Forum

[speelronde 4] SC H...

Meldingen
Alles wissen

[speelronde 4] SC Heerenveen - Fortuna Sittard (27-08-'22 21:00 uur)

9 Berichten
8 Gebruikers
0 Likes
2,012 Bekeken
Fortunees1990
(@remco-hannen)
Reputable Member
Deelgenomen: 4 jaren geleden
Topic starter  

Aanstaande zaterdag staat speelronde 4 op het programma. In een uitwedstrijd zal Fortuna de rug proberen te rechten tegen SC Heerenveen.
Wat de consequenties zijn van het ontslag van Ultee en Alfen op de selectie is op dit moment nog weinig over te zeggen.

Hoe gaat de spelersgroep om met plotselinge ontslag? Feit is dat Fortuna er alles aan gelegen is om de negatie spiraal om te buigen naar een positieve.

Afgelopen seizoen wist Fortuna in eigen huis Heerenveen te verslaan met 2-0 door 2 doelpunten van Zian Flemming.
De uitwedstrijd werd verloren met 1-0.

Heerenveen is gematigd aan de competitie gestart. Na 2 gelijkspelen (Sparta en Feyenoord) en één overwinning (Vitesse) vinden wij ze terug op de 7de plaats terug in de huidige competitie.

Oud bekende bij Heerenveen
- Ruud Hesp (Keeperstrainer)

Wat zijn jullie verwachtingen van deze wedstrijd? Ik hoop op in ieder geval een gelijkspel wat hopelijk het teken is voor herstel!

Dit onderwerp werd gewijzigd 1 maand geleden door Fortunees1990

Fortuna supporter sinds 1999
Eerste wedstrijd: Afscheidswedstrijd Mark van Bommel - De Baandert

Citeren
LU
 LU
(@lu)
Reputable Member

Over het te verwachten resultaat valt weinig te zeggen. Dat is (naast vele andere factoren) afhankelijk van het strijdplan van Fortuna. En daar kun na het vertrek van Sjord Ultee alleen maar naar gissen.

Vorig seizoen, toen er compact verdedigd werd, was Siovas een rots in de branding. Maar tegen Twente gaf Fortuna meer ruimte weg en voor die strijdwijze bleek hij te traag. Toch koos Ultee tegen Cambuur tegen een overeenkomstige verdedigingswijze. Was dat omdat Cambuur geen Twente is en Sjors niet graag van een voorgenomen tactiek afstapt, was het omdat de bazen aanvallend voetbal eisen of was het om een andere reden?

Als het druk van bovenaf was, vrees ik dat er weinig zal veranderen en verwacht ik weer een ruime nederlaag. In andere gevallen hoop ik dat er weer meer nadruk wordt gelegd op de verdediging (zonder zich in te graven) en sluit ik een mooi resultaat niet uit. 

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door LU

BeantwoordenCiteren
fr.geelen
(@fr-geelen)
New Member
Deelgenomen: 4 maanden geleden

Wie kan ons uit de brand helpen, We gaan voor het eerst met autocombi naar Heerenveen, Omwisselbiljetten en parkeerkaart in bezit.
Vraag is nu waar worden die Biljetten omgewisselt voor tickets?

BeantwoordenCiteren
Brian Ruipers
(@brian-ruipers)
Trusted Member

De tweede uitwedstrijd van het nieuwe Eredivisieseizoen vindt plaats bij SC Heerenveen op zaterdag 27 augustus om 21.00 uur. Hieronder vind je alle informatie over de tweede uitwedstrijd van het seizoen 2022/2023.

Er zijn 1200 kaarten beschikbaar en het is mogelijk zowel met auto als bus af te reizen naar Heerenveen. Omwisselpunt voor autokaarten bevindt zich op de A32 (Paardeweide) vanaf 19.15.

Er rijden maximaal 3 bussen. Vertrektijd bus is 16.30 aan de voorzijde van het stadion.

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Prominent Member

Ik hoop op een 1-2 maar ben bang voor een nieuwe afstraffing.

