Reageer op: Discussietopic voor test en ontwikkeling

Home Forums Ontwikkeling Discussietopic voor test en ontwikkeling Reageer op: Discussietopic voor test en ontwikkeling

Douwe
Deelnemer
@douwe
Up
0
Down
::

Echt actief kan ik ook nog niet zijn, qua uitzoekwerk. Zit midden in een verhuizing en mijn werk vraagt ook even nog iets meer tijd dan gebruikelijk, maar dat komt goed.

Ik zou het eigenlijk wel mooi vinden, om een stukje meer de clubkleuren terug te laten komen in het forum. De achtergronden van de reacties bijv iets meer geel en dan de banden eromheen groentint, zoal in het reguliere forum, je bijv bovenaan de pagina naar het laatste bericht kan springen, die is heel mooi groen, als je dat met bijv het Like-balkje ook doet, moet alleen de tekst in een andere kleur uiteraard. Persoonlijk vind ik, zeker op de PC, nu er meer reacties per pagina zijn, heel wit. Op de telefoon zie ik de grijstint die gebruikt wordt wat beter. Maar ik denk dat iets meer kleur het forum ook al wat opfrist.

https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=107.0 ik kwam bijv het forum van Cambuur tegen, nu zou ik niet die witte randen ertussen doen, maar het steekt wel iets meer af en de clubkleuren komen meer naar voren. Ik persoonlijk zou een iets lichtere geel doen en ben verder niet heel kapot van hun forum, maar puur om even een idee te geven

• Deze reactie is gewijzigd 1 week door Douwe.