordenCiteren
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Estimable Member

dit is mij vanavond vertelt

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@perry-jessen mmm oke

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Topic starter  

Flemming tweede helft erin gekomen bij Millwall.  Todd Cantwell weer niet in de basis bij Norwich.  

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden 2 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Topic starter  

dit is mij vanavond vertelt

Van Osch heeft hele training zonder problemen meegedaan, die keept morgen gewoon.

BeantwoordenCiteren
Boy de Kort
(@boy-de-kort)
Illustrious Member Admin

Flemming tweede helft erin gekomen bij Millwall.  Todd Cantwell weer niet in de basis bij Norwich.  

Hey mod juiste topic gebruiken he 😁

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Topic starter  
Geplaatst door: @boy-de-kort

Hey mod juiste topic gebruiken he 😁

Kloppen de geruchten dan niet dat beide spelers terug komen? Ahh jammer man 😬

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@fortuna54 Cantwell hoop ik dat ie volgend seizoen transfervrij terug keert, al zie ik dat niet zomaar gebeuren, wel zit Fortuna echt in z’n hart als je ziet hoe lovend hij over de club is en zelfs seizoenskaarten had gefinancierd destijds

sittard68 reacted
BeantwoordenCiteren
sittard68
(@sittard68)
Honorable Member

@fortuna54 Cantwell hoop ik dat ie volgend seizoen transfervrij terug keert, al zie ik dat niet zomaar gebeuren, wel zit Fortuna echt in z’n hart als je ziet hoe lovend hij over de club is en zelfs seizoenskaarten had gefinancierd destijds

Lijkt me vrij onrealistisch, maar zou Cole Bassett in dat geval op mijn rug terug dragen naar Rotterdam. 😉

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Topic starter  

Straks is hij transfervrij en dan heeft hij voldoende (betere) opties dan Fortuna. Vergeet het maar dat hij volgend jaar komt.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Prominent Member

@fortuna54 verpest mijn romantische voetbalverhaal niet met de realiteit 😂!

BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Estimable Member

Cordoba valt me nog tegen...en zie liever erdogan dan ferati...maar is al beter dan vorige week, alhoewel ik bij sommigen nog steeds wat gif mis...we verdedigen te ver van de man af...en slordig in de omschakeling en afwerking

BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Estimable Member

Valt me wat tegen, lijkt wel alsof cambuur steeds het spel maakt. Had gehoopt dat fortuna baas zou proberen te zijn door kort erop en sneller druk te zetten en het spel zou proberen te controleren

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Heb het gevoel dat ik naar een andere wedstrijd kijk, we hebben toch de overhand? Mogen van deze ploeg écht niet verliezen. Moeten vandaag makkelijk 3 punten kunnen halen, hadden het al kunnen en moeten beslissen. 

Córdoba valt inderdaad vies tegen. Assistje wel, maar verder ook een aantal kansen om zeep geholpen door slechte schoten, slechte aanname en verkeerde keuzes. 

Burak zit er helemaal doorheen, dus verwacht sowieso Bassett voor Burak en hoop op Noslin voor Córdoba, omzetten naar 4-3-3 i.p.v. wat leek op 4-2-2-2 in de eerste helft. 

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Drik Heffels

BeantwoordenCiteren
belsj
(@belsj)
Reputable Member

Heel tevreden hier; iedereen scherp, worden flink wat meters gelopen. Als je alleen al de inzet van Burak ziet, maar ook juist van diegenen die bij Twente zo tegenvielen. Wat mij betreft voorlopig chapeau!

Drik Heffels reacted
BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Estimable Member

Niet omwille van de stand, maar iedere cambuur speler mag de bal aannemen en voordat er een fsc speler bij is zijn we minimaal 5 seconden verder...ik had graag gezien dat ze er veel korter opzitten en meteen duidelijk maken dat er niks te halen valt....

Seuntjes weer domme kaart, man man man...

Tirpan weer slordig en valt buiten de boot mijn inziens...

Nu mogen ze veerkracht laten zien! Eens zien of we een tegenslag kunnen ombuigen..

BeantwoordenCiteren
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Reputable Member

En trouwens, Ferati wisselen? Beste man op het veld vandaag! 

Seuntjens hoeft van mij niet te blijven. Als het je niet interesseert, blijf dan weg. En doe hem dan vooral geen aanvoerdersband om, vreselijke instelling. 

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Drik Heffels

S R reacted
BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member

Seuntjes aub naar de bank!!

wat een gaten ze kunnen keer op keer erdoorheen lopen geen man die erheen gaat.

foeifoei zit totaal geen passie en fut in

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Dat iedeteen maar optieft hier met het verdedigen van van Osch.

Is gewoon een KKD keeper!

