Forum

Seizoenskaart 2021/...

Meldingen
Alles wissen

Seizoenskaart 2021/2022

Pagina 1 / 3

Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Topic starter  

Weet iemand wanneer Fortuna start met de verkoop van seizoenskaarten? Klopt het dat Fortuna later is als afgelopen jaren ? 

Citeren
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean

Geplaatst door: @fortuna54

Weet iemand wanneer Fortuna start met de verkoop van seizoenskaarten? Klopt het dat Fortuna later is als afgelopen jaren ? 

Vorig jaar de seizoenskaart in mei besteld,nu idd nog niks gehoord of gelezen.

Fortuna54 liked
BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean

Mijn seizoenskaart net verlengd.💛💚

BeantwoordenCiteren
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Fuat Usta
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Eerst kreeg ik een kortingscode,die werkte niet,en nu nieuwe mail gekregen om seizoenskaart te verlengen,nergens meer iets te zien van die kortingscode..Snapt iemand dit?

BeantwoordenCiteren
Nuujsjtadt
(@nuujsjtadt)
Pascal Averdijk

Net mail gehad om te verlengen.

Maar....ik kan alleen kiezen voor Sectie D2, geen rij of stoel. Betekent dit nu dat er geen vaste plaatsen meer zijn of is het systeem weer eens van de wap?

BeantwoordenCiteren
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Panos Vouis

Geplaatst door: @joe-pesci

Eerst kreeg ik een kortingscode,die werkte niet,en nu nieuwe mail gekregen om seizoenskaart te verlengen,nergens meer iets te zien van die kortingscode..Snapt iemand dit?

Nee, dat snappen we niet, is een heel raar verhaal. Heb je wel recht op een kortingscode?, of zijn ze er wellicht achter gekomen dat die korting toch niet juist was? Heb je de vorige keer aangegeven dat je een gedeelte van de kaart terug wil indien het seizoen zo zou verlopen? Dan zou ik gewoon even contact opnemen met de club. Heb net verlengd en bij mij was het goed ingeregeld. Je moet in mijn Fortuna wel even op de juiste knoppen/keuzemogelijkheden drukken, maar dat is meestal zo 😉  Als goed is heb je van tevoren ook een mail gehad hoe groot de korting precies is.

Heb zelf nu gekozen voor geen teruggave meer, geloof er wel in dat we volgend seizoen weer normaal mogen beleven, en indien niet zetten ze als tegenprestatie mijn naam maar op de spelersbus, is ook wat waard 🙂 

BeantwoordenCiteren
LU
 LU
(@lu)
Panos Vouis

Geplaatst door: @patrick-coumans

Heb zelf nu gekozen voor geen teruggave meer, geloof er wel in dat we volgend seizoen weer normaal mogen beleven, en indien niet zetten ze als tegenprestatie mijn naam maar op de spelersbus, is ook wat waard 🙂 

Persoonlijk zou ik er de voorkeur aan geven dat het stadion naar mij vernoemd wordt.

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean

vernoem de mascotte maar naar mij

BeantwoordenCiteren
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Fuat Usta

@patrick-coumans

Ja heb dat zeker al eerder aangegeven,had al eerder een code daarvoor gekregen maar die werkte niet.Bij een vriend van mij precies hetzelfde.

Dan maar bellen.

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis

Vandaag seizoenskaart verlengd. Ging  gladjes.

BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 3