Professionele uitstraling die past bij een eredivisie club: Fortuna Sittard

Met een groep van maar liefst 20-25 medewerkers van MH Roadstyling is keihard en met grote passie gewerkt aan de diverse werkzaamheden bij de club.

Het was een knap staaltje positiespel: enkele weken keihard doorwerken en de talenten van MH Roadstyling op het juiste moment op de juiste plek inzetten. Niemand minder dan het Fortuna Sittard stadion heeft een flinke upgrade gekregen op het gebied van communicatie en uitstraling en het resultaat mag er wezen. “Het stadion vereist continu werk en onderhoud, maar de promotie naar de eredivisie brengt natuurlijk ook de nodige eisen met zich mee”, aan het woord Joos Mostard, tweede generatie directielid van MH Roadstyling.

“Het was een omvangrijke opdracht, maar we zijn de uitdaging aangegaan en we zijn trots op het resultaat”, licht Joos toe. Met een groep van maar liefst 20-25 medewerkers van MH Roadstyling is keihard en met grote passie gewerkt aan de diverse werkzaamheden bij de club. “Je moet je voorstellen dat zo’n grote opdracht is opgedeeld in deelprojecten waar elk specialistisch team binnen MH Roadstyling afzonderlijk aan werkt. Uiteindelijk valt echter alles op z’n plek en kom je tot een prachtig resultaat. We kregen een voorzet van Fortuna en hebben gescoord”, geeft voetballiefhebber Joos aan.

Een project van deze omvang vergt nogal wat van je medewerkers. “De grootste uitdaging was toch wel de tijdsdruk. De concrete deadline voor ons werk was de eerste thuiswedstrijd tegen PSV op 18 augustus.” Al vond op 4 augustus al de vuurdoop plaats: de Fortuna Sittard Fandag. “De fans van een club spelen een belangrijke rol binnen de voetbalwereld en dragen bij aan de beleving in een stadion. Hun mening was dan ook van groot belang voor ons. Gelukkig waren de reacties heel positief; een professionele uitstraling die hoort bij een eredivisie-club. We konden dus opgelucht ademhalen”, lacht Joos.

Gezien de promotie naar de eredivisie moesten er nogal wat aanpassingen verricht worden. “Om enkele voorbeelden te noemen: er zijn nieuwe sponsoren met  bijbehorende reclame-uitingen, de borden langs het veld moesten aangepast worden én de perswanden moesten aan bepaalde richtlijnen voldoen. Bijzonder om van dichtbij te ervaren wat bij een promotie naar de eredivisie op operationeel vlak allemaal komt kijken en dankbaar dat we als MH Roadstyling hiervan deel uit mochten maken.

MH Roadstyling heeft een mooie fotocollectie gemaakt waar alle verbeteringen zichtbaar zijn, klik hier

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie