Forum

Wedstrijden 2020-20...

[Belangrijk] Wedstrijden 2020-2021  

Pagina 16 / 16

Fortu Nato
(@fortu-nato)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 jaar geleden
23 februari 2021 11:05  
Geplaatst door: @frodootje
Geplaatst door: @paul-jans

https://nos.nl/artikel/2369865-helft-minder-now-steun-eredivisieclubs-dan-vorige-periode-11-miljoen.html

wij hebben geen gebruik gemaakt van de NOW regeling.....Opvallend toch wel.

Inderdaad, wel bijzonder. Ook wel een interessante uitleg over de regeling.

Als ik de uitleg dan goed begrijp dan heeft Fortuna, net als AZ, in de periode oktober-december 2020 dus niet voldaan aan de voorwaarde om meer dan 20% omzetverlies te hebben. Ben wel benieuwd waar de inkomsten vandaan gekomen zijn, zal toch niet van de transfers van Smeets en Ninaj zijn...

Dat Ajax zoveel krijgt na al zijn transfergelden van de laatste 2 jaar (bijna 200 mlj) , vind ik nog veel opvallender.

facebook.com/stompinfo
facebook.com/barnbelle

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
23 februari 2021 11:21  

ik snap er  helemaal niks van waarom wij niet in aanmerking zouden komen en de andere clubs wel....

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 februari 2021 11:48  

ik snap er  helemaal niks van waarom wij niet in aanmerking zouden komen en de andere clubs wel....

Is wellicht een goed teken dat Fortuna daar niet voor in aanmerking komt. Zo slecht gaat het dus niet bij Fortuna.  Misschien heeft Ilicali er wel iets mee te maken.  

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
23 februari 2021 12:59  

blijft raar. ajax geeft meer dan 20 miljoen aan 1 speler uit maar klopt wel aan voor NOW regeling en krijgt het blijkbaar.

Misschien hebben we wat geld gehad van smeets en ninaj maar is er geen enkele andere club die een speler verkocht heeft?

we hebben toch ook al die wedstrijden zonder publiek gespeeld en veel inkomsten gemist. 

nou ja misschien komt er nog een artikel in limburger zodat we meer weten.

This post was modified 2 weken geleden by Paul Jans

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 februari 2021 13:32  

blijft raar. ajax geeft meer dan 20 miljoen aan 1 speler uit maar klopt wel aan voor NOW regeling en krijgt het blijkbaar.

Misschien hebben we wat geld gehad van smeets en ninaj maar is er geen enkele andere club die een speler verkocht heeft?

we hebben toch ook al die wedstrijden zonder publiek gespeeld en veel inkomsten gemist. 

nou ja misschien komt er nog een artikel in limburger zodat we meer weten.

Smeets en Ninaj zijn in 2021 vertrokken, dus dat is onmogelijk. Het is krom dat Ajax 20 miljoen betaald voor een speler maar wel recht heeft op NOW regeling.  Wij krijgen straks wel de rekening gepresenteerd als burger zijnde..

ReageerCitaat
Rick Janssen
(@rick-janssen)
Panos Vouis
23 februari 2021 13:43  

@paul-jans

Ja, ik vind het ook niet kunnen dat een Ajax Haller koopt voor 20 miljoen, hem dan ook nog eens vergeet in te schrijven voor de Europa League, maar toch gewoon lekker gespekt wordt door de staat. Hetzelfde als dat men bij Feyenoord nu vraagt om wéér salaris in te leveren terwijl ze gewoon in de winterstop spelers halen. Is toch niet te verkopen allemaal.

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis

ReageerCitaat
Pagina 16 / 16

Inloggen van Registreer aub