Forum

Wedstrijden 2020-20...

Wedstrijden 2020-2021  

Pagina 1 / 2

Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
Lid geworden: 2 jaar geleden
15 juni 2020 21:03  

Aanvangstijdstippen Eredivisie zonder publiek:

Vrijdag: 18.30 uur & 21.00 uur.
Zaterdag: 18.30 & 21.00 uur.
Zondag: 12.15, 14.30, 16.45 & 20.00 uur.
Maandag: 20.00 uur.

Aanvangstijdstippen Eredivisie met publiek:

Vrijdag: 19.45 uur.

Zaterdag: 2x 18.30 & 2x 21.00 uur.

Zondag: 12.15, 14.30, 16.45 & 20.00 uur.

This topic was modified 3 weken geleden 8 times by Fortuna54

Citaat
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
15 juni 2020 21:10  

12.15, wat een k*t zijn als je zelf moet voetballen 🙁 Was afgelopen jaar ook al maar toch blijft het vervelend.

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Ruud Kool
16 juni 2020 22:55  

seizoenskaarten overzicht clubs.

hoop dat het bij ons nog gaat aantrekken

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/artikel/5153506/tussenstand-verkoop-seizoenkaarten

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
16 juni 2020 23:26  
Geplaatst door: @paul-jans

seizoenskaarten overzicht clubs.

hoop dat het bij ons nog gaat aantrekken

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/artikel/5153506/tussenstand-verkoop-seizoenkaarten

Ik maak mij daar niet meer zo druk om.  Vroeger kon ik mij daar nog wel eens druk over maken, nu niet meer, het is elk jaar het zelfde.   Fortuna verkoopt eigenlijk altijd wel laag als het om seizoenskaarten gaat.  Waar het aan ligt zijn denk ik 1001 redenen.  Succes (leuk aanvallend voetbal) is het enige wat zou helpen om daar flinke sprongen in te maken. Het afgelopen jaar heeft Fortuna geen visite kaartje afgegeven om mensen over de streep te trekken.  Uiteindelijk zal de teller over 3 maanden gelijk staan als afgelopen seizoen(wellicht iets minder...).  

This post was modified 3 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Ruud Kool
16 juni 2020 23:35  

vooral een paar leuke transfers kan nu helpen.

Ik vind het positief om te zien dat de eerste 3 transfers nederlanders zijn of uit de nederlandse competitie komen.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
19 juni 2020 21:07  

‘ In september betaald voetbal mét toeschouwers op 1,5 meter van elkaar’

Betaald voetbal mét toeschouwers is vanaf 1 september mogelijk. Volgens de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls heeft de KNVB een ‘goed plan’ waarbij op deels bezette tribunes 1,5 afstand kan worden gehouden. Het kabinet moet nog wel groen licht geven.

Bruls is naast burgemeester ook voorzitter van het landelijk Veiligheidsberaad. ,,1,5 meter afstand houden in stadions is mogelijk. Er zijn dan geen volle tribunes, maar er kunnen wel - ook bij NEC in Nijmegen - duizenden mensen naar binnen. Dat scheelt financieel voor de clubs een slok op een borrel.”

Oefenwedstrijden
Voetballen met publiek in de stadions is volgens Bruls qua openbare orde goed controleerbaar. Dat geldt wat hem betreft niet bij oefenwedstrijden van profclubs die al vóór september plaatsvinden.

NEC wil met tijdsslo­ten werken, staanplaat­sen opheffen, minder zitplaat­sen gebruiken en mondkapjes verplich­ten

,,Ik kan me voorstellen dat supporters ook die gelegenheid willen aangrijpen om hun favoriete club aan het werk te zien, maar vraag me af hoe verstandig het is om dán al publiek toe te laten. We krijgen een andere zomer dan normaal. Daarover moeten we reëel zijn.”

Wachten op kabinet

Voor de herstart van het Nederlandse betaald voetbal ligt nog geen exacte datum vast. Er wordt gesproken over een moment in september. Of dan daadwerkelijk publiek welkom is, hangt af van het kabinet.

Dat besluit komende week of vergunningsplichtige evenementen vanaf 1 september weer mogelijk zijn, zo zegt Bruls. Hij is daarover ‘positief’.

Mondkapjes in De Goffert

Wilco van Schaik, directeur van eerstedivisionist NEC, zei eerder al plannen te hebben voor een ‘1,5 meter-Goffert’. Tijdssloten bij stadioningangen zouden ervoor moeten zorgen dat toeschouwers gespreid naar hun plaats gaan. Ook verdwijnen in zijn plan staanplaatsen, komen er minder zitplaatsen en worden mondkapjes verplicht.

Mochten de plannen voor ‘voetbal kijken op afstand’ doorgaan, is de vraag welke toeschouwers exact welkom zijn als clubs meer seizoenkaarthouders dan bruikbare zitplaatsen hebben.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Ruud Kool
24 juni 2020 18:46  

ik zeg snel een seizoenskaart kopen want die worden het eerst toegelaten!

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
26 juni 2020 13:11  

Fortuna verkoopt de laatste dagen +100 seizoenskaarten.  Het bericht dat er publiek aanwezig mag zijn heeft toch grote invloed. Ik ben benieuwd wat er gebeurd als Fortuna meer seizoenskaarten verkoopt als wat er in eerste instantie mag worden toegelaten(in september).  

ReageerCitaat
Pagina 1 / 2

Inloggen van Registreer aub