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 maanden geleden

Eerste 15 min zijn waardeloos

BeantwoordenCiteren
mave
 mave
(@mathvedder12)
Eminent Member

2 Mooie voorzetten van Tirpan. Is het echt zo moeilijk om een bal hoog voor te geven ?

BeantwoordenCiteren
Fritske emeran
(@fritsemeran)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 maanden geleden

Tirpan verantwoordelijk voor tegengoal.

zoveelste slechte actie van hem

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Noble Member

Pandur bewijst het ongelijk van Ultee en dat Ultee gewoon niks van keepers en keepen  snapt. Heerlijk een keeper die hogen ballen gewoon vangt. Ook bewijst Pandur dat ballen die in de hoek geschoten worden van afstand ook te houden zijn. Zonder pandur in het doel was het waarschijnlijk 6-1 geworden. Plek onder de lat is nu in iedergeval goed ingevuld.

Cox speelde iets beter dan andere wedstrijden maar het moet nog steeds beter.

Guth, wordt er nog niet enthousiast van. geen 1 miljoen waard tot nu toe. is vergelijkbaar met angha tot nu toe.

Siovas, geen schim meer van vorig jaar. De eerste goel had hij makkelijk kunnen verkomen hij hoefde maar zijn poot uit te steken.

Tirpan, 2de goal volledig op zijn conto, Tot nu toe in elke wedstrijd een doelpunt schuld. Voorzetten geven kan hij ook niet , het zijn blinden trappen waar er soms wel eens eentje goed valt maar ja als je blind schiet komt er ook wel eens wat goed aan. Deze positie is prio nr 2 waar een nieuwe speler moet komen. Van pinto wordt ik namelijk ook niet echt blij. Tirpan heb ik vorig jaar een emotie aankoop noemde die zelden goed uitpakt kreeg ik het hele forum over me heen. Ik geloof dat ik inmiddels niet meer alleen sta maar mensen die me toen voor vanalles hebben uitgemaakt hebben totaal geen recht van spreken nu.

Duarte minder als vorig jaar maar middenveld is totaal uit balans en meest kwaliteit dus ja hij kan het alleen niet belopen

Erdogan wordt er nog niet echt warm van heb hem nauwelijk wat zijn doen. Ook geen doldwaze of foute dingen dus dat scheelt al iets

Basset deed die mee?. Gelukkig mag hij in januari terug en hopelijk kunnen we nog ene fatsoenlijke 10 halen. prio nr1 om voor deze positie iemand te vinden. Of seuntjes hier en een buiten speler halen. @FSYouth je bent erg stil nu over hem. Heb je het shirtje al en durf je hem aan te doen?

Seuntjens tja loopt nog steeds gefrustreerd rond maar dit keer geen geel dus zit verbetering in

Cordoba valt me tot nu toe erg tegen. Tot nu toe ook het vette salaris niet waard

Burak Die moet zich steeds meer afvragen waar hij aan begonnen is. Zie het nog zomaar gebeuren dat hij in de winter zijn contract inlevert

Noslin frommel speler met af en toe leuke actie, maar in afwerken of de bal doorsplen of passen moet hij nog heel veel leren

Gladon, speelde geen gelukkige wedstrijd

ferrati viel goed in en toen hij erinstond liep het veel beter

Laten we eerlijk zijn met van Osch was het gewoon 6-1 geworden dus er zit nog geen vooruitgang in. Op het middenveld hebben we echt nog 2 goede spelers nodig verder een buiten speler en een RB. Ik ben benieuwd wat er nog komt en welke trainer dit op gang moet gaan krijgen. Tot nu toe was ik er van overteugd dat we geen degredatie kandidaat konden zijn met de aankopen die we hebben gedaan. Maar begin steeds meer te vrezen dat de uitgaven gewoon totaal niet in lijn met de kwaliteit zijn en dan hebben de bedragen toch aardig wat zand gestrooid en begin ik het steeds somberder in te zien.

BeantwoordenCiteren