Forum

Fortuna Sittard - A...

Fortuna Sittard - AZ 26-09-2020  

Pagina 3 / 5

Rick Janssen
(@rick-janssen)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
25 september 2020 20:25  

Zoals Dammers momenteel speelt bij Twente - Groningen had ie bij ons ook de punten niet gepakt. De ene flater na de andere.

ReageerCitaat
LU
 LU
(@lu)
Panos Vouis
25 september 2020 21:45  
Geplaatst door: @rick-janssen

Zoals Dammers momenteel speelt bij Twente - Groningen had ie bij ons ook de punten niet gepakt. De ene flater na de andere.

Die heeft iemand als Ninaj naast zich nodig.  

naoveure vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
25 september 2020 22:16  

we hebben in iedergeval de top2 van de stand gehad 😀

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
26 september 2020 09:01  

Voorspelling. Ik vrees 0-2

ReageerCitaat
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Panos Vouis
26 september 2020 09:34  

2-5

ReageerCitaat
Erik Hillen
(@erik-hillen)
Panos Vouis
26 september 2020 11:25  

Ik vermoed een gelijkspel... 3-3

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
26 september 2020 12:48  

Minister waarschuwt: laatste kans dit weekend voor voetbalfans in stadion

Het kabinet overweegt voetbalsupporters te weren uit stadions als ze dit weekend de coronaregels weer massaal aan hun laars lappen. En dinsdag wordt besloten - na advies van experts - of Amsterdam, Rotterdam en Den Haag extra covid-maatregelen voor de kiezen krijgen.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
26 september 2020 14:35  

ik mag toch hopen dat ze het niet voor iedereen dan verbieden maar alleen bij de clubs waar niet voldaan wordt. Dan hebben we het zelf in de hand.

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
naoveure
(@naoveure)
Panos Vouis
26 september 2020 15:24  

Heb nog weinig (supporters van) clubs gezien die zich volledig aan de coronaregels houden. Ook bij Fortuna is er nog regelmatig gezang op de tribune. Zou zomaar eens de laatste keer kunnen zijn vanavond..

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
26 september 2020 16:39  
 oGeplaatst door: @naoveure

Heb nog weinig (supporters van) clubs gezien die zich volledig aan de coronaregels houden. Ook bij Fortuna is er nog regelmatig gezang op de tribune. Zou zomaar eens de laatste keer kunnen zijn vanavond..

Nou als ze alle supporters/clubs willen ‘straffen’ met geen publiek dan gaan er veel clubs omvallen aangezien het niet voor korte duur is denk ik. Ze moeten gewoon centraal het probleem aanpakken als een club/supporters zich misdragen, daar moeten de overige clubs niet de dupe van worden. Ja, er is gezang in stadions maar dat is niet het grootste probleem volgens mij. 

De minister van zorg & sport reageert naar aanleiding van de ontregelingen in Tilburg & Rotterdam en niet over het gezang van supporters in het stadion.  Clubs kunnen nog altijd dingen verbeteren en aanpakken, geef die vrijheid dan ook. Ik geloof best dat in stadion met de corona maatregelen een veilig onderkomen is waar weinig tot niet besmettingen zullen plaats vinden. Ik ben benieuwd komende dagen.... 👎 

Ook de KNVB laat nu van zich horen:

https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/eredivisie/61621/voetbalbranche-verrast-over-laatste-waarschuwing-minister

This post was modified 1 maand geleden 5 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Pagina 3 / 5

Inloggen van Registreer aub