Ik en mijn zoon hebben 2 seizoenskaarten. Nu had ik vorige keer tege Feyenoord 2 kaarten besteld op mijn sc. Nu wil ik vandaag een kaart voor mijn zoon bestellen via internet, is dat onmogelijk. Ik naar stadion gereden en verhaal uutgelegd.....Sorry ...maar U bent hoofdhiuder vd 2 sc dus U kunt maar 2 kaarten bestellen....Dit vind ik toch wel super triest......heb je 2 sc en 1 kan ik geen kaarten op bestellen......Mijn zoontje natuurlijk zeeeer teleurgesteld....dus maar naar huis gebracht.
Nogmaals...best fijn zoon sc....dat zou toch eigenlijk 2 kaarten per sc moeten zijn ???
Men had het over veiligheid en dat soort dingen.....nou wat een gelul.....want als ik de 2 sc apart had, dan had ik tich ook foute bedoelingen kunnen hebben..
Ligt dit nu aan mij????? dan mijn excuses....maar dit vind ik als seizoenkaarthiuders zeeeer slecht!!
Dag Fortuna-Fans,
Ik heb afgelopen weekend 4 tickets besteld voor de uitwedstrijd VVV-Fortuna. Dit was de 1e keer dat ik tickets voor een uit-wedstrijd bestelde met een autocombi. Hierdoor heb ik de website niet goed begrepen en geen parkeerkaart besteld. Aangezien nu de parkeerkaarten niet meer te koop zijn, hebben wij een probleempje. Zonder parkeerkaart kunnen wij niet naar de wedstrijd, terwijl we wel al 4 tickets hebben gekocht.
Heeft dus iemand nog een parkeerkaart te koop voor de uitwedstrijd VVV-Fortuna?
Of heeft iemand een idee hoe ik alsnog aan een parkeerkaart kom of toch naar de wedstrijd kan?
Bedankt alvast! 🙂Â
Dag Fortuna-Fans,
Ik heb afgelopen weekend 4 tickets besteld voor de uitwedstrijd VVV-Fortuna. Dit was de 1e keer dat ik tickets voor een uit-wedstrijd bestelde met een autocombi. Hierdoor heb ik de website niet goed begrepen en geen parkeerkaart besteld. Aangezien nu de parkeerkaarten niet meer te koop zijn, hebben wij een probleempje. Zonder parkeerkaart kunnen wij niet naar de wedstrijd, terwijl we wel al 4 tickets hebben gekocht.
Heeft dus iemand nog een parkeerkaart te koop voor de uitwedstrijd VVV-Fortuna?
Of heeft iemand een idee hoe ik alsnog aan een parkeerkaart kom of toch naar de wedstrijd kan?Bedankt alvast! 🙂Â
Hoe kan ik in contact komen met je.Â
Dag Fortuna-Fans,
Ik heb afgelopen weekend 4 tickets besteld voor de uitwedstrijd VVV-Fortuna. Dit was de 1e keer dat ik tickets voor een uit-wedstrijd bestelde met een autocombi. Hierdoor heb ik de website niet goed begrepen en geen parkeerkaart besteld. Aangezien nu de parkeerkaarten niet meer te koop zijn, hebben wij een probleempje. Zonder parkeerkaart kunnen wij niet naar de wedstrijd, terwijl we wel al 4 tickets hebben gekocht.
Heeft dus iemand nog een parkeerkaart te koop voor de uitwedstrijd VVV-Fortuna?
Of heeft iemand een idee hoe ik alsnog aan een parkeerkaart kom of toch naar de wedstrijd kan?Bedankt alvast! 🙂Â
Goedemorgen.... Zelfde "probleem" hier.... geen parkeerkaart erbij gepakt, niet goed opgelet en ook niet zien staan.... We zijn met 2
Dag Fortuna-Fans,
Ik heb afgelopen weekend 4 tickets besteld voor de uitwedstrijd VVV-Fortuna. Dit was de 1e keer dat ik tickets voor een uit-wedstrijd bestelde met een autocombi. Hierdoor heb ik de website niet goed begrepen en geen parkeerkaart besteld. Aangezien nu de parkeerkaarten niet meer te koop zijn, hebben wij een probleempje. Zonder parkeerkaart kunnen wij niet naar de wedstrijd, terwijl we wel al 4 tickets hebben gekocht.
Heeft dus iemand nog een parkeerkaart te koop voor de uitwedstrijd VVV-Fortuna?
Of heeft iemand een idee hoe ik alsnog aan een parkeerkaart kom of toch naar de wedstrijd kan?Bedankt alvast! 🙂Â
Hoe kan ik in contact komen met je.Â
Kan je me via facebook een berichtje sturen?
Hi Stefan, ik heb helaas geen parkeerkaart, maar mocht je echt geen parkeerkaart meer vinden zou ik anders voor men vader wel een kaartje over willen nemen. Hij kon eerst niet gaan omdat hij ergens heen moest maar aangezien dat afgelast is zou hij toch nog graag meewillen vanavond.
Ik hoor graag van U.
Ik wilde eens vragen hoe jullie ervaringen met de administratie en ticketing van fortuna zijn.
Mijn app werkt amper....door administratief gedoe heb ik geen busticket naar vvv...een klacht dat ik mijn vlag niet meer kan ophangen op C wordt niet beantwoord...ik zou tegen vitesse een vrijkaartje krijgen daar mijn stoel er niet was bij het begin van het seizoen.
Tevens wordt er tijdens kantoor uren regelmatig de telefoon niet opgenomen en gaat hij niet over op een antwoord apparaat.
Tevens als lars of Chinouk de telefoon niet opneemt hoor ik alleen maar ... weet ik niet...kan ik niet...diegene die erover gaat is er niet...stuur een mail....waar dan niet op gereageert wordt.
Al met al super frustrerend terwijl ik al 46 jaar supporter ben.
Rob Janssen