Reageer op: Discussietopic voor test en ontwikkeling

Home Forums Ontwikkeling Discussietopic voor test en ontwikkeling Reageer op: Discussietopic voor test en ontwikkeling

Boy de Kort
Sleutelbeheerder
@boy-de-kort
Up
0
Down
::
On Fortunees1990 said
  • De knop voor het aanmaken van een nieuw onderwerp kleurt nog geel/blauw ipv geel/groen (detail). De verzendknop heeft helemaal geen mouseover.
  • Bij het aanmaken van een nieuw onderwerp wordt een groot gedeelte van de eerste post geplaatst. Dit kan juist erg onduidelijk worden. Zie mijn aangemaakte onderwerp.
  • Lettergrote is denk ik voor vele aan de kleine kant en nog verschillend tussen geposte reacties en nieuw te typen reacties
  • Forum overzicht mist nog de populairste topics in het overzicht voor snelle navigatie
  • De like/dislike opties op het bestaande forum vind ik er persoonlijk beter uitzien dan de pijlen op het nieuwe forum.
  • Op het huidige forum vind ik nu ook de ruimte tussen onderwerpen prettiger ogen dan het nieuwe forum. Over het algemeen vind ik het oude forum qua indeling duidelijker.
  • Ik vind die counter op het oude forum per topic ook wel geinig. Zou deze wel aan de onderzijde plaatsen omdat je anders nog meer dient te scrollen eer je bij de berichten komt.

Dit had ik eerder al eens aangekaart

On Fortunees1990 said

Even wat ideetjes:

Wat is mij verder nog opgevallen:

– Enters in dit vak laat altijd een extra witregel zien. In code-taal wordt er een <p>paragraph</p>  aangemaakt ipv een
– Het lettertype in het reageer veld is afwijkend. Dit is de font family Georgia, “Times New Roman”, “Bitstream Charter”, Times, serif; met font-size 16. Het forum zelf is Source Sans Pro
– De tekst grote is in dit forum 12px. Voor de oudere garde is dit misschien net iets te klein. Voorstel zou zijn om dit naar 14px te veranderen.

Ook van mijn kant, als je hulp met iets nodig hebt roep maar. Ik heb ook wel wat ervaring in WordPress en opmaak van (hobbymatig)

Ben je ook bekend met migraties van mariadb naar Bbpress? Er zitten migratie opties in maar deze niet zoals ik kan zien. Betaalde service is erg veel kunnen we niet betalen en anders is het vanaf scratch beginnen.