INFO bekerwedstrijd in Helmond [263/340]

Laatste update: 24/09/18 10:12

De kaartverkoop voor de bekerwedstrijd in Helmond tegen de plaatselijke FC is inmiddels gestopt. Dinsdagavond reizen 263 Fortunezen (163 met de bus, 100 met de auto) af naar het Brabantse om Fortuna hopelijk de volgende ronde van het bekertoernooi te zien behalen. Daarmee is het uitvak voor 77% gevuld. Hier lees je meer informatie over het bezoek aan deze uitwedstrijd, die om 19:45 uur van start gaat.

Vervoersregeling:
Auto- en buscombi.
Omwisselen: tussen 18:30 en 19:00 uur bij de Burger King langs de A2 te Nederweert.
Vertrektijd bus: 18:00 uur aan de voorzijde van het Fortuna Sittard stadion (onder voorbehoud van eventuele clustering).

Opgelet: (omwissel)tickets dienen te worden uitgeprint!

Prijzen:
Autokaart: 12,20 euro (7,20 euro voor het ticket en 5 euro toeslagen die Fortuna Sittard in rekening brengt)
Buskaart leden: 25,20 euro (13,00 euro voor de busreis, 7,20 euro voor het ticket en 5 euro toeslagen die Fortuna Sittard in rekening brengt)
Buskaart niet-leden: 30,20 euro (18,00 euro voor de busreis, 7,20 euro voor het ticket en 5 euro toeslagen die Fortuna Sittard in rekening brengt)

Te verdienen loyaltypunten:
7

Categorie-indeling
De vergaarde punten zijn in het systeem verwerkt. Helaas is het echter nog niet zichtbaar in de MijnFortuna accounts. We kunnen supporters die dit seizoen twee uitwedstrijden hebben bezocht voor nu alleen adviseren om zelf te proberen of het verkoopmoment boven hun startcategorie al recht geeft op het kopen van kaarten.

Parkeerkaarten
Het systeem is helaas nog niet zo ver dat er een minimum aantal tickets vereist zijn om een parkeerkaart te kunnen kopen, hetgeen betekent dat iedereen een parkeerkaart kan kopen met slechts een ticket. We gaan er echter vanuit dat supporters begrijpen dat het niet de bedoeling is om met minder dan drie personen per auto af te reizen naar Helmond. Indien dit toch gebeurt, betekent dit dat we het uitvak niet kunnen uitverkopen en gaat dit ten koste van supporters die niet met de bus kunnen afreizen. Zonder parkeerkaart zul je geen toegang krijgen tot het uitvak. Indien je een autokaart koopt zonder parkeerticket, is het dus je eigen verantwoordelijkheid om (in elk geval het laatste stukje) in een auto te zitten die wel een parkeerkaart heeft. Er zijn maximaal 25 parkeerkaarten, uitverkocht = uitverkocht!

Ledenkorting
Eerder hebben we kenbaar gemaakt dat het verkoopsysteem geen onderscheid kan maken in leden en niet-leden. Vanaf heden is dit wel mogelijk en dienen leden en niet-leden een verschillend ticket te kopen. Later in het seizoen zal Fortuna Sittard ervoor zorgen dat er geen keuzemogelijkheid meer is tussen verschillende tickets, maar dat leden en niet-leden alleen het type ticket kunnen kopen dat op hen van toepassing is. Dit betekent echter dat het in theorie nu mogelijk is om als niet-lid een ticket aan te schaffen met ledenkorting. Nadat de verkoop ten einde is worden alle verkochte kaarten nagekeken en indien blijkt dat niet-leden een ticket hebben gekocht met ledenkorting, dan zullen deze supporters hier uiteraard bericht van ontvangen met het verzoek het resterende bedrag alsnog te voldoen. In de tussenliggende periode zal het ticket worden geblokkeerd en kunnen er, zolang het bedrag open staat, geen tickets voor uitwedstrijden meer worden gekocht. Indien supporters herhaaldelijk tickets kopen met korting, zonder hier recht op te hebben, dan zal het recht op het kunnen kopen van tickets voor uitwedstrijden voor langere periode komen te vervallen.

Waar kunnen supporters terecht met vragen?
Fortuna Sittard werkt hard aan de verbetering van het kaartverkoopsysteem, maar helaas kunnen de (in het begin vele) problemen niet allemaal tegelijkertijd worden aangepakt. Omdat we verwachten dat er zich nog steeds problemen zullen blijven voortdoen bij de online kaartverkoop, willen we via deze weg graag duidelijk de rolverdeling tussen Fortuna Sittard en Fortuna SC communiceren, zodat supporters zich met vragen en/of klachten direct tot de juiste partij kunnen wenden.

Fortuna Sittard is verantwoordelijk voor het kaartverkoopsysteem. Alle vragen met betrekking tot het kaartverkoopsysteem, dienen dan ook bij Fortuna Sittard te worden neergelegd via tickets@fortunasittard.nl. Je helpt de club enorm door in je e-mail je SRO nummer te vermelden (te vinden onder je profiel in je MijnFortuna account). Indien je dus problemen ondervindt met het koppelen van een medesupporter of indien je een blanco-ticket krijgt toegestuurd dien je je tot Fortuna Sittard te wenden. Ten aanzien van het koppelen van medesupporters is de club er overigens eveneens heel erg mee geholpen indien je de SRO nummers vermeld van alle personen die je aan elkaar wenst te koppelen, zodat de club snel kan zien welk account (of welke accounts) tot de foutmelding leidt. Indien je echter zeker wilt zijn van je ticket, dan adviseren we je de tickets los te bestellen.

Fortuna SC is, zoals bekend, verantwoordelijk voor de gang van zaken rondom de busreis, uiteraard met uitzondering van de verkoop van de bustickets. Indien je hier vragen over hebt, kun je je wenden tot Fortuna SC via buscomite@fortunasc.nl. LET OP: uit de tickets die je ontvangt blijkt kennelijk niet altijd in welke bus je zit. Indien je hier vragen over hebt, dien je je toch te wenden tot Fortuna Sittard aangezien dit probleem gerelateerd is aan de kaartverkoop van de busreis.

Geef een antwoord