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Geplaatst door: @drik-heffels

En trouwens, Ferati wisselen? Beste man op het veld vandaag! 

Seuntjens hoeft van mij niet te blijven. Als het je niet interesseert, blijf dan weg. En doe hem dan vooral geen aanvoerdersband om, vreselijke instelling. 

En ja, Ferati was de beste man van het veld.

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

weten we nog steeds zeker dat we geen andere keeper nodig hebben?

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Paul Jans

Jo Bux reacted
BeantwoordenCiteren
Zostere
(@zostere)
Estimable Member

Dat is wat ik bedoel met "meer gif" en "korter erop"....laat ze gewoon keer op keer lekker schieten joh, 10 meter van de man af staan...conditioneel schort er bij een paar nog wel wat aan...persoonlijk zie ik graag die erdogan spelen, maar eerlijk is eerlijk, ferati heeft zeker niet slecht gespeeld!   Seuntjens is echt aanvoerder onwaardig!  Loopt amper mee terug en die uitstraling van die gast moet ik echt van kotsen!  Burak heeft alles gegeven, een man van 37 die de meeste sprints van het hele elftal getrokken heeft...zegt mss wel wat...

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Honorable Member
Deelgenomen: 2 jaren geleden

Als je tot de 70ste minuut kijkt, is het bizar dat Fortuna hier niet wint. Daarna zakte het als een plumpudding in elkaar en ging Sjors alles of niet spelen, maar gaven de spelers geen druk op de bal en liep de verdediging teveel achteruit, waardoor de ruimtes tussen de linies gigantisch werd en dat strafte Cambuur fenomenaal af. En een langere keeper helpt dan ook wel mee...

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Geplaatst door: @rick-janssen2017

Misschien beetje pessimistisch en ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar na wat ik gisteren gezien heb is de gifbeker nog niet leeg. Ik verwacht dat we vroeg worden vastgezet, weer overlopen worden op het middenveld en met 1-3 onderuit gaan, met een rode kaart voor Seuntjens of Tirpan.

Ik zat er niet ver vanaf. Rode kaarten zijn niet gevallen en we zijn niet overlopen op het middenveld, maar Van Osch kan gewoon niet meer. Als elke bal buiten de 16 een goal is... Gelukkig hebben we een keeper van 2 meter aan Groningen uitgeleend. Verder totaal niet ingespeeld en zat totaal geen idee achter. Eerste helft was het ook niet zo goed als mensen dachten dat het was.

Ik hoop dat de transfergoeroe's hier met hun cowboyhoedjes en zonnebrilletjes nog twee leuke weken tegemoet gaan, want de mensen die een slag om de arm hielden krijgen gewoon weer gelijk. Misschien nog 3 andere nationaliteiten binnenhalen. Ik heb al zin in de Conference League volgend jaar.

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Geplaatst door: @douwe

Als je tot de 70ste minuut kijkt, is het bizar dat Fortuna hier niet wint. Daarna zakte het als een plumpudding in elkaar en ging Sjors alles of niet spelen, maar gaven de spelers geen druk op de bal en liep de verdediging teveel achteruit, waardoor de ruimtes tussen de linies werd gigantisch en dat strafte Cambuur fenomenaal af. En een langere keeper helpt dan ook wel mee...

Wat een onzin? Hebben we kans op kans gestapeld dan?

BeantwoordenCiteren
Boy de Kort
(@boy-de-kort)
Illustrious Member Admin

Ze zeggen wel bij espn van osch kan er niets aan doen.

Echt niet langere keeper moet er komrn of zet pandur.

En seuntjens oprotten.

En cambuur blijft mijn haat club. Wat een mazzel hebben ze weer. 

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Honorable Member

Niets geleerd van Twente en maar ruimte weggeven en steeds terugzakken. Seuntjens derde geel op rij. Grootste dissonant weer. Wanneer durft Ultee eens in te grijpen bij Seuntjens. Cambuur had de spirit en drive die Fortuna miste. Ultee ook in gevaar als hij er geen team van weet te maken.

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

Geplaatst door: @boy-de-kort

Echt niet langere keeper moet er komrn of zet pandur.

weet niet hoe hij verder is maar 2cm is nou ook niet echt veel maar als hij beter staat dan doet hij het allicht beter.

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Honorable Member

Keeper blijft discutabel

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Honorable Member

Je kunt wel miljoenen en namen  investeren maar je hebt dan nog geen geolied team

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Godver had het idee dat we het makkelijk gingen redden. Ja, we lieten ze heel eenvoudig tot de 16 komen. Maar 1-4?

Makkelijk om achteraf te gaan roepen, maar geen Erdogan? Gladon er uit? Van Osch in de basis?

Wordt geen leuke avond verder hier, onnodig dit in mijn ogen.

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 2