Forum

Fortuna-RKC(22-12-2...

Fortuna-RKC(22-12-2020)  

Pagina 2 / 9

Wil Mohren
(@wil-mohren)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 2 jaar geleden
22 december 2020 16:55  

Dordrecht wil Seuntjens niet...

ReageerCitaat
Douwe
(@douwe)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
22 december 2020 17:19  

Poeh ey, wat een foutenfestival. Maar deze zit. Ik dacht nog even dat het hands was. Maar dit is echt geen buitenspel

ReageerCitaat
F91
 F91
(@f91)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 maanden geleden
22 december 2020 17:35  
Geplaatst door: @zitterd79

Lekker Seuntjes blijven opstellen.Verhuur die lul toch aan Dordrecht in de winterstop.

Ik vind ook dat Hansson moet spelen ipv Seun. Maar dit soort teksten slaan echt nergens op. 

Op voetbalprimeur zie ik iemand onder de naam “dedivisie” ook constant eigen spelers de grond in borem. Wat een koekwous is dat zeg. Hoop dat je het leest kneusje.

ReageerCitaat
Douwe
(@douwe)
Panos Vouis
22 december 2020 17:44  

Mja, als Flemming die goede actie van Seuntjes verzilverd had.. Het was een slechte actie van de Seun, dat tegendoelpunt, maar hij had ook wel een paar leuke momenten. Ik vond vooral bij het doelpunt en de grote kans van Stokkers daarna, dat de cv verdedigers veel te passief stonden en het Stokkers wel heel makkelijk maakte

ReageerCitaat
Douwe
(@douwe)
Panos Vouis
22 december 2020 18:34  

Slappe eerste 30 minuten, maar daarna volledig de controle en verdiend gewonnen  

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
22 december 2020 18:34  

Wat een redding van van Osch

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
Lid geworden: 3 jaar geleden
22 december 2020 18:39  

Wat een inzet en strijd hebben de spelers toch geleverd! Dit wil ik elke week zien, het was met vlagen genieten hoe ze voor iedere bal gingen.  Tekie heerste op het middenveld.  Heerlijk!!!

ReageerCitaat
Douwe
(@douwe)
Panos Vouis
22 december 2020 18:43  

Ow wat is deze lekker. Adrenaline giert door het lijf. Alleen Heracles kan in theorie nog over ons heen voor de winterstop, dus als 12e of 13e de winterstop in. Wie had dat verwacht na de eerste 8 wedstrijden. En wat heerlijk voor Semedo om de beslissende te maken. Van Osch de perfecte redding. Polter weer een doelpuntje. Flemming zonde in de afronding. Rienstra en Tekie ook heel goed. Cox weer belangrijk. Rota degelijk, Janssen (had wel mazzel dat hij geen rood kreeg), wat een strijd levert die gast. Angha hoop ik toch dat we een betere voor krijgen, wel degelijk verder. We bewijzen nu eindelijk dat we gewoon thuis horen op dit niveau

This post was modified 2 maanden geleden by Douwe

ReageerCitaat
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
22 december 2020 18:54  

Heerlijke overwinning. Het wordt moeilijk om een man of the match te kiezen. Ze hebben allen gewerkt voor wat ze waard zijn en elke spelers heeft wel zijn foutjes gemaakt. Maar dat is voetbal nou eenmaal.
Trots op onze jongens, nu lekker genieten met familie en in januari weer gezond terug voor de volgende punten! 

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
Rick Janssen
(@rick-janssen)
Panos Vouis
22 december 2020 19:10  
Geplaatst door: @douwe-blanca

Ow wat is deze lekker. Adrenaline giert door het lijf. Alleen Heracles kan in theorie nog over ons heen voor de winterstop, dus als 12e of 13e de winterstop in. Wie had dat verwacht na de eerste 8 wedstrijden. En wat heerlijk voor Semedo om de beslissende te maken. Van Osch de perfecte redding. Polter weer een doelpuntje. Flemming zonde in de afronding. Rienstra en Tekie ook heel goed. Cox weer belangrijk. Rota degelijk, Janssen (had wel mazzel dat hij geen rood kreeg), wat een strijd levert die gast. Angha hoop ik toch dat we een betere voor krijgen, wel degelijk verder. We bewijzen nu eindelijk dat we gewoon thuis horen op dit niveau

Sorry, maar als jij Angha vandaag 'gewoon degelijk' vond dan hebben we toch een andere wedstrijd gezien. Heer en meester in de lucht en bewaart rust. Op de eerste 20 minuten na stond het gewoon goed achterin.

Heerlijke overwinning. Achteraf ben ik wel blij dat Polter die bal naast kopt want als je nog een kwartier onder druk had gestaan zoals de laatste minuten dan was het niet goed gekomen. Maar ik heb genoten van de passie en strijd. Mensen werken keihard voor elkaar, er hangt positivisme, en ik vond het geweldig om Semedo zo vol emotie te zien juichen nadat ie had gescoord.

Tien punten uit de laatste vier wedstrijden, ongelofelijk. Maar ik heb ook nog goede hoop voor volgend jaar ook. Vandaag eindelijk eens een wedstrijd waar we, op de eerste 20 minuten na, de baas op het veld waren en kans na kans uitspeelden. Zelfs in die slechte eerste 20 minuten krijgen we 2 100% kansen.

Heerlijke kerst zo!

Frankie Tao en Fortuna54 vonden het leuk
ReageerCitaat
Pagina 2 / 9

Inloggen van Registreer aub