Forum

Fortuna - PSV (7 ma...

Meldingen
Alles wissen

Fortuna - PSV (7 maart 2021)

Pagina 1 / 5

belsj
(@belsj)
Panos Vouis
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Topic starter  

Jammer van de keeperafleiding de laatste week, maar wat denken we van de wedstrijd morgen?

Citeren
Ralf Jacobs
(@ralf-jacobs)
Panos Vouis
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Ik denk ondanks goede vorm bij ons en mindere bij PSV.....  1 - 3. 😟

Maar hoop natuurlijk dat ik het mis heb. 🙂

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Fuat Usta
Deelgenomen: 11 maanden geleden

Qua uitslag verwacht ik er niet veel van. Zeker niet als PSV met Viergever achterin en Boscagli op het middenveld start. Starten ze met Rosario en Sangare op het middenveld, dan is er misschien nog wel een kansje. Mits ze er echt voor gaan vechten 'vechten'. Rosario wilt namelijk nog wel eens zijn man laten lopen na een duel en als de backs dan te ver naar voren staan, wel ruimte voor een scherpe counter. 

Morgen vooral geen onnodige schade oplopen, geen blessures en geen vrije trappen weggeven rond de 16m. De 2 wedstrijden hierna zijn een stuk belangrijker.

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean

De spitsen malen en zahavi draaien helaas lekker laatste tijd en Gotze is ook weer terug. Als we het achter goed gesloten kunnen houden dan maken we een kans. Ook afhankelijk wie kiept.

ik zeg 3-2

BeantwoordenCiteren
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis

Ik hoop op een stunt maar verwacht dat het bij 1-1 blijft.

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Fuat Usta
Deelgenomen: 11 maanden geleden

@frodootje

Zou ik een behoorlijke stunt vinden hoor, gelijkspel 

BeantwoordenCiteren
Phil van Roij
(@phil-van-roij)
Arie van der Padt

@paul-jans

Nu zijn het ineens meerdere spelers die we in bedwang moeten houden?! Een tijdje terug vertelde je nog dat we alleen Malen in bedwang moesten houden en je ons dan eerder zag winnen van PSV dan van ADO. Nou van ADO hebben we vrij eenvoudig gewonnen.... 

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean

wat wil je nu zeggen phil. is gotze dan niet terug van een blessure terwijl hij toen geblesseerd was?

en ik zeg nog steeds dat we winnen ondanks de onzekerheid in het doel. Ik snap je punt niet zo. ga nu maar weer lekker bij je alter ego lars uithuilen. 

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden 5 keer door Paul Jans

BeantwoordenCiteren
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Panos Vouis

Verwacht er qua resultaat niet zo veel van, hoop vooral op een mooie wedstrijd, waarin we lang mee kunnen doen, maar het surplus aam kwaliteit bij PSV op het middenveld en aanval zal de doorslag geven. Goede snelle aanvallers die altijd redelijk wat kansen afdwingen hebben ze, achterin zijn ze kwetsbaar vooral als die Duitser mee zou doen, maar die verwacht ik  niet aan de start. Las vorige week een stuk in de VI over het hoe en waarom PSV zo wisselvallig en kwetsbaar is als je de juiste tacktiek hanteert(en dan hoop je dat Ultee een goed plan kan maken), maar laten we wel wezen: PSV heeft uiteindelijk meer kwaliteit en de hele week naar deze pot kunnen toeleven, van enige onderschatting dan wel vermoeidheid  zal geen sprake zijn. Mensen die denken dat we winnen zijn niet echt realistisch m.i.: 2-3 en dan vanaf volgende week weer punten pakken.

BeantwoordenCiteren
Boy-Maria de Kort
(@boy-maria-de-kort)
Panos Vouis

@patrick-coumans

Daarom spaar van osch nog een weekend en stel koso op geen risico nemen bij een wedstrijd die je normaal verliest

BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 5