Forum

Seizoenskaart 2021/...

Meldingen
Alles wissen

Seizoenskaart 2021/2022

Pagina 2 / 3

Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Volle stadions bij seizoenstart volgens kabinet vanaf 30 juni. Vandaag bekendgemaakt.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Topic starter  
Geplaatst door: @leo-van-gansewinkel

Volle stadions bij seizoenstart volgens kabinet vanaf 30 juni. Vandaag bekendgemaakt.

Dat is een mooi vooruitzicht wat hopelijk twijfelende supporters over de streep trekt om een seizoenskaart aan te schaffen.  

BeantwoordenCiteren
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Fuat Usta

@fortuna54

Als ik voor elke wedstrijd getest moet worden terwijl ik gevaccineerd ben ga ik gewoon niet meer🤨

BeantwoordenCiteren
LU
 LU
(@lu)
Panos Vouis

"Membership"; het klinkt alsof FC Limburg alsnog via de achterdeur naar binnen is geslopen. We moeten wel Fortuna blijven.

BeantwoordenCiteren
LU
 LU
(@lu)
Panos Vouis

Geplaatst door: @joe-pesci

@fortuna54

Als ik voor elke wedstrijd getest moet worden terwijl ik gevaccineerd ben ga ik gewoon niet meer🤨

Als je bent ingeënt, is een test niet nodig.

BeantwoordenCiteren
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis

Geplaatst door: @lu

@fortuna54

De vraag is alleen nog wat een geldig bewijs voor inenting is. Zowel het kabinet als de EU zijn daar nog niet over uit.

BeantwoordenCiteren
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Fuat Usta

@lu dat heb ik toch nergens kunnen lezen..Lekker duidelijk allemaal.

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean

Geplaatst door: @frodootje
Geplaatst door: @lu

@fortuna54

De vraag is alleen nog wat een geldig bewijs voor inenting is. Zowel het kabinet als de EU zijn daar nog niet over uit.

de eu heeft niks met nederlandse voetbalwedstrijden te maken. Het vraagstuk van eu gaat over reizen tussen landen.

Als nederlands kabinet besluit dat je naar wedstrijden mag na getest te zijn of na vaccinatie dan is dat zo.

https://nos.nl/artikel/2384316-vanaf-23-juni-geldt-vaccinatie-als-alternatief-voor-toegangstest

Dit bericht is gewijzigd 2 weken geleden door Paul Jans

Joe Pesci liked
BeantwoordenCiteren
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Fuat Usta

Iemand een idee hoeveel memberships er reeds verkocht zijn zonder die op de kaart te tellen (wat mij trouwens nog best tegenvalt moet ik zeggen)

Fortuna supporter sinds 1999

BeantwoordenCiteren
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Pascal Averdijk

Ik vind het jammer dat van uit Fortuna zo weinig naar buiten komt. Over transfers wil ik het niet hebben . Maar andere zaken zoals de voorbereiding wanneer begint die,en waar gebeurt dat het oefenprogramma en zo zijn meerdere zaken die de fans interesseren.

BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 3