Forum

Fortuna Sittard - A...

Fortuna Sittard - AZ 26-09-2020  

Pagina 1 / 5

Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
23 september 2020 14:54  

Aanstaande zaterdag komt AZ op bezoek in SIttard. Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?
AZ heeft in de voorbereiding wisselvallig gespeeld. In de competitie vorige week een gelijkspel tegen PEC Zwolle. Zal Fortuna het tij weten te keren of worden we weer afgedroogd voordat we de douche in mogen?

* apart onderwerp voor deze wedstrijd zodat transfergeruchten bij de geruchten blijven en we hier de wedstrijden individueel kunnen bespreken.

Fortuna supporter sinds 1999

Fortuna54 vond het leuk
Citaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
23 september 2020 15:08  
Geplaatst door: @remco-hannen

Aanstaande zaterdag komt AZ op bezoek in SIttard. Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?
AZ heeft in de voorbereiding wisselvallig gespeeld. In de competitie vorige week een gelijkspel tegen PEC Zwolle. Zal Fortuna het tij weten te keren of worden we weer afgedroogd voordat we de douche in mogen?

* apart onderwerp voor deze wedstrijd zodat transfergeruchten bij de geruchten blijven en we hier de wedstrijden individueel kunnen bespreken.

2-2

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
23 september 2020 15:21  
Geplaatst door: @remco-hannen

Als ze met Semedo & Tekie en meteen erop klappen dan zou een overwinning wel eens kunnen. Spelen we met de zelfde instelling als vorige week dan pakken wij geen punten helaas.  AZ is ook niet in vorm en hopelijk weet Fortuna daarvan te profiteren. Een overwinning op AZ zou een geweldige opsteker zijn. Fortuna moet vol voor de winst spelen ipv bang om te verliezen. Ik gok op een moeizame 3-2.  

This post was modified 1 maand geleden 5 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Panos Vouis
23 september 2020 16:48  

Ik denk een 1-1 (hoop natuurlijk op meer)

Als we maar lekker scherp in de duels zijn en onze veldbezetting goed is met name ook verdedigend.

We hebben de middelen om AZ pijn te kunnen doen (maar ook ons zelf...….)

Ik hoop dat Tekie en Semedo starten.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
23 september 2020 18:36  

Ik was heel optimistich voor de wedstrijden tegen twente en heerenveen maar het optimisme heeft wel een deuk gekregen.

AZ heeft snelle spelers en dat is nu net waar het bij ons elke keer fout gaat. De backs zullen meer moeten concentreren op verdedigen dan aanvallen. Doen ze dat goed en maakt het centrum geen fouten dan komen we een heel eind denk ik. Dan moet een gelijkspel erin zitten.

Helaas denk ik dat het lek achter niet boven is en dat het 1-3 wordt

ReageerCitaat
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Pascal Averdijk
24 september 2020 17:26  

Zie wel kansen voor een verassing. AZ draait nog niet bepaald als een tierelier en Stengs zullen ze missen maar die Ijslander die hem mogelijk gaat vervangen is ook geen slechte, die kan zo een wedstrijd ook beslissen. Onder het motto driemaal is scheepsrecht zal Fortuna nu wel vanaf de eerste minuut wakker zijn(anders moet Hofland echt hulp gaan zoeken), een vervolg op de tweede helft van zaterdag met Tekie(ipv de zichtbaar nog niet fitte Rienstra, misschien kunnen ze Ben beter achterin neerzetten) en de bijna herboren Semedo(Hansson mag wat mij betreft op de bank plaats nemen) moet kunnen leiden tot een 3-2.

Joe Pesci vond het leuk
ReageerCitaat
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
25 september 2020 08:32  

Misschien eens proberen met drie centrale verdedigers en hoge backs?

Semedo en Tekie hebben (mits fit) een basisplaats afgedwongen ipv Rienstra en de flegmatieke Flemming. Die hebben mij nog niet weten te overtuigen. Hansson zou ik nog wel een kans willen geven met zijn snelheid. Heeft ook een goede actie en voorzet/schot in de benen. Moet er toch een keer uit komen.

ReageerCitaat
Bib Fortuna
(@bib-fortuna)
Panos Vouis
25 september 2020 08:46  
Geplaatst door: @lucas-hermans

Misschien eens proberen met drie centrale verdedigers en hoge backs?

Semedo en Tekie hebben (mits fit) een basisplaats afgedwongen ipv Rienstra en de flegmatieke Flemming. Die hebben mij nog niet weten te overtuigen. Hansson zou ik nog wel een kans willen geven met zijn snelheid. Heeft ook een goede actie en voorzet/schot in de benen. Moet er toch een keer uit komen.

Wie zou je slachtofferen dan van voor een derde centrale verdediger? Dan ga je voorin Flemming/Hansson of Semedo niet opstellen. Polter, Smeets, Seuntjens, Tekie moeten namelijk altijd spelen..

ReageerCitaat
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
25 september 2020 08:54  

@bib-fortuna

Heb je gelijk in. Dan zou het dus toch ten koste van Hansson gaan. Versterkte defensie lijkt me nu geen overbodige luxe.

ReageerCitaat
Sjoerd Bormans
(@sjoerd-bormans)
Panos Vouis
25 september 2020 09:42  

5 verdedigers? Net zoals vorig jaar tegen Utrecht? Alsjeblieft niet.

ReageerCitaat
Pagina 1 / 5

Inloggen van Registreer aub