Forum

Wedstrijden 2020-20...

[Belangrijk] Wedstrijden 2020-2021  

Pagina 15 / 16

Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta
Lid geworden: 3 jaar geleden
21 februari 2021 20:22  

Mooi dit. 2e garnituur krijgt eindelijk dan ook hun wedstrijden.

Emma (Laten we hem inderdaad zo noemen, net wat makkelijker) en Verlinden blijkbaar uitblinkers. Ofwel zoals Ultee al aangaf, beiden hikken tegen de basis aan. Alleen maar goed dit, hoe meer concurrentie, hoe beter.

Na vandaag nog steeds op 9, heerlijk gevoel is er dus nog de hele week.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
21 februari 2021 20:57  
Geplaatst door: @jo-bux

Mooi dit. 2e garnituur krijgt eindelijk dan ook hun wedstrijden.

Emma (Laten we hem inderdaad zo noemen, net wat makkelijker) en Verlinden blijkbaar uitblinkers. Ofwel zoals Ultee al aangaf, beiden hikken tegen de basis aan. Alleen maar goed dit, hoe meer concurrentie, hoe beter.

Na vandaag nog steeds op 9, heerlijk gevoel is er dus nog de hele week.

Waar heeft Ultee gezegd dat ze tegen de basis aanhikken? Dat heeft hij volgens mij niet gezegd.  Wel dat ze goed trainen..(‘Emma is heel doelgericht’ ‘ Verlinden heeft een goede voorzet’)

This post was modified 2 weken geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta
21 februari 2021 21:09  

@fortuna54

Is inderdaad meer eigen vertaling vd opmerking.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
21 februari 2021 21:21  
Geplaatst door: @jo-bux

@fortuna54

Is inderdaad meer eigen vertaling vd opmerking.

Als iedereen fit is en er geen schorsingen komen gaat Ultee nauwelijks tot niks meer wijzigen aan het elftal. Van concurrentie is weinig sprake momenteel. De beste 11 spelers staan op het veld. Al viel Hansson prima in gisteren.   

ReageerCitaat
belsj
(@belsj)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
21 februari 2021 21:59  

Nog zitten kijken naar PSV-Vitesse. Afgezien van 2-3 spelers van PSV (Zahavi/Malen) zou ik er op dit moment weinig willen ruilen eerlijk gezegd. Uiteraard stukje met vorm te maken... Als je daar vol gas bovenop zit in onze volgende wedstrijd (met name verdediging en Rosario) dan ben je zeker niet kansloos (alsook niet tegen Groningen volgend weekend waar Jansen zich hoop ik vooral focust op hun spits). 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
21 februari 2021 22:11  
Geplaatst door: @belsj

Nog zitten kijken naar PSV-Vitesse. Afgezien van 2-3 spelers van PSV (Zahavi/Malen) zou ik er op dit moment weinig willen ruilen eerlijk gezegd. Uiteraard stukje met vorm te maken... Als je daar vol gas bovenop zit in onze volgende wedstrijd (met name verdediging en Rosario) dan ben je zeker niet kansloos (alsook niet tegen Groningen volgend weekend waar Jansen zich hoop ik vooral focust op hun spits). 

Het ligt er aan met welke spelers PSV gaat starten.  Als Gotze Malen Zahavi & Ihataren mee doen gaat het gewoon lastig worden maar kansloos zijn we sowieso niet.  FC Groningen speelt woensdag nog tegen Feyenoord en hopelijk kunnen wij daar van profiteren.   Eens kijken of wij ook van een ploeg kunnen winnen uit het linkerrijtje.  

This post was modified 2 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Douwe
(@douwe)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
21 februari 2021 22:42  

PSV lijkt me nog een maatje te groot, die winnen over het algemeen hun slechte wedstrijden ook, met de individuele klasse van enkele. Maar ze zijn achterin niet zo sterk en een ploeg waarin je in de omschakeling zeker kan profiteren. Ik ben vooral benieuwd naar de wedstrijden tegen Utrecht, Twente, Groningen en Vitesse. Wisselvallige ploegen waar met strijdt misschien nog wel wat te halen is. Hebben ze hun dag niet, is daar alles mogelijk. Maar de wedstrijden tegen Emmen, ADO, VVV en Willem 2 zijn uiteindelijk waar we de punten echt moeten pakken en de rest is bonus. En hopelijk komt er dan nog een toetje op een nu al prachtig seizoen.

ReageerCitaat
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
22 februari 2021 21:24  

Wist je dat:

Als we in de eerste 9 wedstrijden gemiddeld evenveel punten per wedstrijd hadden gehaald als in de wedstrijden daarna, we nu op de 3e plaats zouden staan!?

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
22 februari 2021 21:43  

https://nos.nl/artikel/2369865-helft-minder-now-steun-eredivisieclubs-dan-vorige-periode-11-miljoen.html

wij hebben geen gebruik gemaakt van de NOW regeling.....Opvallend toch wel.

ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
22 februari 2021 22:23  
Geplaatst door: @paul-jans

https://nos.nl/artikel/2369865-helft-minder-now-steun-eredivisieclubs-dan-vorige-periode-11-miljoen.html

wij hebben geen gebruik gemaakt van de NOW regeling.....Opvallend toch wel.

Inderdaad, wel bijzonder. Ook wel een interessante uitleg over de regeling.

Als ik de uitleg dan goed begrijp dan heeft Fortuna, net als AZ, in de periode oktober-december 2020 dus niet voldaan aan de voorwaarde om meer dan 20% omzetverlies te hebben. Ben wel benieuwd waar de inkomsten vandaan gekomen zijn, zal toch niet van de transfers van Smeets en Ninaj zijn...

ReageerCitaat
Pagina 15 / 16

Inloggen van Registreer aub